Logo magazínu

Šéf Warhorse Studios: Vývoj hry jako Kingdom Come stojí stamiliony

 

23/69
Prohlédnout znovu

Šéf Warhorse Studios: Vývoj hry jako Kingdom Come stojí stamiliony

Kingdom Come: DeliveranceKingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: DeliveranceKingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: DeliveranceKingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: DeliveranceKingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: DeliveranceKingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: DeliveranceKingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: Deliverance
A nebyly bychom doma, kdybychom se nemohli opít do němoty a rozbít nosy místnímu ožralovi. Pokud ho tedy dřív nerozbijí vám. A nebyly bychom doma, kdybychom se nemohli opít do němoty a rozbít nosy místnímu ožralovi. Pokud ho tedy dřív nerozbijí vám.
A nebyly bychom doma, kdybychom se nemohli opít do němoty a rozbít nosy místnímu ožralovi. Pokud ho tedy dřív nerozbijí vám.
Souboje budou těžké. A když říkáme těžké, myslíme tím realisticky ztvárněné, kde si budete muset dávat pozor na to, jak má nepřítel zrovna brnění, jaký druh zbraně máte vy, co se s tím vším dá dělat a v jakém prostředí se nacházíte. Souboje budou těžké. A když říkáme těžké, myslíme tím realisticky ztvárněné, kde si budete muset dávat pozor na to, jak má nepřítel zrovna brnění, jaký druh zbraně máte vy, co se s tím vším dá dělat a v jakém prostředí se nacházíte.
Souboje budou těžké. A když říkáme těžké, myslíme tím realisticky ztvárněné, kde si budete muset dávat pozor na to, jak má nepřítel zrovna brnění, jaký druh zbraně máte vy, co se s tím vším dá dělat a v jakém prostředí se nacházíte.
Na louce totiž budete mít mnohem více prostoru k manévrování a utahání soupeře, než v těsné chodbě zámku, kde ani neprovedete většinu úderů. Na louce totiž budete mít mnohem více prostoru k manévrování a utahání soupeře, než v těsné chodbě zámku, kde ani neprovedete většinu úderů.
Na louce totiž budete mít mnohem více prostoru k manévrování a utahání soupeře, než v těsné chodbě zámku, kde ani neprovedete většinu úderů.
Nebylo by to ale tradiční RPG, kdyby nešlo většinu postav jednoduše ukecat. Do inteligence a charisma tedy nasoukáte pořádný ranec bodů, pokud nebudete chtít řešit konfrontace ručně. Nebylo by to ale tradiční RPG, kdyby nešlo většinu postav jednoduše ukecat. Do inteligence a charisma tedy nasoukáte pořádný ranec bodů, pokud nebudete chtít řešit konfrontace ručně.
Nebylo by to ale tradiční RPG, kdyby nešlo většinu postav jednoduše ukecat. Do inteligence a charisma tedy nasoukáte pořádný ranec bodů, pokud nebudete chtít řešit konfrontace ručně.
A když vše ostatní zklame, můžete nasednout na koně a vyrazit pryč. A když vše ostatní zklame, můžete nasednout na koně a vyrazit pryč.
A když vše ostatní zklame, můžete nasednout na koně a vyrazit pryč.
Případně zaběhnout do nejbližší zalidněné oblasti a ztratit se v davu. Nepřátelé totiž mají také své zorné pole a můžete se jim jednoduše ztratit z dohledu. Případně zaběhnout do nejbližší zalidněné oblasti a ztratit se v davu. Nepřátelé totiž mají také své zorné pole a můžete se jim jednoduše ztratit z dohledu.
Případně zaběhnout do nejbližší zalidněné oblasti a ztratit se v davu. Nepřátelé totiž mají také své zorné pole a můžete se jim jednoduše ztratit z dohledu.
Na klidné projížďky českou přírodou ale stále nic nemá. Ostatně má jít o jednu z nejpříjemnějších kratochvílí díky famózní práci s CryEnginem. Na klidné projížďky českou přírodou ale stále nic nemá. Ostatně má jít o jednu z nejpříjemnějších kratochvílí díky famózní práci s CryEnginem.
Na klidné projížďky českou přírodou ale stále nic nemá. Ostatně má jít o jednu z nejpříjemnějších kratochvílí díky famózní práci s CryEnginem.
Tvůrci zamakali na vzhledu hry a podle toho, na jaké platformě ji budete hrát se vám dostane grafických vychytávek a fíglů. Tvůrci zamakali na vzhledu hry a podle toho, na jaké platformě ji budete hrát se vám dostane grafických vychytávek a fíglů.
Tvůrci zamakali na vzhledu hry a podle toho, na jaké platformě ji budete hrát se vám dostane grafických vychytávek a fíglů.
Kingdom Come: DeliveranceKingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: DeliveranceKingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: DeliveranceKingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: Deliverance
S většinou postav, které jsou nějakým způsobem zasaženy příběhem, budete moci interagovat hned několika různými způsoby. Rozhodně tedy nemá jít o styl "promluv, dojdi, zabij", známý z jiných RPG titulů. S většinou postav, které jsou nějakým způsobem zasaženy příběhem, budete moci interagovat hned několika různými způsoby. Rozhodně tedy nemá jít o styl "promluv, dojdi, zabij", známý z jiných RPG titulů.
S většinou postav, které jsou nějakým způsobem zasaženy příběhem, budete moci interagovat hned několika různými způsoby. Rozhodně tedy nemá jít o styl "promluv, dojdi, zabij", známý z jiných RPG titulů.
Kingdom Come: DeliveranceKingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: Deliverance
Pomoc od NPC můžete očekávat jen stěží, vaši spojenci ale umí podat pomocnou ruku. Pomoc od NPC můžete očekávat jen stěží, vaši spojenci ale umí podat pomocnou ruku.
Pomoc od NPC můžete očekávat jen stěží, vaši spojenci ale umí podat pomocnou ruku.
Kingdom Come: DeliveranceKingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: DeliveranceKingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: DeliveranceKingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: DeliveranceKingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: DeliveranceKingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: DeliveranceKingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: DeliveranceKingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: DeliveranceKingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: DeliveranceKingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: DeliveranceKingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: DeliveranceKingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: DeliveranceKingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: DeliveranceKingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: DeliveranceKingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: DeliveranceKingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: DeliveranceKingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: DeliveranceKingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: DeliveranceKingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: Deliverance Zdroj: Warhorse StudiosKingdom Come: Deliverance Zdroj: Warhorse Studios
Kingdom Come: Deliverance |Zdroj: Warhorse Studios
Kingdom Come: DeliveranceKingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: DeliveranceKingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: DeliveranceKingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: Deliverance
Prostředí tak bude působit nejen reálně, ale také bude plné života a rozličných nepovinných úkolů. Prostředí tak bude působit nejen reálně, ale také bude plné života a rozličných nepovinných úkolů.
Prostředí tak bude působit nejen reálně, ale také bude plné života a rozličných nepovinných úkolů.
Ty by vás měly zavést na mnohá místa, kam byste se normálně z příběhového hlediska nedostali. Ty by vás měly zavést na mnohá místa, kam byste se normálně z příběhového hlediska nedostali.
Ty by vás měly zavést na mnohá místa, kam byste se normálně z příběhového hlediska nedostali.
Kingdom Come: DeliveranceKingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: DeliveranceKingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: DeliveranceKingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: Deliverance
To vše by mělo být zabaleno do atmosférického střídání dne a noci, stejně jako nepředvídatelného počasí. To vše by mělo být zabaleno do atmosférického střídání dne a noci, stejně jako nepředvídatelného počasí.
To vše by mělo být zabaleno do atmosférického střídání dne a noci, stejně jako nepředvídatelného počasí.
A jelikož tu mluvíme o věrohodnosti, musíte počítat s tím, že v dešti zmoknete a v noci bude větší zima. I na to musíte při svých toulkách krajinou myslet. A jelikož tu mluvíme o věrohodnosti, musíte počítat s tím, že v dešti zmoknete a v noci bude větší zima. I na to musíte při svých toulkách krajinou myslet.
A jelikož tu mluvíme o věrohodnosti, musíte počítat s tím, že v dešti zmoknete a v noci bude větší zima. I na to musíte při svých toulkách krajinou myslet.
Naštěstí je herní mapa dobře navržena a nenarazíte tu na větší vyprahlé oblasti bez jediné zajímavosti. Naštěstí je herní mapa dobře navržena a nenarazíte tu na větší vyprahlé oblasti bez jediné zajímavosti.
Naštěstí je herní mapa dobře navržena a nenarazíte tu na větší vyprahlé oblasti bez jediné zajímavosti.
I když se tedy velikostí nebude rovnat svým moderním rivalům, vynahradí to detaily. I když se tedy velikostí nebude rovnat svým moderním rivalům, vynahradí to detaily.
I když se tedy velikostí nebude rovnat svým moderním rivalům, vynahradí to detaily.
Ale nebude až takový důraz na realitu nakonec na škodu? Už teď totiž víme, že herní prostředí by mělo patřit mezi ty chudší.Ale nebude až takový důraz na realitu nakonec na škodu? Už teď totiž víme, že herní prostředí by mělo patřit mezi ty chudší.
Ale nebude až takový důraz na realitu nakonec na škodu? Už teď totiž víme, že herní prostředí by mělo patřit mezi ty chudší.
Údajně to říká sám Vávra, který tento fakt zdůvodňuje právě snahou o co nejautentičtější zážitek. Třeba se tak dočkáte jen pár jeskyní, byť budou všechny zcela unikátní, a ani s městskou zástavbou se nebude příliš mrhat. Údajně to říká sám Vávra, který tento fakt zdůvodňuje právě snahou o co nejautentičtější zážitek. Třeba se tak dočkáte jen pár jeskyní, byť budou všechny zcela unikátní, a ani s městskou zástavbou se nebude příliš mrhat.
Údajně to říká sám Vávra, který tento fakt zdůvodňuje právě snahou o co nejautentičtější zážitek. Třeba se tak dočkáte jen pár jeskyní, byť budou všechny zcela unikátní, a ani s městskou zástavbou se nebude příliš mrhat.
Naději vzbuzuje simulace NPC a snaha vytvořit iluzi nezávislého světa, který bude schopen dynamicky reagovat na hráčovy akce.Naději vzbuzuje simulace NPC a snaha vytvořit iluzi nezávislého světa, který bude schopen dynamicky reagovat na hráčovy akce.
Naději vzbuzuje simulace NPC a snaha vytvořit iluzi nezávislého světa, který bude schopen dynamicky reagovat na hráčovy akce.
Když údajně něco provedete, celá lokace se přizpůsobí. Když tak například zničíte hospodu, lidi začnou chodit do jiné anebo se zařídí úplně jinak.Když údajně něco provedete, celá lokace se přizpůsobí. Když tak například zničíte hospodu, lidi začnou chodit do jiné anebo se zařídí úplně jinak.
Když údajně něco provedete, celá lokace se přizpůsobí. Když tak například zničíte hospodu, lidi začnou chodit do jiné anebo se zařídí úplně jinak.
Fígl je v tom, že každá postava má vlastní sadu naprogramovaných akcí, které úzce souvisí s denní dobou a okolní situací.Fígl je v tom, že každá postava má vlastní sadu naprogramovaných akcí, které úzce souvisí s denní dobou a okolní situací.
Fígl je v tom, že každá postava má vlastní sadu naprogramovaných akcí, které úzce souvisí s denní dobou a okolní situací.
Schopnost reagovat na reputaci a schopnosti vaší postavy v závislosti na rozhovorech a chování už je pak v tomhle žánru tak nějak samozřejmostí.Schopnost reagovat na reputaci a schopnosti vaší postavy v závislosti na rozhovorech a chování už je pak v tomhle žánru tak nějak samozřejmostí.
Schopnost reagovat na reputaci a schopnosti vaší postavy v závislosti na rozhovorech a chování už je pak v tomhle žánru tak nějak samozřejmostí.
Vedle polí a farmářských chatrčí hra slibuje i detailně vypracované středověké tvrze a nějaké to městečko. Všechno samozřejmě vymodelováno za pomoci historiků. Vedle polí a farmářských chatrčí hra slibuje i detailně vypracované středověké tvrze a nějaké to městečko. Všechno samozřejmě vymodelováno za pomoci historiků.
Vedle polí a farmářských chatrčí hra slibuje i detailně vypracované středověké tvrze a nějaké to městečko. Všechno samozřejmě vymodelováno za pomoci historiků.
Na hráče čekají kromě hlavní příběhové linky i úkoly kopírující reálné situace a používající skutečná pravidla své doby. Na hráče čekají kromě hlavní příběhové linky i úkoly kopírující reálné situace a používající skutečná pravidla své doby.
Na hráče čekají kromě hlavní příběhové linky i úkoly kopírující reálné situace a používající skutečná pravidla své doby.
Jelikož středověk nebyl zdaleka tak divoký, jak si jej představujeme nyní, budou se hlavně hodně otevírat ústa.Jelikož středověk nebyl zdaleka tak divoký, jak si jej představujeme nyní, budou se hlavně hodně otevírat ústa.
Jelikož středověk nebyl zdaleka tak divoký, jak si jej představujeme nyní, budou se hlavně hodně otevírat ústa.
Aby to ale nebylo jen nesmyslné odklikávání sáhodlouhých dialogů, budou rozhovory založeny na propracovaném systému voleb, jenž by měl být provázán s celou hrou. Aby to ale nebylo jen nesmyslné odklikávání sáhodlouhých dialogů, budou rozhovory založeny na propracovaném systému voleb, jenž by měl být provázán s celou hrou.
Aby to ale nebylo jen nesmyslné odklikávání sáhodlouhých dialogů, budou rozhovory založeny na propracovaném systému voleb, jenž by měl být provázán s celou hrou.
Našince určitě potěší, že se počítá také s českou lokalizací formou titulků. O kompletním dabingu se bohužel stále polemizuje a pravděpodobně se jej nedočkáme. Minimálně ne hned po uvedení.Našince určitě potěší, že se počítá také s českou lokalizací formou titulků. O kompletním dabingu se bohužel stále polemizuje a pravděpodobně se jej nedočkáme. Minimálně ne hned po uvedení.
Našince určitě potěší, že se počítá také s českou lokalizací formou titulků. O kompletním dabingu se bohužel stále polemizuje a pravděpodobně se jej nedočkáme. Minimálně ne hned po uvedení.
Grafika hry bude úchvatná, to už víme díky zveřejněné betaverziGrafika hry bude úchvatná, to už víme díky zveřejněné betaverzi
Grafika hry bude úchvatná, to už víme díky zveřejněné betaverzi
Detaily jsou konzultovány s historiky Detaily jsou konzultovány s historiky
Detaily jsou konzultovány s historiky
K modelování krajiny se používá nejmodernějších technologiíK modelování krajiny se používá nejmodernějších technologií
K modelování krajiny se používá nejmodernějších technologií
Podaří se Vávrovi nasázet do sebe všechny podstatné díly skládačky, aby byl titul opravdu zábavný? To se dozvíme již brzy.Podaří se Vávrovi nasázet do sebe všechny podstatné díly skládačky, aby byl titul opravdu zábavný? To se dozvíme již brzy.
Podaří se Vávrovi nasázet do sebe všechny podstatné díly skládačky, aby byl titul opravdu zábavný? To se dozvíme již brzy.
Kingdom Come: Deliverance vychází 13. února 2018 na PC, PS4 a Xbox One.Kingdom Come: Deliverance vychází 13. února 2018 na PC, PS4 a Xbox One.
Kingdom Come: Deliverance vychází 13. února 2018 na PC, PS4 a Xbox One.

Šéf Warhorse Studios: Vývoj hry jako Kingdom Come stojí stamiliony

Zmenšit