Někdy zlo vítězí. To je slogan, který se nese novým RPG Tyranny studia Obsidian a popisuje to, jak bude vypadat zdejší svět.
Ve hře se ocitnete na území, které se vzpamatovává z epické bitvy mezi dobrem a zlem, jež se v něm právě odehrála. Žádný happy end se nekonal, vyhrálo zlo. Vaším úkolem však nebude zlo porazit, jak by se na první pohled mohlo zdát. Vy budete soudcem místních obyvatel.
Tyranny bylo poprvé oznámeno v březnu a jeho myšlenkou bylo zcela změnit zavedené stereotypy v RPG hrách. „Většina RPG začíná se slabou postavou, která se vypracovává teprve postupně. My jsme se rozhodli to změnit, vaše postava bude od začátku silná a důležitá,“ řekl šéf projektu Brian Heins. Hrát za zlou stranu, která nutně není psychopatická a superkrvavá je podle něj skvělé a na trhu to chybí.
Tyranny vychází na PC na konci tohoto roku.