Enemy in Sight - americký voják s kořeny ve Zlíně

Před pár hodinami jsme vás informovali o nové české hře z dílen studia Illusion Softworks jménem Enemy in Sight. Nyní se však objevily čerstvé informace, které upřesňují nedávno řečené; předně se jedná o zkreslující zprávu, v níž jsme vás informovali, že se na vývoji podílí "brněnské studio IS", což není tak úplně pravda. Hra se již několik let připravuje ve zlínské pobočce IS.

 

I to je jedním z důvodů, proč EiS nebude pohánět engine LS3D, jehož služeb využíval třeba Hidden & Dangerous 2, nýbrž zcela nová technologie, o níž si můžete udělat obrázek i ze dvou prvních obrázků, jež byly zveřejněny. 

Co se vizuální stránky týče, bude EiS velmi podobná další slavné české hře - Operaci Flashpoint. A ani v ostatních aspektech tomu není jinak; rozlehlé lokace, naprostá volnost pohybu, nespočet bojové techniky... Obzvláště s volností to prý autoři myslí smrtelně vážně - chlubí se hned 100 čtverečních kilometrů terénu vymodelovaného podle skutečné předlohy. A co bylo onou předlohou? Bylo jich vlastně hned několik; v rámci kampaně v roli řadového amerického vojáka zavítáme do anglického města Plymouth, německých lázní Baden-Baden a dokonce i do našich Karpat.

Jen s datem vydání to nevypadá nikterak růžově; s největší pravděpodobností se hra dostane na pulty obchodů až na jaře příštího roku.

Zdroj: GameSpot, TG

Určitě si přečtěte

Články odjinud