Ghost of Tsushima poběží na PlayStationu 5 díky Game Boostu v 60 FPS

Spolu s informacemi o zpětné kompatibilitě Sony odhalila také možnost Game Boostu pro hry z minulé generace. Nyní víme, jaká vylepšení si s ní mohou vývojáři dovolit.

O tom, že PlayStation 5 bude v den vydání podporovat valnou většinu her z minulé generace, jsme vás již informovali. Možnost Game Boostu, která zážitek ze hry znatelně vylepší, budou podporovat ale jen některé z nich. Jako první se s vylepšeními vytasilo studio Sucker Punch pro jejich letošní hit Ghost of Tsushima. 

Na oficiálním Twitteru hry oznámili nejen to, že se výrazně zkrátí načítací časy, ale Ghost of Tsushima také poběží až v 60 FPS. Snímková frekvence je pro některé hráče to nejdůležitější, takže něco takového je jistě potěší. A aby toho nebylo málo, svoje uložené pozice z PlayStationu 4 si můžete převést na novou generaci, což také není garantované u všech titulů. 

Doufejme, že Game Boostu využije větší množství vývojářů a nezůstane to jen u first-party studií Sony. Jedním z nejžádanějších vylepšení je každopádně zvýšení snímkové frekvence u Bloodborne. Možná, že díky Game Boostu se fanoušci přeci jen dočkají. Nebylo by ale vůbec špatné vidět i další výborné kousky z minulé generace ve vylepšených verzích. 

Diskuze (1) Další článek: Rockstar koupil studio Ruffian Games, zodpovědné za akci Crackdown

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,