Galleona – hledání tajemného nákladu ve velkém

Galleona – hledání tajemného nákladu ve velkém

Složitá cesta se otevírá vždy před každým dobrodruhem. Není dobré nebo horší, jedinou přijatelnou skutečností je ta nejčernější realita, plná obav a strachu. Probuzení na galeoně kdesi v koňských šířkách jen rozšiřuje nedobrý pocit z toho všeho.

Příběh je výběrem klasického z klasického. Jste vysloužilý námořník, bojovník a objevitel neprobádaných oblastí širého oceánu. To, že se právě námořnicky vyškolený voják objeví zrovna na vodě, je náhoda, nad kterou jsem ochoten přivřít obě oči, nuže čím nás tedy příběh překvapí dále (skutečnost je taková, že je to právě šaman ve městě Akbah, který vás prstednictvím svých kouzel uvrhne na tuto loď, neb sám nemá dosti odvahy či sil tajemnou loď prozkoumat)? Vaším úkolem na této lodi bude prozkoumat v již jmenované postavě jménem Rhama Sabrier loď a prověřit kompletně posádku, která jako vždy skrývá nejednoho podivína a mořského vlka, nevrlého kapitána v to zahrnujíc, pochopitelně.

Podle obrázku bude hra zajímavá – konečně proč by také neměla? Za jejím pozadí stojí pánové Toby Gard a Paul Douglas. Je-li vám první jméno povědomé, vězte že šlo o art directora úplně prvního dílu Tomb Raidera – jak tedy vidíte, průpravu má tým vývojářů slušnou. Jaká bude hra samotná, ukáže až čas. Jo a ještě nakonec krátkou poznámku – nepřipomíná vám rusovlasá dívka na fotografiích jednu postavu ze hry Gabriel Knight III: Blood of the Sacred, Blood of the Damned? Jistěže, podoba čistě nahodilá… kdo také říkal, že má tato poznámka nějaký větší smysl, že? A informační hodnota? Žádná…

Určitě si přečtěte

Články odjinud