Sekiro: Shadows Die Twice bude extrémně obtížné a nabídne více konců

Fanoušci předchozích výtvorů From Software mohou být klidní. Tedy alespoň do té doby, než jim Sekiro pocuchá nervy.

Tvůrci Dark Souls série se rozhodně nechystají couvnout od tvrdého přístupu ke hráčům. Fanoušci hardcore RPG titulů se tak nemusejí obávat, že by se vytratila brutální obtížnost, kterou se hry od From Software honosily.

Hodně spekulací se objevilo poté, co se v traileru na Sekiro objevila mechanika oživení, kterou samozřejmě spousta hráčů považovala za velkou facku obtížnosti. Hideaki Miyazaki, který šéfuje studiu From Sotftware ale slibuje, že i toto dílo z Japonského prostředí bude extrémně obtížné a mechanika vzkříšení nijak nenaruší obtížnost hry. Její použití navíc rozhodně nebude zdarma. Nebude možné se oživit ani dvakrát za sebou.

"Tahle hra bude extrémně obtížná. Během soubojů s nepřáteli tu vždy bude možnost, že umřete a hráči budou napjatí pokaždé, když dokončí jeden z fantastických soubojů a vyrazí za dalším. Abychom to uskutečnili, museli jsme opět vytvořit hru, ve které hráči budou hodně často umírat," potvrdil se smíchem Miyazaki.

Co už ale pro hry od From Software není tak typické je, že by měly více konců. U Sekiro: Shadows Die Twice se ale na tento prvek můžeme těšit a budete si tak pravděpodobně muset dávat pozor na svá rozhodnutí, protože i přes dokonalé samurajské schopnosti by nemusel její konec dopadnout dle vašich přání. Sekiro Shadows Die Twice vychází 22. března na PC, PS4 a Xbox One.

Diskuze (1) Další článek: Nové záběry z post-apo střílečky Metro vítají nováčky série

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,