Recenze: Girl`s Cup 2007 – s erotikou vstříc gólům

Milovníci fotbalu se díky Girl`s Cup 2007 ocitnou takřka v sedmém nebi. Nejenže si budou moci začutat na zelenavé parcele, obklopí je také nejkrásnější ženská těla odhodlaná využít veškerých svých tělesných proporcí ke kýženému vítězství.

Žánr: Erotický fotbal
Platforma: J2ME
Testovací hardware: Nokia 6680
Česká lokalizace: Ne
Hru poskytnul:
Wapstránky.cz

Kombinace erotiky s fotbalem? Tak prostá, přesto geniální. Co si vlastně opravdový mužský může přát více, než basu piv chlazených vedle hříště, po němž se prohání jedna dívčina za druhou? Girl`s Cup 2007 nicméně ani přes svůj erotický nádech nespadá do kolonky bezduchých „úchyláren“, potenciál poloobnažených ňader a dalších záludných míst ženského těla využívá jen z části. Jde spíše o příjemné zpestření, byť přímo zakomponované do příběhové stránky hry... vlastně tvoří hlavní tahák. Ale to je fuk, stejně si to koupíte a vyzkoušíte, ať je to jak chce.

Být trenérem není žádné peříčko

A především v případě týmu Cherry College budete mít dost práce s uhlídáním stáda kra... ehm, hráčů... tedy hráček, které musíte vynést na nejvrchnější příčku šampionátu. Řeknu vám však předem, že se u toho člověk pořádně zapotí. Bodejť by ne, dosud praktikované časté výměny herní taktiky mající za následek chabé výsledky v dosavadních bojích vyžadují k nápravě velké úsilí. Než se ale vrhnete mezi davy rozběsněných holek, měli byste si nejprve osvojit hru v jednoduchém tréninku. Ve zkratce vysvětlí pár hlavních taháků, jak ovládat postavu, zato však naprosto ignoruje odnaučovací metody v „zájezdech“ očí do levého horního rohu displeje.

Jednou na vás vybafnou oranžová ňadra, podruhé bíla... jak v tomto prostředí může někdo hrát?

Abych tedy byl přesný, kdekoliv ve hře se s prvkem oné erotiky setkáte především v případě levého horního rohu. Co čert nechtěl, v tu nejméně vhodnou chvíli se na onom inkriminovaném místě objeví vždy nějaká lechtivá scénka, která vám naprosto zabrání v dokonání díla (například co se dávání gólů týče). Vnadné křivky odrážející fotbalové míče tedy jaksi postrádají na duchaplnosti, smysluplnosti, cituplnosti a další bůhvíjaké plnosti, což nakonec vede k jedinému – prohře.

Držím se, držím

Nicméně, abych nekřivdil, Cherry College se ve svém fotbalovém jádru přesto podařil, hřiště je poměrně přehledné a ovládání vlastního týmu nanejvýš jednoduché. Snad jen by se hodila větší rozlišnost mezi jednotlivými hráči. Koneckonců, přihrát soupeři dokáži i v kuželkách, natožpak v malé upípané krabičce s přenosným fotbalem. Snad jediná výjimka by se ovšem dala přiřknout penaltovému režimu, který je rovněž v Cherry College začleněn a poměrně slušně se v němž můžete procvičit.

Němost

Na „smysluplnosti“ neztrácí ani grafické zpracování nesoucí se v jednoduchém duchu kreseb. Možná ale právě proto ke Girl`s Cup 2007 sáhnou i jiní, než eroticky naladění hráči. Jo, holt nejde o pexesa, ani lechtivé tetrisy, jejichž účel a poslání je pochybné. Ale stejně tak vyhledávané.

• Příjemně sladěné prvky erotiky a fotbalu
  • Fotbal sám o sobě není špatný
  • Nefunkčnost zvuků (alespoň v mém případě)
  • Neustále odlákávání zraku hráče krátkými animovanými sekvencemi :o)

Co se nejvýraznější výtky Girl`s Cup 2007 týče, nasměroval bych ji zejména na adresu zvuků a případného hudebního doprovodu (?). Ani v jednom případě mi totiž z malého reproduktoru mobilního telefonu nevyšla sebemenší hláska - a to jsem opravdu zvolil při startu hry položku „ano“ aktivující zvuky. Nu, co se dá dělat. Girl`s Cup 2007 přesto spadá do škatulky příjemných lechtivých titulů, jejichž pointa netkví pouze v (polo)nahých ženách (díkybohu nebo bohužel?), nýbrž i v samotném fotbale.

Originalita: 3/10
Atmosféra: 7/10

Nehledáte-li pouze bezduchou erotickou hru a vyžadujete-li od ní opravdovou zábavu, nebude Girl`s Cup 2007 špatnou volbou. Fotbalový simulátor se sličnými ženami zatvrzelé hráče i fanoušky kopané jistě potěší.