Ranní diskuse o budoucnosti hraní

Kde jsou ty časy, kdy ke štěstí stačil hrací plán, pár figurek a kostka. Dnešní hráči (mě nevyjímaje) jsou zkrátka rozmlsaní, přičemž vývojáři, potažmo vydavatelé, je v jejich rozmazlenosti ještě podporují. Pravda, především díky tomu se dočkáváme parádních her jako je SKATE, Killzone 2, nebo nedoceněný Dead Space.

Společně s hrami však evoluce zasahuje i herní platformy, mezi nimiž zuří nefalšovaný konkurenční boj. Bohužel, trochu neprávem zůstává opomíjena jedna z nejstarších herních mašinek - stolní počítač. A to i navzdory skutečnosti, že právě ona prochází vývojem nejmarkantnějším.

Žel bohu, chce-li současný hráč držet krok s technologií musí svou peněženku otevírat v pravidelných intervalech a, možná trochu nedobrovolně, se zbavovat nemalých částek. Není divu, že se na tento nepříjemný fakt snaží již pár let vyzrát spousta chytrých hlav, kterým konečně svitla naděje.

Američané totiž přišli se službou OnLive, o níž jsme vás včera informovali, která by do budoucna mohla být alespoň nastíněním, když už ne řešením, jak se s touto záležitostí vypořádat. A upřímně, mně se to líbí. A dokonce moc. Abych pravdu řekl, už se nemůžu dočkat doby, kdy si přes malou krabičku zapojenou jen do TV/monitoru a ethernetu vychutnám (za malý poplatek, samozřejmě) všechny nové pecky, a to v nadmíru příjemné kvalitě.

Avšak, než se tak stane, čeká nás ještě pořádně dlouhá cesta, na které bych ovšem jen velmi nerad chyběl. Vy ne?

Diskuze (1) Další článek: SOCOM: Confrontation - Na válečné frontě klid

Témata článku: , , , , , , , ,