Krásná ukázka toho, jak se různé grafické efekty a filtry podepisují na vizuální kvalitě dnešních her- alespoň z 50%. Nevím, jestli je to dobře, nebo špatně, ale bez nich bych to hrát nechtěl. :)
Tak hodne zdaru v sypani penez do hardwaru.Opet kecy o vizualnim zpracovani, nic vic. Jak se to hraje? Ma to dej? Myslenku? Tohle asi nikoho nezajima. Hlavne, ze zombici jsou jednou videt v mlze lepe a jindy hure.
Source engine rozjedeš na čemkoli. A o hratelnosti bych nepochyboval, VALVe prostě nedělá špatné hry.
To ano, se vsim souhlasim. Jen proste info o hre vzdy zacina grafikou...
Ne, že bych s Vámi nesouhlasil, ale musím zároveň uznat, že grafika je to první, čeho si hráč všimne. Ano, hra může mít božskou hratelnost, ale pokud ji nemá od první minuty, tak hráč po shlédnutí grafiky může pokrčit nos a perlu nenajít.
O hře sme už slyšeli víc než dost a ten kdo tohle dílko sleduje nemůže řict, že info začíná o grafice. Všichni maji už jasno o obsahu a hratelnosti (no kdo by odolal si zahrát obdobu team deathmatche za zombíky proti lidem?). A to, že je zombík vidět u každý mlhy líp a u jiný huř má vliv na hratelnost... Stačí jen za všim nehledat jen jak hra vypadá a hned pochopíte smysl toho dokumentu, co Valve uvolnilo...
Přesně tak, ty nové screeny ukazují grafické efekty, které mají přímý vliv na hratelnost. Source engine je ideálním nástrojem pro tvoření realistického městského prostředí. Nemůžete ho srovnávat s CryEnginem 2, protože ten se zase hodí na rozsáhlé venkovní lokace. Osobně je mi Source bližší.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.