Bobek
23. listopadu 2004 • 20:35

Nevíte někdo jak rychle bez lezení do inventáře vypít modročervený nápoj (mana plus zdraví) ??? Dá se to koupit u obchodníků..

Petr
6. října 2003 • 15:03

Cau, ja mam nadupanej komp jako hovado mam P4 3Gh, 512MB ddr400, Gforce4Ti 4700 ultru od Asuse (nebo 4600-to je detajl) a v menu mam 250fps a ve hře na začátku okolo 180fps ale postupem hry se to mírně snižuje a na konci u bosa jsem měl 50fps a nevim jak je sakra možný že to jde tak dolů. Je to i kdzž zapnu hru mam  při loudnutí toho konce 50fps a když hned dám novou hru tak je tam taky 50fps, ale když neloudnu ten konec a dám vytvořit hru hned na začátku tak je tam zase 180fps

Hra se mi ale přesto kouše   . jen opčas třeba při pootočení kamerou , můžu točit desetkrát dokola a nic všechno je ok ale po jedenáctý se to škube a tak je to v náhodných intervalech po celou hru.

michal1
24. ledna 2003 • 21:21

Ako mám oživiť mŕtveho hrdinu ???

Tail
17. února 2003 • 11:14

V manualu je to kraaaaasne popsany. Nauc se cist!

Natsuki
20. října 2002 • 19:31

nevite nekdo kde se tahle pevnost nachazi? prosla jsem dvoje ledove jeskyne a za zadnyma ta pevnost nebyla.

Worldmaster
8. března 2004 • 18:40

Taky ji nemuzu najit. Dokonce se vracim az od bazin a furt nic.
Jak vidim, tak ti tady nikdo nenapsal, jak na to. To jsou dnes lidi...

0no
4. června 2004 • 13:26

Kto by sa trapil odpisovanim na taku blbost. Ta pevnost je daleko-daleko zabazinami...

Morter
30. července 2002 • 19:04

Zasek jsem se ve 4 kapitole, bloudim v bazinach. Prijdu na kraj mocalu, naberu smer kterej je na tabuli necopost. Pak v nich bloudim a nemuzu se nikam dostat. Pokud nekdo vi cestu jak z toho ven byl bych mu vdecnej. Dik Morter.

Jan TOman
31. července 2002 • 18:22

Bažiny jsou dost komplexní.

1) Na začátku se válí v posledním tažení chlap, který, když se vykecá odhodí nějaký "artefakt"a  zhebne. Ten artefakt se musí donést do kostela uprostřed bažin a dát na oltář. Předtím ovšem probíha šavlovačka s všelijakými potvorami a kolem kostela zejména "masáky" (zombie aj.)

2) Od  kostela dozadu (projít "od brány k bráně "přes hřbitov") a dále po můstcích  - cestu značí hořící pochodně

3) Když není můstek tak do vody.

4) Pokud potkáš stařenku (nebo víc) věnuj se jim přednostně - nůž na krk je dobrá varianta. Pokud je nepohladíš, tak stále čarují nové potvory.

5) Otevírat chatrče. Nekde se něco najde, někde jsou potvory = dobrý tréning.

6) Narazíš na chatrč s dobrým kouzelníkem - zda ho vezmeš uvaž sám.

7) Narazíš na obchodníka - co tam víš.

8) Od obchodníka podél pochodní dojdeš ke vstupu do podzemí = "technické jeskyně".

9) Pokud se proběhneš kolem, je tak najdeš další zajímavá místa, např. jeskyni, do které se dá probořit stropem - nedoporučuji, je tam dost potvor. Atd.

Snad pomůže. Drž se pochodní!!!

Honza

 

 

petas
26. srpna 2002 • 4:28

Pred koncem baziny  zhruba v prostred se das v pravo mirne zpet a musis tam najit takovou velkou hlinenou hromadu.u ni bude takovej malej hajzlik vypada to jak robot.Sejmi ho a v te hromade je vchod do jeskyne. Ta vede dal.

blackhand
24. července 2002 • 2:35

Dobra hra dohral jsem ji za 40 hodin cisteho casu ,ctyri bijce a dva magy a slo to jak po dratku.Mejte se parani.cus.Jo nevite neco o navodu na Neverwinter Nights? Dik kdyz tak na email.

beregond
27. května 2002 • 16:16

po instalaci mi DS při spouštění hlásí že nemá CD v mechanice, co  s Tím?

Honza Kuneš
27. května 2002 • 17:25


  • vložit CD do mechaniky

  • předpokládám originální verzi

  • zkusit to víckrát, třeba blbne mechanika a nevezme CDčko na první pokus
  • beregond
    28. května 2002 • 7:56

    myslím, že to není ten problém mechanika je dobrá, i jsem to z ní instaloval...

    Buddha
    21. listopadu 2003 • 12:58

    Když jsem si chtěl zazálohovat originální CD (nebudu si ku..it originál), zjistil jsem, že instalace z něj jde v poho, ale jakmile jsem to z něj zkusil spustit - hláška něco vo tom, že mám vložit DS CD1 i když bylo v mechanice.

    Pomohlo až vytvoření image kopie 1:1

    Bobek
    23. listopadu 2004 • 20:31

    Taky funguje s Daemon Tools - emulací CDRom. Pak to šlape úplně v pohodě i bez jakýhokoliv cd (ať už originálu či kopie)

    KKING
    15. května 2002 • 14:02

    Lepší je vyber zbraní kombinovat: udělat kombinaci zbraní, pak pomocí Ctrl+číslo ukožit, pak pomocí čísla zase vyvolat, 1-4 jasou totiž jen přednastavené (je dobré si přečíst tipy a triky při instalaci).

    YarCo
    15. května 2002 • 10:25

    Podla 4. triku "Nebojte se přepínat zbraně v různých situacích - někdy se hodí sekyry a meče, jindy zase luky a kuše. Mezi zbraněmi můžete jednoduše měnit pomocí klávesy Q (listování) nebo kláves 1-4 (vybere zbraň v prvním až čtvrtém slotu u všech postav najednou). "
    Ono je to trocha inak. To, co tu popisujete, je len default nastavenie, ozajstne vyuzitie je ovela sirsie. Kazdej postave staci urcit aktivnu zbran/kuzlo, cez Ctrl+# (urcite 1-4, tusim ale az 1-8 alebo 1-0) tuto kombinaciu priradim kl. skratke a je to ! Skratku vyvolavam stlacenim daneho cisla # (1-4, resp. 1-8 ?).
    Takto si mozem preddefinovat lubovolne kombinacie zbrani/kuziel, nie len vsetkym rovnaky slot 1-4 (co by malo imho dost biedne vyuzitie).

    Radek Skrivan
    14. května 2002 • 21:33

    Nebudu se tady vyjadrovat k nesmyslnemu hastereni o to jestli je Dungeon siege dobra hra nebo ne. Nechapu proc by nemohla byt oznacena za RPG kdyz evidentne RPG prvky ma .. sbirani veci zkusenosti vyvoj postavy. Ano neni to cista RPG ale spis Akcni ale porad je to RPG.

    A tek k Melee skillu ... autor pise ze se zvysujicim se melee jsou pristupne nove lepsi zbrane ..  ale podle me zalezi na sile a ne na melee. Nevidel jsem zatim zbran ktera by mela reqirements melee X ale videl jsem jich hodne co chteli silu alespon X. Podle mne melee skill zvysuje DMG a presnost v face to face boji.

    Hnizdo
    9. května 2002 • 13:05

    Zvlaste na pomalejsich strojich se z DS stava slideshow. U mne (R8500LE, iP3 650) pomohlo zcela vypnout stiny (shadows). Z 11 fps se rychlost zvedla na 19. Ani snizeni rozliseni, barevne hloubky a detailu nemelo takovy efekt. Ale muze se jednat jen o jev specificky pro moji konfiguraci.

    H.

    Martin Lukasek
    10. května 2002 • 11:40

    To je divny, ja mam PIII900, jemne pretaktovanou GeForce3Ti200 a vsechno mam na max. detail, stiny zapnuty, proste grafiku na max a mam tak okolo 20 fps, coz je hratelny.

    Hnizdo
    12. května 2002 • 16:34

    Ja taky, az 30fps, ale jen nekde. Zejmena tam kde jsou stromy nebo hodne nepratel nebo oboji. A pak mi to obcas slezlo i na 5 fps. Zminena uprava hodne pomohla. Schvalne to zkus a napis, jestli se neco zmenilo, krome stinu :)

    H.

    Kotel
    9. června 2002 • 16:35

    Tak ja se taky pochlubim, mam celera 566@850 , gf2mx  mirne pretaktlou, 192 RAM a chodi mi to v 800*600 kolem 25 fps pri stinech namax....v 1024 to je horsi, ve vypjatejch situacich i tech 10 fps...mate naky divny kompy lidi

    Hnizdo
    9. června 2002 • 16:58

    Ale jiste, ja mel v katakombach 43 fps v 1024x768 s shadows na max (detaily mam na max porad), ale v lese a v bazinach, kde je hafo polygonu, mlha, snih, to slo dramaticky dolu. Ale to je maximum, ne prumer.

    Dal zduraznuju, ze mam SDRAM a AGP2x (asi nejvetsi brzda). Procesor je treti v poradi. Lidi s AGP4x a DDR na tom budou pri fsb napr. 266MHz o dost lip, aspon myslim. Ale po te, co jsem zjistil, ze na GF4 4600TI a  Athlonu1700 MHz to dela pro 1024 _prumerne_ 44fps, jsem si rekl, ze je to sakra nenazrany engine... Ale vypada to skvele...

    H.

    PaikiE
    1. února 2003 • 22:37

    Nejlepší nakonec. Mam Cel400, GeForce2MX, 128RAM a mam taky kolem těch 30i FPS. Háček je asi v tom že těch 30 to má v menu.... zbytem hry jede tak na 6i !!! Říkam tomu pravej underground !!!

    Ravas
    26. dubna 2002 • 14:31

    Vede se tu spor. Dokážu pochopit proč, hra která se  hraje sama a je super udělaná jako je Dungeon Siege, musí bejt  hrozně dlouhá a rozmanitá. JInak se po pár hodinách hraní (nebo dřív, prostě až se ta grafika okouká) dostaví nuda. Jen jdeš, klikneš a díváš se, občas vypiješ lahvičku a sebereš brnění. To musí přestat bavit. I když je to nádherný a skvěle udělaný, a to Dungeon Siege určitě je.

    Pro moje gusto tam něco pro to, abych tu hru chtěl hrát 14 dní v jednom kuse a nemohl se odervat chybí. Příběh, to si nemyslím, spíš taková ta ingredience, která udělá to, že mě to k smrti baví. Co to je, neumím říct.

    Dungeon Siege je super hra, krásně udělaná, ale něco mi v ní chybí. Něco co bych já dělal, co by mě strhávalo, ona se totiž hraje dost sama, já se víceméně jen koukám. Nebo něco jinýho? Chybí tam to moje rozhodování nebo piplání nebo co to je?

     

    Permon
    28. dubna 2002 • 10:18

    No ono teziste te hry je uplne jinde nez singlplayer. Stejne jako u Diabla 2 je hlavne zamerena na multiplayer a vyvoj postav. Ja singl ani nejedu, postavu jsem zacal vyvijet hned na multiplayeru. Kde je navic jeste dalsi mapa daleko rozlehlejsi, nez je ta vze singlplayeru.

     A rozhodne se hra nehraje dost sama, zkus si nekdy jinou obtiznost nez easy a hned poznas o cem mluvim.

    Dr.Šibal
    24. dubna 2002 • 17:54

    Jestli se vám DS nelíbí tak to prostě nehrajte ! Sou totiž lidi kteří neumí třeba perfktně anglicky a přesto si chtějí záhrát něco kde si vycvičí toho svého vysnného hrdinu !!! Takže držte klapačky vy pičusi !!! VIVA LA DUNGEON SIEGE !!!

    saiya-jin
    24. dubna 2002 • 11:20

    Takze, este som to nehral, ale podla vsetkeho niektorym vadia slabe RPG prvky....

    Co takto pozret si klasiku RPG - Dungeon Master? Ake tam boli statistiky, moznosti vyvoja?

    Len par kategorii, a predsa z toho bolo jedno z najlepsich PRG/Dungeon vsetkych cias!

    Takze, nie je dolezite, ci maju postavy tolko roznych vlastnosti ako v Daggerfallu, alebo len par, dolezite je, aby to bolo zabavne...Ked to niekto dokaze z osekanym AD&D systemom, tak to je len fajn, lebo vznikne dalsia super gameska...

    takze asik tak

    fuki
    22. dubna 2002 • 12:37

    Zdravim,

     chci se jen zeptat, jestli nekdo nevite proc, vzdycky pri hrani po cca 10 - 20min se hra sekne a nasledne se restartuje PC?

    Diky za pomoc

    Hnizdo
    22. dubna 2002 • 19:34

    Novy ovladace od vseho, nastavit standardni hodnoty u hw, kde to jde, zadny pretaktovani. Kvalitni hw, udrzovany wokna. A nebude ti padat temer nic.

    H.

    fuki
    22. dubna 2002 • 22:15

    Tak tohle je presne muj komp.

    A co? Nepomaha. Je to spise chyba gamesy:

    1.nikde jinde mi to nedela

    2. seka se to jen v specifickych situacich a jen u teto hry (1x vyjimka)

    MxIq
    24. dubna 2002 • 22:48

    Chce to "usazenou" masinu - DS chodi i na pretaktovanym, dlouho nereinstalovanym stroji, asi otazka verzi ovladacu a stability HW (PIII - FSB 150MHz, pameti KingMAX, NVidia + vyskousene detonatory, W98).

    M.

    kobrt
    22. dubna 2002 • 10:40

    1. videl autor nekdy nejaky RPG ?? kdyby jo, tak by o DS nikdy nemohl rict ze to je RPG - je to normalni akcni klikarna s naprostym minimem RPG prvku (i v Diablo2 je jich IMHO vic (a to taky neni RPG))
    (linearni pribeh by mi ani tak nevadil, ale naprosto linearni mapy, kdy clovek muze jit jenom rovne dopredu - to me dostalo hahaha - asi aby tupy americani nezabloudili :) )

    2. vetsina (nebo dokonce vsechny?) ty tzv. "triky a tipy" jsou napsany i v manualu, kde si je kazdej muze precist (je snad clanek primarne urcenej pro warezaky, ktery nemaj ke hre manual ???)
    Mimochodem, kdyby si autor precetl nebo aspon prolistoval manual, nemusel by u kazdyho "triku/tipu" dekovat nekomu, kdo si ho narozdil od nej precetl... na to muzu rict jediny: RTFM !!!!!

    3. nevim v cem spociva udajna komplexnost ovladani. IMHO nenabizi nic prevratnyho oproti _opravdovym_ RPG hram (BG,IwD)

    4. jestli mi nekdo odpovi, ze podle nej je DS nej... RPG hra vsech dob, tak at se nad sebou zamysli, a pak at si zkusi zahrat treba neco ze serie Wizardry nebo M&M nebo BG/IWD , a pak asi bude muset sam uznat jakej byl lammer, kdyz povazoval DS za RPG :)

    hawk

    Kach
    22. dubna 2002 • 10:49

    Musim jen souhlasit, nicmene je to klikarna naprosto fantasticky udelana (grafika) a napriklad proti Diablu 2 bezva vychytana - viz. tipy a triky u ovladani

    Jirka
    22. dubna 2002 • 10:54

    hrajes hry kvuli grafice? to je mi te lito...

    Sovi
    22. dubna 2002 • 17:50

    nektery hry proste hrajes kvuli grafice jine kvuli vyvoji postavy treti zas kvuli reseni hadanek. a tohle je proste ta graficka ..

    kobrt
    22. dubna 2002 • 23:50

    zatimco kvuli vyvoji postavy a reseni hadanek jsem schopnej a ochotnej to hrat cely tydny, tak jaksi....  hrat to kvuli grafice me omrzi po par hodinach (nekdy i driv) .... proste se to okouka, grafika je dobra, engine je IMHO taky dobrej, ale to jeste nedela zabavu...

    Hnizdo
    22. dubna 2002 • 19:32

    To si pis ze jo. Atmosfera hry je tvorena zejmena grafikou a pribehem (FF). Proto si dodnes rad zahraju Unreal, CB Undying, HM FAKK2 a pod.

    Kdyz si chci uzit logiky a vychytanosti bez grafiky, prectu si diferencialni/integralni pocet vice promennych :)

    A pres urcitou linearitu je DS spojenim atmosfery dane grafikou (pribeh 2/10) a prijatelne obtiznym systemem prace. Ja se nehodlam hru nekolik dnu ucit predtim nez ji budu hrat.

    H.

    Jirka
    23. dubna 2002 • 5:53

    hra je tvorena urcite pribehem. bohuzel zrovna ten DS jaksi postrada...jestli grafikou, to nevim, ostatne legenda DM nema skoro zadnou grafiku, a stejne si to jeste dneska rad obcas zaparim. vlastne DS je systemem vyvoje postav stejny jako DM, asi tolik k invenci autoru. hodne stesti pri integralnim poctu promennych...prima gameska 

    J.

    kach
    22. dubna 2002 • 22:05

    Jasne  - kdyz uz holt vyvojarsky firmy investujou tolik prachu do toho, aby ta grafika nejak vypadala, mam na to comp, tak si to vazne rad uziju . Btw pozdravuj svoji 486ku a Tetris

    kobrt
    22. dubna 2002 • 23:55

    co placas o 486ce a tetrisu??
    videl si nekdy treba BG2? verim ze je spousta lidi, ktery to hrajou kvuli grafice (je uzasna - ja osobne mam mnohem radsi rucen kreslenou grafiku nez polygony) a zaroven je jeste vetsi spousta lidi, ktery to hrajou kvuli pribehu, vyvoji postav, nebo kvuli hadankam....

    mozna by bylo lepsi kdyby se v pripade DS min investovalo do grafiky a za ty prachy by se najal treba slusnej scenarista anebo poradnej level-designer...

    Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují.
    kach
    23. dubna 2002 • 9:33

    Znam spoustu lidi, co hraje Textovky a sou blahem bez sebe. Tezko srovnat takovou skvelou parbu jako BG s DS, je to jako hrusky a jabka. Kazda hra ma neco do sebe a je asi na kazdym, jestli ho to bavi, nebo ne . Me zatim DS bavi, jelikoz se na to hezky kouka a je to jasny jak facka, treba me to za par dni prejde a vratim se k starejm osvedcenejm parbam

    Bobek
    23. listopadu 2004 • 20:23

    Diskuze zajímavá je mi celkem jedno, kam si tu hru kdo zařadí, ale líbí se mi. BG má proti tomu fakt mizernou grafiku. A když budu chtít řešit hádanky a lámat si hlavu nad příběhem, přečtu si raději knížku. Když hraju hru tohoto stylu, stejně většinou veškerý povídání a čtení příběhu přeskakuju, protože je nudné. Pokud to není jasné hned - jako že hledám nějaké zlo, pak je to jasné za pět minut, protože to skutečné zlo je za tím prvním zlem

    karel
    29. dubna 2002 • 14:01

    (příspěvek smazán. Redakce)

    Určitě si přečtěte

    Články odjinud