Obleky Spider-Manů jsou i v tomto díle zpracované do posledního detailu a neplatí to jen pro ty základní. Pokud sečteme i všechny barevné variace, můžete si vybrat z několika desítech kostýmů.  Vlastní

Obleky Spider-Manů jsou i v tomto díle zpracované do posledního detailu a neplatí to jen pro ty základní. Pokud sečteme i všechny barevné variace, můžete si vybrat z několika desítech kostýmů.  | Vlastní

V tenhle moment je na Peterovi jasně vidět, že má za sebou náročnou akci. Oblek se při boji postupně poškozuje, ale stáčí chvíle odpočinku a zase se vrátí do původního stavu.  Vlastní

V tenhle moment je na Peterovi jasně vidět, že má za sebou náročnou akci. Oblek se při boji postupně poškozuje, ale stáčí chvíle odpočinku a zase se vrátí do původního stavu.  | Vlastní

Spider-Man 2 používá ray tracing ve všech grafických nastaveních. Jeho vliv vynikne hlavně v noci. Tahle technologie je využívaná na každém kroku. Vedle světel je to třeba vodní hladina a jde to až k takovým drobnostem, jako jsou lesklé balónky.  Vlastní

Spider-Man 2 používá ray tracing ve všech grafických nastaveních. Jeho vliv vynikne hlavně v noci. Tahle technologie je využívaná na každém kroku. Vedle světel je to třeba vodní hladina a jde to až k takovým drobnostem, jako jsou lesklé balónky.  | Vlastní

Coney Island je jasnou ukázkou toho, že si Insomniac dal záležet na dobré práci se světly. Pouťové atrakce během nočních hodin září všemi barvami. Peter si ale užívá klidu jen nakrátko... Vlastní

Coney Island je jasnou ukázkou toho, že si Insomniac dal záležet na dobré práci se světly. Pouťové atrakce během nočních hodin září všemi barvami. Peter si ale užívá klidu jen nakrátko... | Vlastní

...protože velmi rychle se to i v zábavním parku zvrtne a je potřeba nakopat zadek další partě Kravenových lovců.  Vlastní

...protože velmi rychle se to i v zábavním parku zvrtne a je potřeba nakopat zadek další partě Kravenových lovců.  | Vlastní

Není to jediná příležitost, kdy při hraní uvidíte Petera v jeho civilní podobě. Občas prozkoumáme i události z jeho minulostii Vlastní

Není to jediná příležitost, kdy při hraní uvidíte Petera v jeho civilní podobě. Občas prozkoumáme i události z jeho minulostii | Vlastní

Ani u Milese nepřijdete o pohled na jeho lidskou stránku. V rámci jedné z vedlejších misí můžete navštívit třeba museum hudby.  Vlastní

Ani u Milese nepřijdete o pohled na jeho lidskou stránku. V rámci jedné z vedlejších misí můžete navštívit třeba museum hudby.  | Vlastní

Ani u Milese nepřijdete o pohled na jeho lidskou stránku. V rámci jedné z vedlejších misí můžete navštívit třeba museum hudby.  Vlastní

Ani u Milese nepřijdete o pohled na jeho lidskou stránku. V rámci jedné z vedlejších misí můžete navštívit třeba museum hudby.  | Vlastní

Většinu času ale jednoznačně strávíte přímo v ulicích města, které se oproti prvnímu dílu rozšířilo téměř dvojnásobně.  Vlastní

Většinu času ale jednoznačně strávíte přímo v ulicích města, které se oproti prvnímu dílu rozšířilo téměř dvojnásobně.  | Vlastní

Při prolétávání ulicemi newyorských čtvrtí narazíte na spoustu příkladů street artu.  Vlastní

Při prolétávání ulicemi newyorských čtvrtí narazíte na spoustu příkladů street artu.  | Vlastní

Při prolétávání ulicemi newyorských čtvrtí narazíte na spoustu příkladů street artu.  Vlastní

Při prolétávání ulicemi newyorských čtvrtí narazíte na spoustu příkladů street artu.  | Vlastní

Při prolétávání ulicemi newyorských čtvrtí narazíte na spoustu příkladů street artu.  Vlastní

Při prolétávání ulicemi newyorských čtvrtí narazíte na spoustu příkladů street artu.  | Vlastní

Při prolétávání ulicemi newyorských čtvrtí narazíte na spoustu příkladů street artu.  Vlastní

Při prolétávání ulicemi newyorských čtvrtí narazíte na spoustu příkladů street artu.  | Vlastní

Jednoduše můžete během hraní použít vcelku robustní foto mód, kde si můžete pohrát s nastavením kamery, upravit Spider-Manovu pózu nebo třeba přidat některý z plejády rámečků. Vlastní

Jednoduše můžete během hraní použít vcelku robustní foto mód, kde si můžete pohrát s nastavením kamery, upravit Spider-Manovu pózu nebo třeba přidat některý z plejády rámečků. | Vlastní

Oproti předchozím dílům je nová verze New Yorku o něco živější. Hned na úvod je to znát na hustotě dopravy a množství lidí v ulicích. Pokud ale budete prozkoumávat mapu víc, najdete řadu různých zajímavostí.  Vlastní

Oproti předchozím dílům je nová verze New Yorku o něco živější. Hned na úvod je to znát na hustotě dopravy a množství lidí v ulicích. Pokud ale budete prozkoumávat mapu víc, najdete řadu různých zajímavostí.  | Vlastní

Někdy se i superhrdina místo zachraňování světa potřebuje pořádně protáhnout. Vlastní

Někdy se i superhrdina místo zachraňování světa potřebuje pořádně protáhnout. | Vlastní

Ve městě narazíte i na zvířátka. Ani ve Spider-Manovi 2 nejste ochuzeni o možnost pohladit si kočičku. Vlastní

Ve městě narazíte i na zvířátka. Ani ve Spider-Manovi 2 nejste ochuzeni o možnost pohladit si kočičku. | Vlastní

Na tuhle kočičku ale raději nesahejte, pokud nechcete přijít o ruku.  Vlastní

Na tuhle kočičku ale raději nesahejte, pokud nechcete přijít o ruku.  | Vlastní

Ani v tomhle díle nepřijdete možnost o možnost podívat se na Times Square, kde neustále svítí obří billboardy s fiktivními reklamami. Vlastní

Ani v tomhle díle nepřijdete možnost o možnost podívat se na Times Square, kde neustále svítí obří billboardy s fiktivními reklamami. | Vlastní

New York vypadá skvělě i ve dne, v noci dostává ale úplně jiný nádech. Temnější atmosféra se hodí k druhému dílu právě díky potemnělému příběhu.  Vlastní

New York vypadá skvělě i ve dne, v noci dostává ale úplně jiný nádech. Temnější atmosféra se hodí k druhému dílu právě díky potemnělému příběhu.  | Vlastní

New York vypadá skvělě i ve dne, v noci dostává ale úplně jiný nádech. Temnější atmosféra se hodí k druhému dílu právě díky potemnělému příběhu.  Vlastní

New York vypadá skvělě i ve dne, v noci dostává ale úplně jiný nádech. Temnější atmosféra se hodí k druhému dílu právě díky potemnělému příběhu.  | Vlastní

New York vypadá skvělě i ve dne, v noci dostává ale úplně jiný nádech. Temnější atmosféra se hodí k druhému dílu právě díky potemnělému příběhu.  Vlastní

New York vypadá skvělě i ve dne, v noci dostává ale úplně jiný nádech. Temnější atmosféra se hodí k druhému dílu právě díky potemnělému příběhu.  | Vlastní

New York vypadá skvělě i ve dne, v noci dostává ale úplně jiný nádech. Temnější atmosféra se hodí k druhému dílu právě díky potemnělému příběhu.  Vlastní

New York vypadá skvělě i ve dne, v noci dostává ale úplně jiný nádech. Temnější atmosféra se hodí k druhému dílu právě díky potemnělému příběhu.  | Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

Vlastní

V tenhle moment je na Peterovi jasně vidět, že má za sebou náročnou akci. Oblek se při boji postupně poškozuje, ale stáčí chvíle odpočinku a zase se vrátí do původního stavu.  Vlastní
Spider-Man 2 používá ray tracing ve všech grafických nastaveních. Jeho vliv vynikne hlavně v noci. Tahle technologie je využívaná na každém kroku. Vedle světel je to třeba vodní hladina a jde to až k takovým drobnostem, jako jsou lesklé balónky.  Vlastní
Coney Island je jasnou ukázkou toho, že si Insomniac dal záležet na dobré práci se světly. Pouťové atrakce během nočních hodin září všemi barvami. Peter si ale užívá klidu jen nakrátko... Vlastní
...protože velmi rychle se to i v zábavním parku zvrtne a je potřeba nakopat zadek další partě Kravenových lovců.  Vlastní
78
Fotogalerie

Fotíme v New Yorku. Marvel's Spider-Man 2 ukazuje, jak má ve hrách vypadat městské prostředí

Už první Marvel's Spider-Man z roku 2018 vypadal graficky skvěle. V pokračování si s grafikou studio Insomniac Games vyhrálo ještě o něco víc, i když se to na první pohled tak nemusí zdát. Nejde totiž o nic převratného. Pokud jste čekali revoluci, budete zklamaní. To ale neznamená, že pokračování příběhu, ve kterém se poprvé objevili známí záporáci jako Kraven a Venom, nepatří mezi jedny z nejlépe vypadajících her za tuto generaci. 

Dlouhé roky se v rámci grafických novinek probírá technologie ray tracing. Tu vývojáři ve druhém Spider-Manovi využívají hojně. Ať už si v nastavení grafiky vyberete jakoukoliv možnost, uvidíte ray tracing v různých podobách pokaždé. Pokud by vás zajímala technická stránka do detailů, doporučujeme zhlédnout rozbor od Digital Foundry, ve kterém přímo srovnávají nastavení preference na výkon a lepší grafiku.

Sám jsem v rozšířené verzi herního New Yorku strávil pár desítek hodin, a i když nejsem vůbec zkušený fotograf, zdejší foto mód je naprosto jednoduchý a intuitivní, aby si v něm mohl cvaknout parádní snímek opravdu každý. Ještě by to chtělo přidat možnost změny herní doby a počasí a byl by perfektní. 

Určitě si přečtěte

Články odjinud