Dr.Sid
26. 11. 2012 • 15:55

Vydim ze na realnou fyziku se vyprdli. Coz chapu, protoze to zasadne komplikuje veci, nicmene zrovna od Brabena jsem cekal ze se s tim nejak popasuje. Ve Frontierovi bylo hodne drobnych podvudku, ktere to obchazely, a ktere by v multiplayer hre neprosly.
Na druhou stranu, jak rikam, plne to chapu. Realna astrofyzika opravdu neni pro bezne hrace, i kdyby to melo milion autopilotu. A proc se obirat o publikum, kdyz pro 99% je to k nicemu.
Osobne ale patrim do toho 1% 😀

Lufťák
27. 11. 2012 • 14:11

No jo no. Ta fyzika mě taky vždycky štve. Samozřejmě nechci aby to počítalo reálnou dráhu kamení ve vesmíru. Ale na videu vidím, že zase budeme mít hru, kde vesmírné lodě létají jako v atmosféře, na přímý let rovně potřebují palivo a souboje budou plné hlasitých ohnivých výbuchů.
Pořád mi uniká, proč když chce někdo udělat souboje stíhaček, proč neudělá souboje stíhaček? A proč když dělají souboje ve vesmíru, tak proč to nejsou souboje ve vesmíru? I když zjednodušené, tak alespoň to jádro by mohlo být v principu správně. (tak jako NFS nejsou reálné závody aut, ale dá se to za ně považovat, protože se to pořád drží jistých konceptů, pouze je trošku upraví)

Určitě si přečtěte

Články odjinud