Epic: Nové konzole musí být o dost výkonnější

Epic: Nové konzole musí být o dost výkonnější

Pokud hráči neuvidí velký rozdíl ve vizuální stránce her, nebudou tolik nadšení.

Ať už výrobci konzolí zvolili svou budoucí strategii jakkoli, Epic v tom má jasno. Podle něj musí být další mašiny o dost výkonnější než jejich předchůdci, jinak se hráči dostatečně nenadchnou. Firma však zároveň uznává, že je těžké na nových konzolích hry kvůli malé základně uživatelů prodávat.

"Dokázali jsme vydat tři díly Gears of War na jediné generaci konzolí s tím, že si každý z nich vedl lépe než ten předchozí a že nám k jejich vývoji stačily dva až tři roky," řekl Tim Sweeney. "S každým novým titulem se zvětšoval i počet majitelů X360, takže se naše hry mohly prodávat lépe."

"Na druhou stranu, je těžké nadchnout hráče se stále stejným hardwarem. Právě tehdy by měl vzniknout nový hardware. Tím ovšem vynulujete uživatelskou základnu a hry se tak zase těžko prodávají."

"Měli byste vyměnit hardware jen v případě, že dokážete nabídnout dramatický skok ve výkonu, ne jen aby byl 2x nebo 3x větší. Musí to být velkolepé a neokoukané."

Byl to právě Epic, který přemluvil Microsoft, aby do X360 dal o 256 MB RAM více. "Dali do něj větší paměť, díky čemuž jsme mohli dosáhnout toho, aby Gears of War vypadal tak dobře. Bez dodatečné paměti bychom do hry nemohli začlenit tolik detailů."

"Toto rozhodnutí stálo Microsoft asi jednu miliardu dolarů, ale dá se říct, že se jim to nakonec vyplatilo. Kdyby to neudělali, nebyli by tak úspěšní jako dnes."

Zdroj: VentureBeat

Určitě si přečtěte

Články odjinud