Tuna čerstvých detailů z AC: Unity - boj, NPC a Arno

Nejnovější číslo časopisu GameInformer schovávalo čerstvé informace ze světa Assassin's Creed: Unity. A je to skvělé počtení.

Dozvěděli jsme se něco více o soubojích, customizaci a systému úprav hlavního hrdiny, stejně jako NPC a davu ve hře. Pro ještě více nových detailů navštivte naše předchozí zpravodajství.

Assassin's Creed: Unity je ve vývoji už od roku 2010, tým se hry ujal hned, jak skončil s Assassin's Creed: Brotherhood, takže si nemyslete, že se jedná o rychlokvašku. Všechny kooperační mise ve hře, ač jde o nový základní pilíř zážitku, lze dohrát i sólo, což Ubisoft nově potvrdil. Navíc budeme moci prozkoumat celý herní svět s kamarády.

Unity nově přináší systém skillů, neboli strom schopností z RPG žánru, a hráči si budou moci vybrat, do jaké ze tří položek přihodí body zkušeností (k mání je boj, stealth a navigace).

1406653803-acu-sp-window-assassination.jpg 1406653809-acu-coop-bievres-district.jpg 1406653811-acu-sp-combat-longs-pear.jpg

Konečně se dočkáme plnohodnotné customizace hlavního hrdiny. Upravit si budeme moci vše, od bot a kalhot až po kabáty, brnění, kapuce a dokonce i masky. Každá výbava bude mít i své unikátní vlastnosti, některé kabáty vám pomohou rychleji splynout s davem, další zase dovolí nést více věcí.

Pro kooperaci využívá Ubisoft podobnou techniku, jako ve hře Watch Dogs. Ve vaší hře jste vždy Arno a další hráči jsou viděni jako jiní asasíni. To samé platí pro kamarády.

Mise konečně mají zcela volnou strukturu a přizpůsobují se tomu, co se zrovna děje a jak je hrajete. Už žádný automatický konec, pokud se vám něco nepovede, zkrátka se situace změní a pokračuje se dál, mise nejsou skriptované.

1406654017-acu-ev-1789-palais-du-luxembourg-facade-ludovic-ribardiere.jpg

Z prostředí lze opravdu vycítit poměr 1:1, na ulicích je nyní mnohem více budov a prostředí je více zaplněné, než v předchozích hrách. Do spousty budov lze navíc vejít, schovávat se před strážemi, využívat interiéry k únikům atd. Konečně nechybí stealth, díky kterému se lze schovávat za překážky a vykukovat.

Stráže a jejich AI je mnohem realističtější. Všichni v blízkém okolí už nebudou automaticky vědět, kde jste, stráže budou prohledávat vaši poslední známou pozici a rozšiřovat hledání podle potřeby.

98db8abf-97575.jpg

V davu může být najednou až 30 tisíc obyvatel. Všichni NPC ve hře se navíc navzájem ovlivňují a reagují. Stráže tak většinou neútočí, pokud nejsou vyprovokovány, naopak bandité vás mohou napadnout hned. Můžete využít situace a nalákat bandity před stráže, kteří se o ně postarají sami. Hra je nyní mnohem více o tom, čeho si budete všímat okolo.

Assassin's Creed: Unity vychází 28. října letošního roku pro PC, PS4 a Xbox One. Staré konzole dostanou v listopadu Assassin's Creed: Rogue.

Diskuze (1) Další článek: Producent Mass Effectu Casey Hudson opouští BioWare

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , ,