Letošní herní rok se teprve rozjíždí, hned z kraje se však přiřítil několikrát odkládaný titul Dying Light 2 s podtitulem Stay Human.

Letošní herní rok se teprve rozjíždí, hned z kraje se však přiřítil několikrát odkládaný titul Dying Light 2 s podtitulem Stay Human.

Nebudeme na tomto místě zbytečně skromní, jde bezpochyby o jednu z neočekávanějších her roku 2022, a to dokonce i v konkurenci skutečně velkých AAA titulů.

Nebudeme na tomto místě zbytečně skromní, jde bezpochyby o jednu z neočekávanějších her roku 2022, a to dokonce i v konkurenci skutečně velkých AAA titulů.

Vývojáři z polského studia Techland byli postaveni před svůj zatím nejambicióznější projekt, který měl navázat na úspěšný první díl z roku 2015. Jejich dlouhé snažení a několik nepopulárních odkladů se však rozhodně vyplatilo, neboť pokračování této dynamické zombie akce se rozhodně povedlo.

Vývojáři z polského studia Techland byli postaveni před svůj zatím nejambicióznější projekt, který měl navázat na úspěšný první díl z roku 2015. Jejich dlouhé snažení a několik nepopulárních odkladů se však rozhodně vyplatilo, neboť pokračování této dynamické zombie akce se rozhodně povedlo.

Jedná se totiž o pokračování ve velkém stylu. Druhý díl pochopitelně plně navazuje na svého předchůdce a to jak příběhově, tak především herními mechanismy.

Jedná se totiž o pokračování ve velkém stylu. Druhý díl pochopitelně plně navazuje na svého předchůdce a to jak příběhově, tak především herními mechanismy.

Opět se tak dostáváme do otevřeného postapokalyptického světa zamořeného nemrtvými, ale také nepřátelskými frakcemi.

Opět se tak dostáváme do otevřeného postapokalyptického světa zamořeného nemrtvými, ale také nepřátelskými frakcemi.

I tentokrát hraje hlavní roli především akční zábava tak trochu béčkového stylu, parkour a zejména dynamická a nikdy neutuchající akce. Vývojáři však zážitek z prvního dílu učinili o dost intenzivnějším a veškeré mechanismy masivně rozšířili.

I tentokrát hraje hlavní roli především akční zábava tak trochu béčkového stylu, parkour a zejména dynamická a nikdy neutuchající akce. Vývojáři však zážitek z prvního dílu učinili o dost intenzivnějším a veškeré mechanismy masivně rozšířili.

 Druhý díl je tak větší, komplexnější a vymazlenější, a to jak z hlediska příběhu, zpracování tak samozřejmě i samotné hratelnosti.

Druhý díl je tak větší, komplexnější a vymazlenější, a to jak z hlediska příběhu, zpracování tak samozřejmě i samotné hratelnosti.

V oblasti grafického zpracování se Dying Light 2 bohužel nemůže srovnávat s těmi největšími AAA tituly určenými pro novou generaci konzolí.

V oblasti grafického zpracování se Dying Light 2 bohužel nemůže srovnávat s těmi největšími AAA tituly určenými pro novou generaci konzolí.

Veškeré nedostatky v této oblasti ovšem vývojáři skvěle vyvážili skvěle zpracovaným postapokalyptickým prostředím plným strachu a beznaděje, což bychom rádi prezentovali i v naší dnešní galerii.

Veškeré nedostatky v této oblasti ovšem vývojáři skvěle vyvážili skvěle zpracovaným postapokalyptickým prostředím plným strachu a beznaděje, což bychom rádi prezentovali i v naší dnešní galerii.

Vypravíme se napříč promořeným Villedorem, zavítáme na vrcholky budov, ale také i do podzemí. Ukážeme vám město ve dne i v noci, kdy se výrazně mění způsob hratelnosti.

Vypravíme se napříč promořeným Villedorem, zavítáme na vrcholky budov, ale také i do podzemí. Ukážeme vám město ve dne i v noci, kdy se výrazně mění způsob hratelnosti.

Nezapomeneme v žádném případě juknout ani na několik výrazných vedlejších postav a nezapomeneme ani to, na co všichni čekáte…na zombíky.

Nezapomeneme v žádném případě juknout ani na několik výrazných vedlejších postav a nezapomeneme ani to, na co všichni čekáte…na zombíky.

 Ten nejintenzivnější zážitek ovšem poznáte až při samotném hraní.

Ten nejintenzivnější zážitek ovšem poznáte až při samotném hraní.

Město Villedor není tím místem, kde byste chtěli pobývat.

Město Villedor není tím místem, kde byste chtěli pobývat.

Hakon je jedna z výrazných vedlejších postav a zároveň průvodce městem.

Hakon je jedna z výrazných vedlejších postav a zároveň průvodce městem.

V noci a ve dne se hratelnost výrazně liší.

V noci a ve dne se hratelnost výrazně liší.

Bez biomarkeru si ve Villedoru neškrtnete.

Bez biomarkeru si ve Villedoru neškrtnete.

Smradláci číhají na každém rohu. V noci se potulují po ulicích, přes den zůstávají většinou ukrytí.

Smradláci číhají na každém rohu. V noci se potulují po ulicích, přes den zůstávají většinou ukrytí.

Hlavní příběh je plný zajímavých postav, plně důvěřovat však můžete jen nekolika z nich.

Hlavní příběh je plný zajímavých postav, plně důvěřovat však můžete jen nekolika z nich.

Výhledy z budov jsou kombinací krásy a beznaděje.

Výhledy z budov jsou kombinací krásy a beznaděje.

Pohyb po ulicích není zrovna bezpečnou volbou.

Pohyb po ulicích není zrovna bezpečnou volbou.

A to zejména po západu slunce.

A to zejména po západu slunce.

Ve vaší výbavě rozhodně nechybí oblíbené zápalné lahve.

Ve vaší výbavě rozhodně nechybí oblíbené zápalné lahve.

Základem hratelnosti je dynamický parkour.

Základem hratelnosti je dynamický parkour.

Ulice přes den jsou poloprázdné, nebezpečí však číhá i zde.

Ulice přes den jsou poloprázdné, nebezpečí však číhá i zde.

Kostel je jedno z bezpečných míst, kde můžete doplnit zásoby a trochu se prospat.

Kostel je jedno z bezpečných míst, kde můžete doplnit zásoby a trochu se prospat.

Během hraní budete nuceni učinit několi zásadních rozhodnutí, která budou mít dopady na další vývoj příběhu.

Během hraní budete nuceni učinit několi zásadních rozhodnutí, která budou mít dopady na další vývoj příběhu.

Villedor je jednou z mála oblastí na planetě, kde stále existuje život.

Villedor je jednou z mála oblastí na planetě, kde stále existuje život.

Zdánlivě se jedná o romantické místo.

Zdánlivě se jedná o romantické místo.

Tak jako v reálném životě, i zde platí, že bez práce nejsou koláče.

Tak jako v reálném životě, i zde platí, že bez práce nejsou koláče.

Nebudeme na tomto místě zbytečně skromní, jde bezpochyby o jednu z neočekávanějších her roku 2022, a to dokonce i v konkurenci skutečně velkých AAA titulů.
Vývojáři z polského studia Techland byli postaveni před svůj zatím nejambicióznější projekt, který měl navázat na úspěšný první díl z roku 2015. Jejich dlouhé snažení a několik nepopulárních odkladů se však rozhodně vyplatilo, neboť pokračování této dynamické zombie akce se rozhodně povedlo.
Jedná se totiž o pokračování ve velkém stylu. Druhý díl pochopitelně plně navazuje na svého předchůdce a to jak příběhově, tak především herními mechanismy.
Opět se tak dostáváme do otevřeného postapokalyptického světa zamořeného nemrtvými, ale také nepřátelskými frakcemi.
51
Fotogalerie

Fotíme v zamořených uličkách Dying Light 2: Stay Human. I apokalypsa může mít šmrnc

Druhý díl parkourové zombie akce Dying Light nás nadchl. Rádi vás tak v naší galerii vezmeme na výlet do zahnívajícího postapokalypticého Villedoru.

Letošní herní rok se teprve rozjíždí, hned z kraje se však přiřítil několikrát odkládaný titul Dying Light 2 s podtitulem Stay Human. Nebudeme na tomto místě zbytečně skromní, jde bezpochyby o jednu z neočekávanějších her roku 2022, a to dokonce i v konkurenci skutečně velkých AAA titulů. Vývojáři z polského studia Techland byli postaveni před svůj zatím nejambicióznější projekt, který měl navázat na úspěšný první díl z roku 2015. Jejich dlouhé snažení a několik nepopulárních odkladů se však rozhodně vyplatilo, neboť pokračování této dynamické zombie akce se povedlo.

Jedná se totiž o pokračování ve velkém stylu. Druhý díl pochopitelně plně navazuje na svého předchůdce, a to jak příběhově, tak především herními mechanismy. Opět se tak dostáváme do otevřeného postapokalyptického světa zamořeného nemrtvými, ale také nepřátelskými frakcemi. I tentokrát hraje hlavní roli především akční zábava tak trochu béčkového stylu, parkour a zejména dynamická a nikdy neutuchající akce. Vývojáři však zážitek z prvního dílu učinili o dost intenzivnějším a veškeré mechanismy masivně rozšířili. Druhý díl je tak větší, komplexnější a vymazlenější, a to jak z hlediska příběhu, zpracování, tak samozřejmě i samotné hratelnosti.

V oblasti grafického zpracování se Dying Light 2 bohužel nemůže srovnávat s těmi největšími AAA tituly určenými pro novou generaci konzolí, veškeré nedostatky v této oblasti ovšem vývojáři vyvážili skvěle zpracovaným postapokalyptickým prostředím plným strachu a beznaděje, což bychom rádi prezentovali i v naší dnešní galerii. Vypravíme se napříč promořeným Villedorem, zavítáme na vrcholky budov, ale také i do podzemí. Ukážeme vám město ve dne i v noci, kdy se výrazně mění způsob hratelnosti. Nezapomeneme v žádném případě juknout ani na několik výrazných vedlejších postav a nezapomeneme ani to, na co všichni čekáte…na zombíky. Ten nejintenzivnější zážitek ovšem poznáte až při samotném hraní.

Určitě si přečtěte

Články odjinud