Xbox chce více zpřístupnit hraní díky jednotnému uživatelskému rozhraní

Microsoft se s vydáním Xboxu Series X připravuje na pokrok i na ostatních platformách.

Microsoft s příchodem nové generace konzolí nehodlá dávat sbohem ostatním platformám jako je Xbox One nebo PC a navíc se k tomu přidá i Android díky Projektu xCloud. Aby bylo hraní na každé z nich pro uživatele co nejpříjemnější, chtějí udělat prostředí na každé z nich velmi podobné a intuitivní. 

Výsledek, který můžete vidět v galerii výše, vzešel nejen z iniciativy Microsoftu, ale podíleli se na něm také fanoušci. To Chris Novak, vedoucí výzkumu a designu Xboxu, nezapomněl zmínit už v úvodu jeho nejnovějšího prohlášení. Celkově chtějí zpříjemnit pohyb v prostředí. Text bude lépe čitelný, ovládací prvky intuitivnější a hlavně by se mělo vše razantně zrychlit.

Rychlejší načítání domovské obrazovky bude na Xboxu Series X možné díky dříve představeným technologiím Velocity Architecture a Quick Resume. Po zapnutí konzole byste se měli na úvodní obrazovku dostat o 50 % rychleji. Při návratu ze hry se pak načítací čas sníží o 30 %. Navíc se sníží i potřebná paměť a to o 40 %.

Postupně se změny začnou na platformách Microsoftu objevovat už v následujících týdnech. Velký krok ale přijde až s listopadovým vydáním nového Xboxu. S ním by mělo dojít k propojení na všech platformách. Tím ale prý ještě nekončí a i nadále budou hledat způsob, jak se v těchto ohledech zlepšit.

Zdroj: Xbox

Diskuze (2) Další článek: S Hitmanem 3 se nevrátí Ghost mód, ostatní ale chybět nebudou

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , ,