Vyzpovídali jsme pro vás Tomáše Jelínka, jednoho z tvůrců velmi nadějného českého projektu Glimmer – Jizvy minulosti. Vzhledem k tomu, že se vzhledově hra přibližuje Longest Journey, je rozhovor více než důležitý. Z něj se dozvíte něco o lidech, kteří se na hře podílí, popíšeme si celou historii hry, rovněž se dozvíte něco o dalších projektech týmu Antelope Studios.
Kolik lidí v současné době na hře pracuje?
Glimmer je váš první větší herní počin, mohl bys nám ho trochu přiblížit?
Slyšel jsem, že na příběh je kladen velký důraz, co je na tom pravdy?
Když už jsi to nakousl: počítáte s distribucí hry i v zahraničí?
Na kdy se plánuje vydáni hry? Podle domovské stránky to mělo být v říjnu?
Takže můžeš nám stanovit alespoň období, či uvést, jak jste na tom s vývojem?
To vážně vypadá zajímavě. Pracujete ještě na něčem jiném, než je Glimmer?
Takže teď práci na Glimmerovi máte jako zaměstnání?
A co plány do budoucna, Glimmer je teď na spadnuti, co potom?
Chtěli byste něco vzkázat čtenářům?
Tak díky za rozhovor, přeji vám hodně štěstí a úspěchu v dalším vývoji.
Nemáte zač, nashledanou.