martin
6. srpna 2014 • 7:27

https://www.youtube.com/watch... tady je forever mod tady vam poteče slza z oka toje original a dukuv styl

kuba
29. srpna 2013 • 21:21

poslechněte si tenhle předělanej soudtrack z duke nukem 3d reloaded http://www.youtube.com/watch... normalně mi stoho tekla slza :-D toje dukuv styl duke je zpadky !!! ale ještě hra neni hotová ale moc se těšim na duka toje prostě srdcovka žadny halo 4 halo je oničem

Krieg
15. ledna 2012 • 16:15

Jsem fanoušek Duka, pro mě to je srdcovka. Neměl jsem moc pochopení jen pro 2 zbraně, kopanec chyběl a hlavně jetpack, ale já si to prostě celý užil. Podle mě nejsou hry o grafice, takže tam jsem problém neviděl. Duke Nukem je zpět a to je to hlavní! Hail to the king, baby! PS: hlášky byly skvělý :)

MC99
24. června 2011 • 13:49

Přátelé , nejsem si zcela jist , zda omlouvat zastaralou a nepovedenou hru jakýmsi retro konceptem je to správné . Všechno kolem nás prochází vývojem a osobně jsem čekal , že to zasáhne i Duka . Ono je totiž možné , vzít charakteristické prvky a vytvořit produkt , odpovídající roku 2011 . V opačném případě se nemohu zbavit dojmu , že se jedná o money make iluzi , prostě něco co leželo v šuplíku a někdo to zpeněžil . Podle mého názoru je Duke forever ostudou . Nebo mi chcete tvrdit , že dnes nadšeně hrajete pecky z dob SEGA Saturn a Atari Jaguar ? Asi ne ... tohle je jedna taková paralela .

Tommi.cz
18. června 2011 • 0:36

No já nějak nechápu proč je každá recenze kterou si čtu o DNF čím dál tím horší...
Hodně lidí mluví o tom jak je ta grafika hnusná nebo zastaralá, no a co ?
Grafika je udělaná hezky. Podle mě nejde o to kolik je kde super propracovaných částic. Jde spíš o to jak to co mají dokázali využít. Třeba ta část s tím svítícím broukem... (víc o tom radši neřeknu) no prostě tahle hra mě baví víc než... klidně mě ukamenujte Crysis 2 nebo... no vlastně je to nejlepší fps tohoto roku co jsem hrál nebo viděl. Takže Hail to the King. B-]

kamtcho
18. června 2011 • 11:46

Presne tak, za dva roky grafika u crysis bude tuctova, ale duke nie je jednoducho postaveny na spickovej graficke a ani nikdy nebol ved DN3D bol tiez len kvazy 3d a hned po nom vysiel quake v 3d grafike a malo to nejaky vplyv na duke ziadnu. tato hra je proste love it or hate it :) a my co ju mame radi si ju uziju...

Carlos
19. června 2011 • 10:56

Haha. Tak to tě lituju. Hra je děs a hrůza. Hratelnost na bodě mrazu. DNF by nebyl hit ani 15 let zpět. Bohužel. Další trapka s HttK ....

Pepa
19. června 2011 • 21:49

Carlos:Ty jses jasnej
Hratelnost na bodě mrazu chlape ani nevis,co mluvis
Pokud jses chlap pokud decko tak to je jasny

Radista
17. června 2011 • 15:06

Hrál jsem hodně her s dukem. Postava je mi sympatická. Poslední hra mi připadala sice hratelná, ale někdy to bylo fakt o nervy. Nejvíc mne štvalo, že si nejde ručně uložit. Hlavně to skákání mini duka v kuchyni, to bylo fakt na prášky. Jinak je to prostě lineární střílečka se sympatickým hrdinou. Prostě nic více. Pro mne je důležitější hratelnost a hlavně zábava u hry, než super grafika. Zábava se občas vytrácela, protože nechápu co má být zábavné na tom skákat znova a znova po hamburgrech na plechu. Jednou se dá hra odehrát a to je asi tak vše. Myslím si, že hra mohla být vtipnější, méně vulgárnější, mohla mít více bočních úkolů, za které by třeba hráč(duke) měl lepší zbraně nebo více zbraní atd. Prostě DNF je jen průměrná hra a opravdu nic více. Takže jednou a zapomenout. Dnes už jsou hry někde jinde a hráč v nich má možnosti spousty vychytávek. Sorry Duke, only 62%.

Duk
15. června 2011 • 15:36
Neoworm
14. června 2011 • 21:55

Jak může někdo posuzovat hru, která se odehrává v tunelu, neustále omezuje hráče a má prakticky všechny nešvary moderních her (autoaim, regen, omezené zbraně, zvýrazňování objektů) jako více oldschool? Duke =/= odschool, volnější levely, nulové skripty, hromada zbraní, trocha umu nutná k hraní - to je oldschool. Taky je to přesně to co DNF chybí.DN3D jsem hrál naposled včera, DooMa naposled před třema hodinama - DNF mi to nepřipomíná naprosto v ničem.

pcwifi
14. června 2011 • 19:06

15let ne-tvoreni je hafo dlouho a vysledek zadna slava, zachranuje to, ze fandove Duka se na toto natrasali az az :-P nemrzi me az tak moc grafika...ale kratka doba hry,trestuhodne kratka :-/ pokud vznikne nejaky dalsi dil, urcite grafika a herni cas UP !!!! a to o hodne. PW :-)

Ethy
14. června 2011 • 9:39

Nechápu recenzenta...
místy poněkud tupá - však ano, celá hra je parodie na dnešní FPSkarecyklace zbraní a protivníků - však o tom to snad sakra je, ne ? Nebo co jste čekal ? Nové zbraně ? To by fanoušci nezkousli. Náhodou taková parafráze na railgun se mi líbila :DGrafika - dobře, Crysis 2 to neni ale komu to vadí ? Portal 2 jel taky na source enginu který je dneska zastaralý a vadilo to někomu ? Takže asi takAnimace - toho jsem si nějak nevšim, ale budižSlabá AI - taky jsem si nevšimPodivná fyzika - noa ? Potřebujeme aby jsme měli u duka fyzické orgie s gravity gunem ?Celková rozbitost - nj, ale Randy Pitchford je frajer že to aspoň splácal do titulu za kterej se nemusí stydět, teď si Karle dejte facku, protože tahle hra si zaslouží aspoň 7,5/10

greqhg
14. června 2011 • 11:28

Vsak i kdyz pisi ze je recenze dobra tak to neznamena ze se mi hra nelibi.. ja bych udelil 5/10 na pomery dnesnich her a 8/10 pro milovniky oldschool Duka, je to dobre, proste je. Jednotne hodnoceni- 7,5/10 zde nema smysl..

Karel Kališ
14. června 2011 • 11:43

Kdybych si měl dávat facku pokaždé, kdy někdo nesouhlasí s hodnocením, umlátil bych se k s mrti už před léty. :)

greyfox
14. června 2011 • 12:09

Tak DN je pro mě srdcovka:D Pěkná recenze a doufám že v některém z Týdnu živě Duka Karel Kališ a Honza Sedlák trochu rozeberou, už se těším:)

Jan Svoboda (DreamCrusher)
14. června 2011 • 14:42

Já zas nechápu tebe :-)Recenze je podle mě vydařená a profesionální. Hodnotí totiž hru nezaujatě a podle aktuálních měřítek - to je taky její účel! Proto všechny výtky na adresu hry zmíněné v recenzi jsou dle mého zcela legitimní. Nezapomeňte, že recenze má sloužit pro všechny hráče, ne jen pro vyhraněnou skupinu (pro skalní publikum jsou zas určeny jiné články). Za recenzi patří panu Kališovi pochvala a ne facka :-)Jsem také velký fanoušek Duka a je navýsost jasné, že pro fandy ta hra má ještě další "rozměr". Když jsem DN:F zkoušel (zatím krátce, je jasné že to musím napravit!), ukápla mi nejedna slza nostalgie - ať už kvůli klasickým zbraním, bossfightu na stadionu hned zezačátku nebo i drobným odkazům na původní tituly (např. ten pinball v Dukově doupěti a hláška "Now I HAVE time to play with myself." a mnoho dalších :-) ). A Duke je stále ten pravý "always awesome" drsňák. Jako správný "pařan" a paměník her z devadesátých let samozřejmě všechny nedostatky zmiňované v recenzích na DNF naprosto přehlížím, protože mnohé z nich k tomu "oldschoolu" prostě neodmyslitelně patří. Dělají DNF důstojným nástupcem starších her s Dukem, ne supermoderní mainstreamovou hrou "pro každého" (ála Call of Duty a podobné hrůzy). Sice je pravda, že už tady pokračování Duka mohlo být mnohem dříve, ale aspoň že jsme se dočkali :-)Pro regulérního hráče, který nenosí v srdci vzpomínky na dlouhé večery propařené u DN 1, DN 2, DN 3D ad., je hodnocení zcela spravedlivé a není k němu sebemenší výtky.

Torham
14. června 2011 • 17:07

Ano, souhlasím. Recenze je napsaná výborně a opravdu míří na celé spektrum hráčského publika. Ta hra je prsotě z dnešního hlediska netypická a hodnocení 6/10 od pana Kališe respektuji. Nostalgici a milovníci Duka si vždycky mohou v duchu tak jeden nebo dva bodíky přidat :-)

ahareh
13. června 2011 • 19:50

Karel Kalis je profik, vskutku kvalitni recenze a presne jsem tak nejak cekal ze udeli 6/10.:-)

Josef Zemánek (zemj6)
14. června 2011 • 10:49

Ano, v zásadě s recenzí souhlasím.
Jsem si takřka jist, že hra z pohledu dnešního hráče tetelícího se na grafické chuťovky ve stylu Batlefield 3 prostě neosloví.
Zařazení do "Oldschool FPS" je naprosto správné, protože nejednomu pamětníkovi vžene tato hra slzu do oka. Do této skupiny se počítám i já neboť Duke Nukem 1 byla jedna z prvních (nikoliv první - pamatuji starší kousky), kterou jsem hrál.
K recenzi: osobně jsem byl také překvapen totální recyklací zbraní a nepřátel. Ty nepřátelé jsem byl opravdu skoro až otráven a s každým levelem jsem čekal někoho nového.
Na druhou stranu po dohrání se otevře menu se screeny z předchozích(vývojových etap) "verzí" her ... a je tam jasně vidět kolikrát se graficky přepracovával celý koncept!!! Tam je jasný prapůvod roztříštěnosti a té divné pachuti v texturách.
No nic, zkráceno a podtrženo, tuto legendu pro mě si nekoupit by byl hřích, ale jinak s recenzí souhlasím.
P.S.: Multiplayer je ještě o něco prkenější než SP.

Rudidlo
14. června 2011 • 19:12

V devadesátých letech mě bavilo hrát DN3D, koneckonců přiznejme si, že tehdy na výběr moc nebylo. Dnes se producenti můžou přetrhnout, namísto her ve stylu "Střílej po všem co se hýbe" nám nabízí "střílej po všem". Dnes je docela problém najít hru, ve které se nestřílí. Nakonec důsledky poznáváme sami, špekatí puberťáci jsou dnes největší "hrdinové"

jehovista
14. června 2011 • 23:32

"nejednomu pamětníkovi vžene tato hra slzu do oka"
100% souhlas. Pote, co jsem 12 let hltal kazdou zpravu o DNF me tenhle paskvil skoro rozbrecel.

NeoWorm
15. června 2011 • 0:26

Mě ještě pořád do breku je. Co mohli udělali špatně. A kupodivu ten názor má poměrně velké procento lidí. Řekl bych tak půl na půl.

LAMER_CZ
13. června 2011 • 14:51

Dela si autor recenze sradnu, ma provizi z prodane hry nebo je proste uplny ignorant? Tahle hra ma s dukem spolecny jenom nazev a to, ze duka mluvi ten samy clovek ........ NIC VIC!
Tahle hra si vzala vsechno spatne z her devadesatych let a to uplne nejhorsi z dnesnich her.
Jen namatkou ....... autoheal (s tim bych se i smiril), dve zbrane, 3/4 hry jsou jenom priblble naskriptovane animace, ktere navic nejdou preskocit nebo stani u turretu a klikani mysi na jedno misto, naprosto priserna grafika (nejen co se tyce technicke stranky, ale taky to, ze je to proste tmave a hnusne), totalni linearita, jdete tam kam musite, nikam jinam vas hra nepusti, dokonce ani tam, kde by to zdanlive jit mohlo, neda se prakticky nikam vyskocit ....... je to zkratka des a bida.
Frajeri z gearboxu vzali nejakou hru (jedno jakou, hlavne, ze byla levna) nebo proste nejakou za mesic, za dva splacali, dali do nazvu duke nukem a mysleli si, ze vydelaji majlant ......... a inu! stalo se! ...... mesice reklamnich masazi, preview a oddalovani v mnohych vyvolaly pocit, ze hra bude snad nedostatkove zbozi, tak sahli k predprodeji ........ CHYBA! ...... lituju je, hra nema naprosto zadnou cenu, proste podlehli podvodu. Pocitam, ze od gearboxu si uz nikdo nic nikdy nepredobedna:o)
Tahle hra, kdyby vysla pred 12ti lety, tak bude stejny propadak jak blood 2 a bude to vsem k smichu (proste hra, ktera se snazila zmenit legendu a neprinest nic noveho). To, ze presne stejna hra vysla o 12 let pozdej ..... to uz neni k smichu, ale spis k placi .........
Mozna/nejspis hrajem 12let stary kod hry, mozna ji meli v 3d realms hotovou, ale kdyz videli tu tragedii s jakou si nabehl blood 2 a co je DNF, tak se ji rozhodli nevydat, protoze by si akorat poskodili jmeno. Toho se ale gearbox nebal a vydal ji proste o 12let pozdej ...... nevim, asi jim na jmenu nezalezi, kdovi co je to za pidi firmicka pred krachem.
Zkratka duke ma balls of steel, aby ne, by musel ty dementy z gearboxu pozabijet za to co mu udelali ...........
Zas je to ale sance nekoho schopneho, udelat skutecne noveho duka na principu stareho ...... protoze ve svetle DNF vypada i tuxracer skvele ......

Pavel
13. června 2011 • 15:45

Kokot se našel...

jehovista
14. června 2011 • 23:29

Vzdyt ma stoprocentni pravdu. Ta hra je proste vysmech. Jedine co mi prislo docela dobre je grafika(a to asi jen proto, ze neznam konkurenci a strilecky me moc neberou).
Je to tupa linearni konzolovka pro (pod)prumerneho konzumenta a tech par krecovitych hlasek to nezachrani. Ta hra je nuda k uzoufani.

Knihovnik
13. června 2011 • 17:12

Tady si dnes někdo zapomněl vzít prášky..

HD
18. června 2011 • 22:50

Naprostý souhlas s Lamerem. Hráli jste někdy Blood 2, hoši? ;-)

Carlos
13. června 2011 • 13:45

Autoheal, autoaim (jde vypnout ale hra je zjednodušená) a pouze dvě zbraně?! WTF?! Snad nějakým modem a nebo patchem tohle odstraní. (autoheal bohužel ne).

AG
13. června 2011 • 12:16

DNF sice naozaj z casti posobi old-school... Paradoxne vsak prave to, co je old-school, je dobre.Napriklad samotne strielanie - to je predsa parada. Ked ide o pouzitie zbran, DNF je o 5000% vacsia zabava nez dnesne on-rail shooting gallery typu COD kde clovek nerobi nic ine, len vykuka zpoza krytia, ci nahodou nevykukol enemy, aby mu dal headshot.Humor. Dobre, ten je sice detinsky, ale je dobry. Takisto vitam, ze sa hra neberie vazne.Duke. Cool hrdina, co dodat.Doteraz good. Problem je, ze vsetko MODERNE co sa do hry, dostalo, je odpad.Dve zbrane. 'Moderny' napad, ktory strielanie uplne zabil.Auto-regen. Shit. Vacsinu bojov clovek stravi pocuvanim tud-dud tud-dud tud-dud, pretoze staci jeden zasah aby bolo ego na nule.Fyzikalne hadanky a a pod. Heeeej, budme Half-Life 2, ze? DPC. Priserne.Grafika. Ta je tak hnusna, ze keby radsej pouzili nejaky retro styl, spravili by lepsie.Dlzka. 14 rokov vo vyvoji a aj tak je to kratke ako prvy sex.A hlavne, 80% hry je first-person platforming, co je uplny des.Neee, vycitat DNF, ze je zastaraly a retro, je kravina - vycitat sa ma prave ta stupidna 'modernizacia'.Rad by som videl ten obsah, ktory bol v priebehu vyvoja z DNF vystrihnuty - mozno sa tam aj trochu striela?

Dazgy
11. srpna 2012 • 1:07

Všiml jsem si že jsi zmínil že first person na 80% hry je děs. A jak žiješ život? Taky firts person, to tý hře právě dodává na reálnosti, že vidíš všechno ze svýho pohledu tak jako kdyby jsi to dělal ve skutečnosti....

Odulin
13. června 2011 • 11:48

Teda kucí, vy ste mi dneska udělali radost. Málem jsem se do diskuze bál podívat, co se tam zas dočtu za věci, ale koukám, že víc lidí vidí hru podobně jako já. Jasný je to retro jak prase..a dobrý retro.

Kallak
13. června 2011 • 11:06

DNF jsem zatím nehrál, ale přečetl jsem si zatím snad všechny články, které na tohle téma vyšly a zhlédl spoustu videí. Vážně netuším, co si všichni mysleli, že bude DNF za hru. Nedokážu si představit, jak by ta hra vypadala, kdyby se brala vážně, měla sofistikovaný systém krytí a propracovanou AI. To by nejspíš nebyl starý dobrý Duke, kterého jsem chodil pařit do "Maniac clubu", když ještě internet nebyl v každé domácnosti. Podle mě je to důstojné pokračování.www.1up.cz ...

Knihovnik
13. června 2011 • 11:37

Jsem dlouholetý fanoušek, na DNF jsem čekal 12 let, protože k prvnímu Dukovi jsem se dostal někdy kolem roku 99. DNF jsem dohrál ještě týž den co jsem si ho přinesl z obchodu domů a byla to parádní jízda! Jasný, hra má pár slabších míst, ale celkový zážitek byl skvělý a jakmile bude čas, zahraju to znovu a projdu veškeré lokace detailněji (skoro všude se skrývá nějaký vtípek). Na hře jsem hlavně ocenil řešení puzzlů (místama mi to trochu připomínalo legendární Half-Life), popkulturní reference, sexistické vtípky, odkazy na předešlé hry s Dukem a vůbec celkový oldschool gameplay (takové hry se dnes už vážně nedělají). A grafika? Neurazila mě ale na ni jsem moc nekoukal. Byl bych všema deseti pro nějaký příběhový DLC, nebo pro pokračování. Víc Duka, víc!!

ghost
13. června 2011 • 10:37

Zatím jsem odehrál zhruba 3 hodinky ale není to zle, některé věci jsou fajn, např. autíčko na dálkové ovladání, se kterým potřebujete shodít nějakou vecičku. Přestřelky, hlašky jsou c00l ale můj názor je, že tahle hra neměla nikdy vyjít. Byla by legenda.

Gryf
13. června 2011 • 10:22

DNF je prostě retro jak řemen reciklace protivníku ukažte mi pokračování jakékoliv hry kde bi se nereciklovali protivníci z minula to že jsou jen dvě zbraně mi tolik nevadí na to jsem zviklej z Halo. A tupej humor je někdy sestakra lepší než inteligentní protože né každej ho pochopí.

Ja
14. června 2011 • 20:32

:))))) Tak prvy prispevok kde som sa zasmial. "A tupej humor je někdy sestakra lepší než inteligentní protože né každej ho pochopí." Proste hra pre ludi ktori niesu schopny pochopit inteliggentnejsi humor?

Gryf
15. června 2011 • 10:51

Jako já mám inteligentní humor rád v DN3D taky byl tupej a jak hromadu lidí bavil. DNF je dobrej relax prostě vypnu mozek a kosím emzáky.

Clarkie
13. června 2011 • 8:47

Fail. Doufám, že hrou s takovým výsledkem nebudete v Týdnu Živě ztrácet čas.

SCobra
13. června 2011 • 9:26

A ty bys mohl přestat ztrácet čas v diskusích, do kterých nemáš čím příspět ;) Touhle hrou by ztrácet čas v Týdnu Živě sakra měli.Konečně FPSka, která aspoň částečně boří tuneloidní střelnicový koncept a recenzenti na ni za to plivou, protože hádanky jsou tupý, střílení je tupý, bossové jsou tupý, humor je tupý... Co byste sakra ještě chtěli? Však většina dnešních FPS nemá ani hádanky, ani bossy, ani humor... O rozmanitosti prostředí nebo nestřílecích mezihrách ani nemluvě... Na CoD se sice vesele nadává, protože je neoriginální a krátké a jednoduché, ale když pak přijde něco s jiným konceptem, tak se na to nadává ještě víc.

Clarkie
14. června 2011 • 8:51

Nebudu nekriticky uctívat nějakou hru jen proto, že je pokračováním série, která byla populární někdy před 20 lety. A i když to mnozí (a ty mezi ně asi patříš) nesnesou, prostě se nepovedla. Takže fakt nevím, jakými kvalitami si další 6ková (= špatná) hra, jakých vychází plno, zaslouží zvláštní přístup.
Je to tak jednoduché, nemusím nic okecávat ani někoho napadat :-)

SCobra
14. června 2011 • 11:31

Nebudu odsuzovat hru, kterou jsem ani nehrál jen proto, že jí dal někdo v recenzi šestku ;) Ale to ty děláš celkem běžně, jak jsem si všiml. A ještě máš tu drzost ostatní poučovat, jak jsou zaujatí.Duke 3D mě nijak nezaujal, moc jsem ho nehrál a od DNF jsem nic nečekal. A pozitivně mě překvapil. Tak proč bych na něj měl jako nadávat?
Šestka je z 10 bodů nadprůměr, pokud správně počítám... Špatná hra = 3/10. A vzhledem k tomu, jak špatné jsou dneska některé devítkové a desítkové hry, bylo by dost zvláštní, kdyby něco tak specifického jako DNF dostalo vysoké hodnocení. Dokonce by to pro Duka byla skoro urážka, řadit ho na úroveň po miliontý stejného CoD nebo krátkého MoH...

Clarkie
14. června 2011 • 14:37

Jsem rád, že si mě všímáš :-) Hru klidně odsoudím na základě několika různých zdrojů, neřídím se jedním špatným hodnocením Doupěte. Nepopírám, že různé lidi může (nejen) DNF bavit různě a Dukovi jsem přál lepší výsledky. To ale nic nemění na smyslu recenzí.
Neříkám, že bys měl na něco nadávat a pokud je náhodou tvým jediným měřítkem kvality odchýlení od očekávání, je to tvoje věc. Ale myslet si o tom můžu, co chci.
Stejně tak ti nebráním mít specifické vnímání průměru, klidně si užívej 6kové hry s blaženým výrazem ve tváři :-) Jen se směju tomu, že vysoké hodnocení je urážka.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují.
Torham
14. června 2011 • 17:02

Ona to je částečně pravda :-) Podívejte se, co za hry ta vysoká hodnocení dostává. Takové CoD: Black Ops je hodně dobrý případ, tady na doupěti dostalo myslím 7/10 a to je na takovou podle mne moc. Duke je prostě jiný, on přináší věci, které nějakých 70 - 80 % dnešních FPS nezná - humor, velmi charismatického hrdinu, interaktivitu (v té hře můžete dělat věci, jaké vám mnoho FPS her nepovolí...) a vlastně odlehčenou zábavu. Problém té hry je v tom, že na dnešní dobu strašně netypická, není to klasická konzumní střílečka. I když je fakt, že Gearbox spíše měli tu hru spatlat od znova, protože ten 12 let starý základ je na Dukovi znát :-(Co se týče více zdrojů...to je fajn, ale řada recenzentů ve světě se na hodnocení určitých her obvykle shodne - viz sotva nadprůměrné známky pro DNF a tradičně vysoké známky pro CoD.K recenzi: Pěkně napsaná a řekl bych, že s ní souhlasím. Je zde prostě vidět, že Duke není typická moderní střílečka. Co se týče recyklace protivníků i zbraní, vůbec nevím proč to vadí - jsem rád, že je zpět ta skvěle vyvážená sestava zbraní, akorát pár nových potvůrek by se hodilo. A pokud ano, proč pan Kališ či jiný z recenzentů Doupěte nedal tento zápor některému z posledních dílů CoD, jež také recyklují všechno, co se recyklovat dá :-( To je ovšem jen můj názor. 6/10 je myslím adekvátní známka pro člověka žijícího moderními střílečkami, pro nostalgika a milovníka retro bych dal tak osmičku. Takovým lidem uvedené zápory moc nevadí a ti lidé si prostě užívají návratu jedné z největších legend herní historie. Vždyť ta hra má vše, co Duke má mít - velký hlášky, velký kozy, velký kvéry :-)

Ja
14. června 2011 • 20:15

"...boří tuneloidní střelnicový koncept..." WTF??? Ved to je cisty tunel. Liniova FPS ako vysita.
COD alebo Battlefield apod porovnavat s hrami ako Crysis alebo DNF je ako porovnavat roman Starec a more s Planetou opic co sa tyka deja. Keby v hrach typu COD boli hadanky a bossovia bolo by to trochu trapne kedze ide o "simulatory" vojnovych konfliktov z pohladu specialnych jednotiek v realnom svete. Inak humor v hrach COD a Battlefield je a zvacsa je to humor v ktorom su narazky na konkurencne hry. Ide ale o trocha inteligentnejsi humor aky je v DNF. Lepsie povedane v DNF ide o uplne ten najprimitivnejsi humor cim nechcem DNF urazit. DNF je hra o buranovy ktory si mysli ze spasi cely svet.

Dazgy
11. srpna 2012 • 1:01

No mam dojem že tu soudíš ale že si to ani nehrál. Náhodou je DNF kurevsky dobrej pro hráče co si chtěj odpočinout od kdejakejch sraček kde se nemůžeš zastavit aby tě nezabili. Řekni mi v jaký hře můžeš sbírat hovna a házet je, kde můžeš chcát, vařit pop corn v mikrovlnce, pleskat kozy na stěnách atd? Nikde a v tom je i ta originalita...

Rizek
13. června 2011 • 7:07

Já bych ani neřek že dostal na kule. S recenzí beze zbytku souhlasim (grafika je někdy fakt humusná) ale stejně je to starej dobrej Duke a já si ho užil víc než leckerou novější pecku (bijte mě ale třeba crisis jsem ke konci hrál už vyložene z donucení). Rozhodně to neni hra pro každého. Na mě silně zapracovala nostalgie a ta tuna debilních vtípků kterou hratelnost už nemohla pokazit (nehledě na to že se to nehrálo vůbec špatně). Je to prostě retro jak prase (se všim dobrym i špatnym co k tomu patří)

Lukas
13. června 2011 • 7:54

Já už měl z dema takovej trochu pocit "sakriš, tak nevím, dvě zbraně, automaticky doplňující se zdraví", ale zase se to nehrálo zle a upřímně, grafika se mi líbila! :O Nejsem fanouškem miliardy CoDů a podobných FPS kravin, Crysis 2 jsem zkusil asi hodinu a celkem jsem se nudil, poslední kvalitní FPS pro mě byl Bulletstorm (který teda Duka pravda graficky hodně válcuje, ale zase doma mám slabší PC než má kolega na privátě). Mám předobjednaný Balls of Steel a upřímně si teď nejsem jistej, jestli ty peníze nebude rozumější utratit třeba za nájem :/

Lukas
13. června 2011 • 8:08

Na druhou stranu jsem fanda Duka a všechny předešlý hry jsem si užil, zvlášť ty, v kterých hláškuje (Takže DN3D a Manhattan Project). Docela by mě zajímala recenze z pohledu Dukova fanouška. Jasný, je třeba posoudit určité věci objektivně, ale hlavní je otázka "Bude se fanoušek starého Duka skvěle bavit u DNF?".

bat
13. června 2011 • 9:51

staryho duka jsem hral casto sp a hodne mp. u DNF jsem se bavil o dost lepe, nez uz vsech COD co vychazi. Ano, je tam velky kus nostalgie a taky me ona urcita topornost vyhovovala. Chvilema jsem si pripadal, ze opravdu hraju stareho duka s tou jeho starou hratelnosti. Vsechna ta tlacitka co jdou zmacknout, vsechny ty hlasky. Chybelo me kopnuti nohou! Taky zamrzi, ze v ramci "high" grafiky uz prase nevypada tak komixove jako drive.. Starej duke vede, ale ten novej vubec nezklamal, spise hodne prekvapil. Ach ano, dost me vadilo mit jen dve zbrane.. Ale ty napady co tam v te hre jsou - parada. Skoda jen, ze to trvalo tak dlouho, uz mezitim mohly vyjit dva dalsi dily...

Ja
14. června 2011 • 20:03

Povodneho DN som hraval este na VS na internate kde sme mali LAN takze aj singleplayer aj multiplayer a ta hra mala atmosferu. Proste to bola zabava. Nove 14 rokov vyvujane DNF je trapnost. Vtipne to nie je ani z polovice a nayse povodny styl zabavnej FPS nahradil nejaky mix na styl: chcem byt aj zabavny ale vesele prisery ala prasata ktore v povodnom DN vyzerali srandovne a likvidovat ich bola zabavu su v novom DN iba obycajne zmutovane cosi bez zbavy... Ked si k tomu priratam aj uplne zastaralu grafiku tak mi z toho vychadza prepadak. Myslim ze po 14 rokoch to uz vyvojari chceli vzdat hned niekolkokrat ale nakoniec si povedali ze je to sice zastaraly hnus ale ked to uz maju skoro hotove tak to daju na trh a par blaznov co to v detstve hravalo a teraz plasia vlastne deti od podobnych p*covin si to snad kupi z nostalgie.

kuba
28. srpna 2013 • 12:06

duke nukem forever mě sklamal ale dohral jsem to jeto odflaknuta grafika jsem si řikal lepší je duke nukem 3d než forever a bude novej duke nukem 3d remake pojede na unreal enginu 3 nazev duke nukem 3d reloaded !! jen na pc jsem fanoušek duka

Kamil
13. června 2011 • 2:00

Duke dostal na kule :DD