Vývoj remaku Final Fantasy VII by trval příliš dlouho

Podle Square-Enixu je původní hra pro moderní konzole příliš rozsáhlá.

Od doby, kdy bylo na E3 2005 demonstrováno líbivé techdemo Final Fantasy VII běžící na hardwaru Playstationu 3, se herní komunita marně dovolává pro řádném remaku hry. Dočkáme se někdy? No, říká se, že naděje umírá poslední.

Na toto téma se každopádně v rozhovoru pro britský Official Xbox Magazine rozhovořil Yoshinori Kitase, producent Square-Enixu, podle něhož jsou předešlé díly příliš rozsáhlé a jejich převedení do moderní doby by zabralo klidně i desetkrát více času než vývoj FFXIII.

ff7-tech-demo-cloud.jpg

Techdemo z E3 2005

"Přechod od XIII k XIII-2 byl snadný, protože jsme samozřejmě zůstali u stejných dat a u stejného enginu," řekl Kitase. "S technologií jsme zrovna přestali pracovat. Dá se tedy říct, že ještě ani nevychladla."

"Kdybychom ale chtěli udělat např. pokračování nějakého předchozího Final Fantasy, bylo by to podle mého názoru o dost obtížnější, protože za dob Playstationu a Playstationu 2 byly hry v jistém smyslu rozsáhlejší."

"Jistě, graficky nebyly tak pokročilé jako dnešní tituly, nicméně měly v sobě spoustu měst, světů a tak podobně. Pokud bychom tedy chtěli vytvořit stejný druh hry - ať už by šlo o pokračování nebo ne - a zároveň bychom chtěli dodržet kvalitu grafické stránky, zabralo by nám to třikrát, čtyřikrát, možná dokonce i desetkrát více času než vývoj FFXIII. Tvorba pokračování takových her je tedy o dost obtížnější."

Otázkou je, zda vůbec remake potřebujeme. FFVII je možná stará hra, nicméně stále funguje více než dobře.

Zdroj: OXM UK

 

Diskuze (8) Další článek: Bethesda zveřejnila výčet změn v nejnovějším patchi pro Skyrim

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,