Herní blesk: Half-Life 3 beze zbraní!

Blizzard prý mučí hráče World of Warcraft, máme exkluzivní svědectví! * Valve říkají: "Do Half-Life 3 neplánujeme žádné zbraně". Jak to tedy bude? * Sam a Max se vrací v nové podobě * Hry pro PS3 půjdou tvořit na každém PC, chcete to také zkusit?

Blizzard mučí hráče World of Warcraft

V minulém blesku jsme informovali o tvrdých trestech vývojářů Valve pro nečestné hráče Half-Life 2, kteří si chtějí užít pořádnou házenou (viz. dále), jenomže zadarmo. Něco podobného teď na cheatery, kteří podvádějí při hraní onlinovky World of Warcraft, chystají i Blizzardi. Jenomže jsou mnohem drsnější. Hráči, kteří se snaží zrychlit pohyb svých postaviček ve hře jsou jednak z celého světa nadobro a jejich konta zapečetěna, ale nakrknutí Blizzardi jdou ještě dál. Ty nejhorší cheatery si nechají v poutech přivést do vlastního sídla, tam je uvrhnou na několik týdnů do smradlavých vlhkých kobek, a když už jsou bývalí hráči opravdu na dně, nechávají je mučit svými nejlepšími Game Mastery na osvědčených středověkých mučidlech. Nejoblíbenější je prý španělská bota.

   

World of Warcraft zlákal mnoho hráčů... někteří ale chtěli podvádět. Nepovedlo se.

Jeden z mála mučených hráčů, kteří proceduru přežili, se svěřil:

"Bylo to opravdu strašné. Zacházeli s námi jako se zvířaty, v celách byla zima, zápach a chybělo i cokoliv jako toaleta. Mučení trvalo dlouhé hodiny."

Rada na závěr? Nikdy už necheatujte!

Sam a Max se vrací v nové kůži!

Legendární adventuru Sam & Max z roku 1993 mají dodnes někteří fanoušci žánru adventur v živé paměti. Oslavně jásali, když bylo před rokem a něco ohlášeno nové druhé pokračování jménem Sam & Max: Freelance. Trpké zklamání pak zažili všichni tito fanoušci letos v březnu, když byl vývoj tohoto projektu z vůle LucasArts zrušen. Aktuální zprávy však hovoří o tom, že ambiciózní německá společnost Bad Brain Entertainment, kterou vede vizionářský podnikatel Wolfgang Kierdorf, se bude ucházet o licenci na druhý díl Sama & Maxe. Prý už mají připravenou dokonalou zápletku, skvělý scénář, všechna prostředí. Jen jedno chtějí změnit: z hlavních hrdinů psa - detektiva a hyperaktivního ukecaného králíka se stanou smradlavý Tchoř a zakopaný Krtek.

   

Takhle měl vypadat Sam & Max: Freelance Police. Jak se s tím popere Bad Brain Entertainment?

Half-Life 3 beze zbraní?

Ukazuje se, že naprosto největší zábavou hráčů Half-Life 2 není střílení po nepřátelích, ježdění v bugatkách anebo prokousávání se dalšími částmi příběhu, alébrž jediná prostinká věc: totiž házení nejrůznějšími předměty. Nejoblíbenější zbraní hry je samozřejmě gravity gun, který této činnosti dodává zcela nový rozměr. A tak vývojáři z Valve ohlásili, že v připravovaném Half-Life 3 s největší pravděpodobností nebudou žádné jiné zraně vyjma právě gravity gunu. Veškerá další akce bude takříkajíc "čistě ruční" - na své protivníky budete házet všechno, co najdete kolem sebe.

   

V Half-Life 3 si už asi moc střílení neužijeme...leda házení

Novozélanďané se vzdávají elektrického proudu

Ještě před pár lety se v oblíbené ostrovní zemi nesmělo ani žvýkat. Teď úřady na Novém Zélandě zakázali hraní hry Postal 2. Když úředníci tento nemorální, násilnický, sexuálně ofenzivní výtvor viděli na vlastní oči, zhrozili se a rozhodli se řádně zakročit. Nezůstalo totiž pouze u zákazu hraní, Postal 2 se nesmí do země dovážet a dokonce ho nesmíte ani hrát! To vše pod hrozbou pokuty a vězení. Přesto, ani toto všechno prý nenasytnému, byrokratickému  úřednictvu nestačilo, a tak zašli ještě dál. V zemi zakázali veškeré užívání elektrického proudu, podmořské kabely byly odpojeny, elektrárny pozastaveny. Tady vidíte, jak špatný vliv může mít jedna jediná počítačová hra! Vrací lidi do doby kamenné. Na Nový Zéland se prý současné době byly vypraveny obrovské zásilky románu Tma od Ondřeje Neffa.

   

Drogy jsou špatné! Hry jsou špatné! Elektřina je špatná!

Hry pro PS3 půjdou tvořit na každém PC

Sony a NVIDIA ohlásili spolupráci při vývoji očekávané konzole PlayStation 3. NVIDIA se má postarat o grafický čip nové generace, který bude spolupracovat s revolučním čipem Cell v intencích vizuálních efektů. NVIDIA zároveň nabubřele slibuje, že vyvíjet hry pro PlayStation 3 bude možné "takřka na každém domácím PC s grafikou od naší společnosti". Jejich vývoj by ale bohužel trval přibližně od osmi do patnácti let. Proto IBM spolu se Sony představí specializované pracovní stanice přímo určené pro vývoj PS3 her, na těch bude prý vývoj naopak "extrémně rychlý a snadný".

Diskuze (8) Další článek: Volte hry roku 2004!

Témata článku: , , , , , , , , , ,