Hra od tvůrců mafiánské strategie Gangland známá dříve pod kratším jménem Paradise City původně evokovala přímočarý klon Grand Theft Auta, nicméně po proběhnuvší E3 mění razantně tvář. Kromě přejmenování, jež má zajistit snadnější zapamatovatelnost, je to především vlastní styl, díky němuž má hra zaujmout kombinací akce z pohledu třetí osoby a zároveň strategických prvků s vylepšováním statistik a schopností hlavních postav.
Paradise City nastavuje vypouklé zrcadlo svému jménu – je semeništěm zločinu, špíny a úpadku. Jelikož si s pouličním zločinem nevědí rady ani elitní agenti NSA, je do jejich řad naverbován hráč, aby se ve výsledku dopídil k informacím, kdo pohání městskou kriminalitu a že za ní stojí mnohem víc, než jen obtloustlí bossové s doutníkem přilepeným ke koutku úst.

Město bude rozděleno na několik okrsků, přičemž hráč se po jeho ulicích má pohybovat se třemi základními postavami. Každá bude něčím specifická, může se zlepšovat v charakteristikách, vybavovat se lepšími zbraněmi apod. A zdroj příjmu? Jednotlivé čtvrti! Dobude-li hráč jednu z nich z područí konkurenčního gangu, může mu přinést extra arzenál, jiná zajistí rozšíření vlivu, další zase produkci buranských ranařů, jež budou jednak ovládané bloky bránit, ale také je lze využít v taktických bojích k převzetí dalších a dalších okrsků. Zajímavě zní speciální bonusy pro tři hlavní hrdiny spojené s určitými oblastmi – jedna schopnost dovolí promptně ujet z místa činu do bezpečí, pokud se situace vyhrotí, další zase zavolá posily. Escape from Paradise City má vyjít již v září.





