Jestli se vám v Borderlands zdály úkoly příliš jednoduché, máte se na co těšit.
Víte jak to obvykle chodí - když se tvůrci rozhodnout udělat pokračování, chtějí mít všechno rozsáhlejší a propracovanější. Tento model bude podle všeho následovat i Borderlands 2, nebo tomu alespoň nasvědčuje prohlášení Paula Hellquista, designéra hry. Podle něj budou mise v singleplayeru třikrát delší než v prvním díle.
"Příběhové mise budou v Borderlands 2 rozlohou třikrát větší než v první hře," řekl Hellquist pro Game Informer. "A budou v nich nastávat zvraty a odbočky; gameplay se bude měnit, vaše cíle se budou měnit s nimi... Bude to oproti minula mnohem dynamičtější zážitek."
Příběh je ostatně jedním z hlavních elementů, na které se Gearbox zaměřuje. "Spousta fanoušků a herních kritiků nás zprdla za příběh. Když jsme se podívali na to, co jsme minule vytvořili, řekli jsme si 'dokážeme to udělat mnohem lépe.' Příběh byl od počátku vývoje jednou z nejdůležitějších věcí, které jsme chtěli v Borderlands 2 vylepšit."
- Zábavný co-op
- Skvělá atmosféra
- Smysl pro humor
- Dlouhá herní doba
- Spousta vylepšení
- Výborná hudba a grafika
- Otravný respawn
- Místy stereotypní
- Pomálé dočítání textur
- Neintuitivní inventář