Louise Murray ze studia Lionhead se během dnešního dne v Kolíně sešla s redaktory portálu VG247, aby si s nimi promluvila o blížícím se třetím pokračováním pohádkového RPG Fable. Po sérii klasických otázek přišla řeč i na morální systém ve hře, s nímž mají vývojáři podle všeho velké plány.

Murray se totiž nechala slyšet, že programátoři dělají vše pro to, aby vaše rozhodování působilo co nejpřirozenjěi a nejvěrohodněji, čehož se rozhodli docílit rozmazáním hranice mezi dobrým a zlým. Veškerá rozhodnutí tak budou pro hráče mnohem složitější a žádné nebude primárně ani dobré ani špatné.
"Ve Fable 2 to vždycky bylo zabít, nebo zachránit ... velice černobílé," uvedla Murray. "Ve třetím Fable však během svého putování třeba někomu něco slíbíte a teprve za další čtyři, pět hodin hraní dojde na dodržení vašeho slova. Do té doby se však mohou změnit okolnosti a splnění slibu už nemusí být tak jednoduché."
Zdroj: VG247