Kreativní ředitel Bungie, Marcus Lehto, přiznal, že pro Halo: Reach měli původně navymýšleno přes 150 misí, které nakonec seškrtali na nějakých 20. Spoustu z nich přitom chtěli do série nějakým způsobem dostat už celých 10 let.
"Tohle bylo něco, čemu jsme od samotného počátku věnovali maximální pozornost," uvedl Lehto v rozhovoru pro CVG. "Vážně to nebylo tak, že bychom vymysleli příběh a pak zpětně vytvářeli mise tak, aby nám seděly do dějové linky."
"Od začátku jsme nadhodili nápady na přibližně 150 unikátních misí, načež jsme si sedli dohromady a vzájemně si je zkritizovali. U některých to nicméně probíhalo stylem 'To tam musíme dát, vždyť na to čekáme už 10 let'. Nakonec jsme to seškrtali na nějakých 20, plus mínus."
Není prý ale důvod smutnit, to na co je Marcus nejpyšnější je možnost každý z questů řešit jiným způsobem, což by mělo postačit jako náhrada za jejich nízký počet. "To je na tom to nejzábavnější. Ke každé misi můžete přistupovat odlišně a různorodým řešením se pokaždé dopracovat k jinému výsledku."
Zdroj: CVG
- Skvělá atmosféra
- Zábavné přestřelky
- Skvělá hudba
- Obrovský multiplayer
- Vyladěnost
- Občasný pokles frame-rate
- AI spolubojovníků
- Kampaň mohla být delší