EA má za opaskem spoustu žánrů, velkých otevřených světů a dobrodružství ale moc nevlastní. To by se mělo změnit.
Ač je to k neuvěření, vydavatelský dům Electronic Arts nemá žádnou velkou značku s otevřeným světem, jak je tomu u konkurenčních vydavatelů. Take-Two má Grand Theft Auto, Ubisoft má Assassin's Creed, do chumlu se přidává také Batman a pár dalších titulů. EA to chce ale změnit.
"Strategický směr, kterým jsme se rozhodli v poslední době vydat, by měl rozšířit naše portfolio produktů i do tohoto segmentu. Chceme vidět, co nového dokážeme přinést hráčům," nechal se slyšet Patrick Soderlund, viceprezident EA v rozhovoru pro IGN.
Na to by mohlo navazovat založení nového studia Motive pod vedením Jade Raymond, která o hrách s otevřeným světem ledacos ví. Ačkoliv to tak EA oficiálně nepotvrdilo, právě ona by mohla pracovat na prvním podobném projektu pro vydavatele. Studio totiž vyvíjí zatím neoznámené nové IP.