FPS Tiberium oficiálně a v detailech

Po neoficiálním odhalení střílečky z pohledu první osoby Tiberium, která hráče zavádí do zdevastovaného světa, jak si jej pamatujeme ze slavné série strategií Command & Conquer, přichází první tisková zpráva přímo od tvůrců, která přisypává do kotle nadšených fanoušků pár dalších zrnek pikantního koření. V Electronic Arts pracují na hře v tajnosti již více než dva a půl roku, přičemž nejde jen o ojedinělý experiment, jenž skončí u jednoho dílu. Tiberium se má stát zcela novým a samonosným duchovním vlastnictvím, na jehož základě by mělo být v budoucnu vybudováno několik dalších her.

Největší váhu připisují tvůrci novému stylu. Zatímco v Command & Conquer se hráč ujímal velení nad svými vojsky v ptačím pohledu, zde se pohled zakotví po vzoru klasické akce v očních důlcích bitevního velitele Ricarda Vegy. Méně klasická však bude další náplň. Vega se vydá mezi starou známou bojovou techniku plnou ionových orbitálních děl, těžkých tanků, mechů a dalekonosných střel. Ačkoliv on coby hráč bude na bojišti nejsilnější, jeho zbraněmi se mají stát právě zmíněné stroje a skupiny uměle inteligentních vojáků.

A nejen uměle inteligentních. Tiberium představí hybridní koncept, kdy se pod velení Vegy mohou přidat i ve hře jednoho hráče ostatní živí spolubojovníci, nebo se v menu jednoduše navolí multiplayer a hra se promění ve sci-fi obdobu síťových akcí typu Battlefield. Styl bude vším, tvůrci mají vypracován hutný scénář stavějící na životadárnosti i nebezpečnosti tiberia, nerostu skrývajícího nedozírnou energii i smrt. Tiberium se bude odehrávat jedenáct let po Třetí tiberiové válce, přičemž hlavní roli má hrát obrovský monolit, jenž přistál z vesmíru na planině bojem vysušeného Středozemního moře. Je to jen kus kamene, obrovská nečinná hora, nebo se uvnitř kutí mnohem horší spiknutí proti lidstvu. Hra vychází na podzim pro platformy PC, Playstation 3 a Xbox 360.

Zdroj: TZ

Diskuze (1) Další článek: Modifikační koutek – půl na půl

Témata článku: , ,