Nathana Drakea kulky netrefují, má štěstí jako Indy, tvrdí Naughty Dog

Taky se vám občas zdálo podivné, že Nathan Drake v některých chvílích chodil a skákal, když vzhledem k množství olova v těle musel vážit nejméně dva metráky? Teď je tu konečně vysvětlení.

Ředitel animace Jonathan Cooper tvrdí, že ve skutečnosti Nathan Drake kulky neschytává. Pokud vám pomalu červená obrazovka a vibruje ovladač, znamená to pouze, že Nathanovi dochází štěstí a brzy ho kulka zasáhne (a pošle k zemi). To je ostatně přímý odkaz na inspiraci Indiana Jonesem, kterou se série dlouho honosí.

"Červené UI, které ukazuje zásahy ve skutečnosti reprezentuje, že Nathanovi dochází štěstí a nepřátelé brzy konečně zamíří přesně a dostanou ho jedinou střelou," uvádí Cooper věci na pravou míru.

Samozřejmě to znamená, že jeho nepřátelé jsou skoro tak mizerní střelci jako stormtroopeři. Přesně tady potom přicházejí na řadu vysoké obtížnosti, při kterých se tak výrazně zvyšuje inteligence a přesnost vašich nepřátel. 

Amy Henning dodala, že cílem tohoto aspektu hry bylo držet se filmového ducha.

V Uncharted 4: A Thief´s End Nathanovi štěstí konečně tak trochu došlo, protože by to měla být poslední hra, ve které se tenhle lovec pokladů objeví jako hlavní protagonista. I přesto ale Henningová věří, že v sérii Uncharted je pořád spousta materiálu k tvorbě dalších dílů. 

Diskuze (1) Další článek: Lamy z Fortnite se objevují už i ve skutečných městech

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,