Vývojář údajně čelí nepříjemným technickým problémům.
Jaké to bylo překvapení, když Ubisoft v květnu roku 2008 odhalil pokračování komerčně neúspěšného Beyond Good & Evil. Od té doby se po hře slehla zem, na letošní E3 dokonce Michel Ancel, tvůrce Raymana, potvrdil, že hra vyjde až na konzolích příští generace. Nyní se pokusil vysvětlit proč.
"Pracujeme na pokračování dlouhou dobu, máme s ním nějaké technické problémy," řekl Ancel v rozhovoru pro GamesRadar. "Je to komplexní hra. Do Sony jsem poslal dokumenty prvního BG&E v době, kdy byl na výslunní Emotion Engine Playstationu 2. Měli jsme pocit, že můžeme udělat úplně cokoli. Poslali jsme jim ten dokument, byl o planetách, o cestování mezi nimi, mezi městy apod. Nakonec jsme se ale pustili do mnohem menšího projektu, než jsme původně plánovali."
"Samozřejmě, první BG&E je rozlehlý dost - máte v něm město, oceán, měsíc a vesmírnou loď... Jenže chceme udělat hru, kterou jsme si původně představovali, se vším tím cestováním. Mass Effect si v tomhle směru vedl dobře, přesto si myslím, že ještě je spousta možností, jak se rozvinout. Zlepšit příběh a udělat větší světy."
Na otázku, zda je právě tohle důvod, proč odsunul BG&E2 na next-gen konzole, Ancel odpověděl: "Jo, jo. To je přesně ten důvod."