Capcomu se v posledním čtvrtletí dařilo a vděčí za to velkou měrou RPG Dragon’s Dogma.
Capcom se od začátku netajil myšlenkou, že by v podobě Dragon’s Dogma měl rád takovou vlastní The Elder Scrolls sérii. No, prodejně se s posledním dílem (Skyrim) ani zdaleka měřit nemůže, protože na něj ztrácí nějakých 10 milionů kusů prodaných kusů. Ale i jeden milion je dle aktuální finanční čtvrtletní zprávy Capcomu důvod k oslavám. Zvlášť, když vám díky tomu vzrostou meziročně tržby. Nejlépe se dařilo hře v domovském Japonsku, v zahraničí už to bylo horší.
Tvůrce hry, Hideaki Itsuno, nedávno v magazínu Famitsu naznačil plány, které má s pokračováním. Podle něj se do finální verze prvního dílu dostalo jen 60 až 70 % nápadů, co měl. Ostatně i samotný svět má jen 2/3 plánované rozlohy. Další díl by mohl tak být výrazně větší a možná se dočkáme i možnosti tvořit vlastní questy pro sebe a parťáky, což je jeden z nápadů, který se do hry nedostal. Tím druhým, který Itsuno zmínil, je možnost běhat po potvorách – v Dragon’s Dogma šlo šplhat a držet se jich.
Nemůžuse dočkat první várky pořádných informací, první díl představoval velmi podařené RPG.
Dostupné pro:
X360, PS3
Žánr:
RPG | Third person RPG
Výrobce:
Capcom | Webové stránky hry
Začátek prodeje:
25. května 2012
- Skvělá atmosféra
- Unikátní multiplayerové prvky
- Zábavné boje, které kladou výzvu
- Celá řádka drobných chybek
- Občas zmatená AI a kamera
- Nevýrazná grafika