Studio Infinity Ward se nechalo slyšet, že jde s multiplayerovou částí Modern Warfare 3 ve šlépějích Call of Duty 4. "Kempeři" by neměli dostat tolik prostoru jako ve dvojce, místo toho se mapy zaměří spíše na souboje tváří v tvář.
Předně, multiplayerové mapy nebudou mít více jak pět hotspotů. "Zjednodušili jsme to, aby se tím nemusli méně zdatní hráči tolik zabývat," řekl Robert Bowling, creative strategist z Infinity Ward.
"Když jich je více, často se stane, že profesionální hráči používají místo, na které je třeba špatný přístup... Teď se nebudete moci příliš schovávat, což potlačí kemperskou mentalitu, která vznikla z map designu Modern Warfare 2."
"Styl Modern Warfare je podle mě o velmi rychlých a adrenalinových soubojích, s bezproblémovým ovládáním, 60ti snímky za vteřinu a zaměřením na pěší jednotky. Vše se soustředí na hru zbraň vs. zbraň, především tedy v Modern Warfare 3."
"Je to něco, čeho jsme dosáhli v Call of Duty 4. V MW2 jsme od toho trochu odstoupili, zaměřili jsme se hodně na leteckou podporu, killstreaky, perky a podobné věci. Modern Warfare 3 staví na té mentalitě Call of Duty 4, kde hrála hlavní roli rychlá kontaktní hra pěších jednotek."
- Ďábelsky ostré tempo
- Pestré střídání prostředí
- Zábavný akční multiplayer
- Chytlavé přestřelky
- Nulová snaha o inovaci
- Kratká kampaň
- Občas zbytečně hloupé scény
- Drobné bugy a glitche