Kings Bounty: The Legend - Homam jako RTS

Skromná strategie King’s Bounty kdysi stavěla především na svém jménu – přesně tak se totiž jmenovala hra z roku 1990, která položila základy celé sérii populárních tahovek Heroes of Might & Magic. Dnes však titul razantně změnil tvář a z obyčejného remaku v nové grafice se stává zajímavá záležitost, která zaujímá zejména svou pohádkovou grafikou a nápadem převést většinu platných principů z HoM&M do reálného času. Hráč bude v roli jediného mocného hrdiny rejdit po mapě a se svou poslušnou armádou, jež se bude postupně rozrůstat a čelit fantastickým monstrům. Díky tomu, že King’s Bounty postrádá v základním módu pohybu po mapě tahový režim, bude možné akčněji taktizovat a například se i vyhýbat nepřátelům. Pokud nebudou prsty tolik hbité nebo si bude hráč jednoduše chtít v rámci získání nového vybavení a zkušeností zabojovat, následuje srážka s nepřátelskou armádou a starý známý taktický boj na tahy. Co nového přinesl rozhovor s PR manažerem Anatolym Subbotinem pro stránky StrategyCore?

  

  • Reálný čas umožní jednak vyhnout se soupeři, ale také před ním utíkat klidně přes půl mapy, pokud nebude chuť bojovat. Tedy dokud hrdina nenarazí do ještě silnější armády. Zároveň bude možné aktivovat automatický průběh bitvy, takže hráč si může vybrat, kterou rovinu King’s Bounty si chce užít – objevování mapy a příběhu, vybavování hrdiny nebo taktické souboje.
  • Kampaň nebude rozdělena na mise, hrdina se bude prosekávat jednolitým fantasy světem. Bitev se účastnit nebude, k akci se dostanou pouze jemu svěření vojáci, jež může podpořit sesláním jednoho z mnoha kouzel.
  • Při volbě hrdiny lze vybírat z mága, paladina a bojovníka, přičemž později půjdou všechna povolání uzpůsobit k hráčově stylu spoustou specializací, perků a stromem nejrůznějších charakteristik.
  • Kouzlit budou moci i obyčejné jednotky v područí hrdiny.
  • Svět nebude staticky čekat na hráče, až sám narazí do shluku potvor. Ihned jakmile hrdina dorazí do některého ze sektorů, rozeběhne se v něm život, NPC spolu začnou debatovat, chodit po okolí apod.
  • Objevuje se zde element přesvědčení. Dobré jednotky se nebudou snášet s těmi zlými a naopak, zejména v rámci jedné armády. Nikdy neustájit jednorožce vedle démonů!
  • King’s Bounty neuznává střídání dne a noci.
  • Hra bude komplexním strategickým simulátorem hrdiny se vším všudy – hráč si může najít i ženu, která mi do interface přidá jeden slot navíc. Těžko říci, zdali mu do něj bude vařit večeři nebo naávat, že si neuklidil plátové brnění.
  • King’s Bounty se má objevit na pultech obchodů celého světa počátkem roku 2008. Demo lze očekávat již za dva až tři měsíce, o betaverzi se neuvažuje.

  

Zdroj: StrategyCore

Dostupné pro: PC
Žánr: Strategie | realtime strategie s tahovými boji
Výrobce: Katauri Interactive | Webové stránky hry
  • Chytne a nepustí
  • Kombinace tahových soubojů a dobrodružství v reálném čase
  • Pohlcující atmosféra
  • Desítky zajímavých úkolů
  • Nespočet drobností (např. možnost oženit se)
  • Vývoj hrdiny, gradace a výzvy
  • Rychlá a přeslazená grafika
  • Vyšší obtížnost
  • Některé souboje časem omrzí
  • Náročné na čas
  • Vyšší obtížnost
Diskuze (5) Další článek: Painkiller míří na stříbrné plátno

Témata článku: , , , , , , , , , ,