Elden Ring

Elden Ring

Elden Ring

Elden Ring

Elden Ring

Elden Ring

 Elden Ring:  Elden Ring se drží i stylu vyprávění příběhu, kdy pro jeho plné pochopení musíte hledat detaily ve světě, číst popis každého předmětu a nemalou část si i sami domyslet. Základ je ale jednoduchý. Jakožto zástupce rasy Tarnished přicházíme do Mezizemí, kde byl narušen řád a královna Marika je nezvěstná.

Elden Ring: Elden Ring se drží i stylu vyprávění příběhu, kdy pro jeho plné pochopení musíte hledat detaily ve světě, číst popis každého předmětu a nemalou část si i sami domyslet. Základ je ale jednoduchý. Jakožto zástupce rasy Tarnished přicházíme do Mezizemí, kde byl narušen řád a královna Marika je nezvěstná.

 Elden Ring:  Otevřený svět vám dává volnost v tom, kterou jeho část prozkoumáte jako první. Když narazíte na silného nepřítele, zkrátka stačí jít jiným směrem, zesílit nebo si vylepšit vybavení a můžete ho zkusit pokořit znovu.

Elden Ring: Otevřený svět vám dává volnost v tom, kterou jeho část prozkoumáte jako první. Když narazíte na silného nepřítele, zkrátka stačí jít jiným směrem, zesílit nebo si vylepšit vybavení a můžete ho zkusit pokořit znovu.

Elden Ring

Elden Ring

Elden Ring
Elden Ring
14
Fotogalerie

Elden Ring hlásí hotovo. V nové prezentaci ukazuje další záběry z hraní

Už jen měsíc nás dělí od vydání očekávané novinky od studia FromSoftware. Spekulace o dalších odkladech se naštěstí nenaplnily.

Na konci loňského roku kolovaly po internetu informace ohledně toho, že Elden Ring bude odložen ještě jednou. Naštěstí se ale ukázalo, že opak je pravdou. Jasuhiro Kitao totiž v prezentaci připravené pro Taipei Game Show prozradil, že je hra hotová, takže nic nebrání plánovanému vydání 25. února pro PC, PS4, PS5, Xbox One a Xbox Series S|X.

Vývoj jako takový ale pro FromSoftware nekončí. Hned na začátku prezentace Kitao děkuje za zpětnou vazbu z loňského Network Testu a říká, že některé poznámky vzali v potaz a budou součástí Day One patche. Následně je řeč o základech, na kterých Elden Ring stojí. Kromě popisu příběhu Kitao podotýká, že stejně jako v Dark Souls nebude tak přímočaře vyprávěný a dává prostor pro představivost hráče. 

Kromě popisu dalších mechanik došlo také na odpovídání dotazů od fanoušků. Dozvěděli jsme se například to, že někteří nepřátelé se na mapě objeví jen v noci. Jiní zase ve dne. Většina se ale s denní dobou měnit nebude. Dále Kitao uvádí, že průchod hlavní linky by v Elden Ringu měl trvat kolem 30 hodin. Většina hráčů ale bezesporu bude svět prozkoumávat více, takže počet hodin může výrazně narůst.

Pokud jste byli součástí Network Testu, tak během hraní finální verze můžete být překvapeni. Prý se změnila řada věcí včetně rozmístění nepřátel a NPC. Změny můžete najít třeba i v popisech předmětů. 

Určitě si přečtěte

Články odjinud