Epic Games od 1. ledna 2025 mění licenční politiku Unreal Enginu. Doposud to fungovalo tak, že využívání enginu bylo zdarma, dokud hra neutržila jeden milion dolarů. Poté už tvůrci z dalších příjmů museli dávat 5% provizi Epicu. Výjimka se vztahovala na hry prodané přes Epic Games Store, tam si Epic strhnul jen 12% provizi samotného obchodu, ale engine nechal bez poplatku.
Od nového roku ale poplatek za využívání Unreal Enginu klesl z 5 na 3,5 % i v obchodech třetích stran (konzole, Steam, Google Play atd.), pokud však vývojáři hru zároveň či v předstihu vydají i v Epic Games Storu. Epic tak vyslal jasný signál autorům, že mohou vydělat více, pokud hrou naplní i jeho obchod.
Nové pravidlo nazvané „Launch Everywhere with Epic“ platí univerzálně pro platformy Windows, macOS a Android. V budoucnu se má týkat také iOS a iPadOS, kde je Epic Store také dostupný, ale Epic pořád vede válku s Applem o poplatky. Apple si totiž chce vydělávat i na softwaru distribuovaném z obchodů třetích stran. Po prvním milionu instalací si vezme 0,50 eura za každou další instalaci, zároveň si bere ještě 10 či 17 % z tržeb.
Epic mimochodem pořád láká autory her, aby novinky publikovali nejdříve v jeho obchodě. Pokud hry nechají prvních šest měsíců exkluzivně u něj, Epic jim nechá veškeré peníze z prodeje a 12% provizi si začne brát až od sedmého měsíce.