Elden Ring slibuje dynamický otevřený svět, který žije a dýchá

Elden Ring slibuje dynamický otevřený svět, který žije a dýchá

FromSoftware rozhodně nechce u svého dalšího projektu ponechat nic náhodě.

Studio FromSoftware má po několika hardcore hitech plné ruce práce se svým dalším titulem, na kterém se podílí i spisovatel R. R. Martin. A vývojáři nehodlají podle čerstvého úniku ponechat nic náhodě. Na portálu Resetera se objevil dlouhý seznam prvků a herních mechanismů, které budou utvářet nový fantasy svět a vypadá to zatraceně lákavě. 

Tvůrci se chtějí především postarat o to, aby herní svět "žil a dýchal", byl dynamický včetně kompletně volného pohybu, denního a nočního cyklu, dynamického počasí, živé zvěře a nečekaných událostí či setkání. Zapomeňte na propletené chodby hradů a vesniček, známé z dřívějších titulů. Otevřenost zdejšího světa je podle úniku něco výjimečného. 

To ostatně není nic neobvyklého, věrohodně zpracovaný živý svět jsme mohli okusit už ve hrách jako Red Dead Redemption 2 či Assassin's Creed Odyssey, čistokrevná středověká fantasy ale zatím něco podobného postrádala. Všechny tyto prvky by měly spolupracovat a tvořit jeden celek, jakési DNA hry, které se bude neustále měnit a přizpůsobovat hráči. Ten pak bude mít pocit, že se opravdu pohybuje v nepředvídatelném a žijícím světě, nikoliv připraveném hřišti od vývojářů. 

Elden Ring se chystá pro PC, PS4 a Xbox One. Doufejme, že se více dozvíme už na letošní výstavě E3. 

Určitě si přečtěte

Články odjinud