Stromy rostou i v Black & White 2

Vývojáři z Lionhead Studios herního génia Petera Molineauxe o sobě opět dali slyšet v souvislosti s chystaným pokračováním božské strategie Black & White. Podzim letošního roku, kdy by měla hra vyjít, se kvapem blíží, a tak jsou i sami autoři sdílnější. Poslední novinky, které se týkají zpracování stromů a lesů, zveřejnil programátor Matthew Hanlon. "Lesy jsou jednou ze součástí simulace prostředí v Black & White 2 a my chceme, aby se tato simulace chovala stejně jako pravý les," řekl hned na začátek Hanlon.

"Rozdělili jsme stromy na ty, co ještě rostou, a ty "dospělé", plně vzrostlé. Z nich padají semínka, která se podle úrodnosti půdy mohou uchytit a vyrůst v nové stromy. Takže pokud například ze středu lesa vytrhnete několik starých stromů, vznikne mýtina, jež se však časem zaplní novými stromky. Přirozený růst lesa bude hrát v Black & White 2 důležitou roli, zvláště vezmeme-li v úvahu absenci "resource miracles", kouzel na vytváření surovin."

  
Takto budou vypadat stromy pokud budete zlý, respektive neutrální či hodný bůh

Ve hře se má také počítat s troškou ohledu na ekosystém - těžaři raději pokácejí vzrostlý strom než lesní školku. Algoritmus na růst stromů bude počítat i s charakterem okolní půdy, dočkáme se tedy jak "ultraúrodných" míst, tak i úplných pustin, kde neporoste nic. Výborně působí rovněž změna charakteru lesa podle toho, jak hodný nebo zlý bůh budete, což můžete vidět na přiložených obrázcích. Nezbývá, než se těšit.

Zdroj: GamesIndustry

Diskuze (4) Další článek: ESRB zkoumá sexuální minihry v San Andreas

Témata článku: , , , ,