Zástupci společnosti Sony si pochvalují výsledky LittleBigPlanet, i když hra po prvním týdnu vypadla ze žebříčků prodejnosti. Údajně za to mohou ostatní hry na trhu, stejně jako obecný problém vytvořit novou značku.
Pološinovka, nebo sociální platforma, chcete-li, LittleBigPlanet by měla být podle slov svých tvůrců každým dnem od vydání lepší. Bohužel tomu nevypovídá její umístění v žebříčcích prodejnosti, kdy sice první týden byla poražena jen čerstvě vydanou trojicí her Gears of War 2, FIFA 09 a Fallout 3, ale již následující týden se propadla na devatenácté místo a zmizela tak z ostře sledované první desítky. Podle slov Sony za to mohou zejména ostatní hry na trhu, kterých je v období před Vánocemi přehršel. Kdyby bývala byla LittleBigPlanet vyšla jindy, dosáhla by prý v žebříčcích většího úspěchu. I tak jsou ale u Sony s výsledky spokojeni, přeci jen se v případě LBP jedná o nezavedenou značku, u nichž obecně není prodejnost vysoká i přes zjevnou originalitu.
Hlavní silou LBP přitom má být možnost pro uživatele vytvořit další úrovně hry, vždyť jen beta testeři jich vytvořili přes dvanáct tisíc a tento počet se po týdnu v prodeji díky píli uživatelů vynásobil sedmi. Brzy se však objevil drobný problém, který musí Sony řešit, a to že některé nově vznikající úrovně porušují cizí autorská práva. Už při vydání hry musely být některé úrovně vytvořené přímo v Sony z tohoto důvodu smazány, je otázka, jak bude hra postupovat dále.
Dostupné pro:
PS3, PSP
Žánr:
Arkády | ztřeštěná plošinovka
Výrobce:
Media Molecule | Webové stránky hry
Začátek prodeje:
5. listopadu 2008 (PS3), 17. listopadu 2009 (PSP)
- perfektní design
- výborně navržené ovládání
- spousta herních předmětů
- komplexní editor vlastních levelů
- zábavný multiplayer
- vychytaný soundtrack
- detaily, detaily, detaily
- místy nepříjemná fyzika
- omezení životů na savepoint
- ovládání občas reaguje po svém