Jsou prý jiné a lepší způsoby, jak hráče zaujmout.
Jak řekl šéf designu v Ninja Theory, Tameem Antoniades, proti bujnému poprsí sice nic nemá, ale v novém DmC: Devil May Cry by se chtěl "vyvinutým" ženám pokud možno vyhnout. Je přesvědčený, že hráče tímto způsobem nezaujme.
"Pokud je pravda, že průměrný věk konzolového hráče je 30 let - čemuž naprosto věřím - tak nemůžete používat laciné triky, abyste lidi navnadili ke koupi hry," řekl Antioniades.
"Nic proti velkým prsům nemám - nejraději bych teď na jeden pár složil hlavu - ale pokud budete chtít někoho nalákat, existují lepší způsoby. Vzpomeňte si na filmové hvězdy; ženy, které se obecně považují za atraktivní, často nemají největší poprsí. Musíte být atraktivní na úplně jiné úrovni."
"Povedlo se nám to s Trip v Enslaved. Lidé ji měli rádi, ne kvůli tomu, že měla velká prsa a vysoké podpatky, ale protože vypadalo jako někdo, kdo by mohl být vaše přítelkyně. Pro mě je to atraktivnější než prostituka, která chodí kolem s velkou pistolí v ruce. Ne že bych chtěl prostitutky nějak shazovat - je to práce jako každá jiná."
Zdroj: PSM3 (via CVG)
- Nápadité úrovně
- Zábavné boje
- Stylová hudba a grafika
- Pár slabších pasáží
- Místy zbytečně vulgární
- Boje jsou zpočátku chaos