Glimmer: exkluzivní rozhovor s tvůrci hry

Glimmer: exkluzivní rozhovor s tvůrci hry

Vyzpovídali jsme pro vás Tomáše Jelínka, jednoho z tvůrců velmi nadějného českého projektu Glimmer – Jizvy minulosti. Vzhledem k tomu, že se vzhledově hra přibližuje Longest Journey, je rozhovor více než důležitý. Z něj se dozvíte něco o lidech, kteří se na hře podílí, popíšeme si celou historii hry, rovněž se dozvíte něco o dalších projektech týmu Antelope Studios.



Kolik lidí v současné době na hře pracuje?

Glimmer je váš první větší herní počin, mohl bys nám ho trochu přiblížit?

Glimmer: Jizvy Budoucnosti Glimmer: Jizvy Budoucnosti

Slyšel jsem, že na příběh je kladen velký důraz, co je na tom pravdy?


Když už jsi to nakousl: počítáte s distribucí hry i v zahraničí?

Na kdy se plánuje vydáni hry? Podle domovské stránky to mělo být v říjnu?

Takže můžeš nám stanovit alespoň období, či uvést, jak jste na tom s vývojem?


To vážně vypadá zajímavě. Pracujete ještě na něčem jiném, než je Glimmer?

Takže teď práci na Glimmerovi máte jako zaměstnání?

Glimmer: Jizvy Budoucnosti Glimmer: Jizvy Budoucnosti

A co plány do budoucna, Glimmer je teď na spadnuti, co potom?



Chtěli byste něco vzkázat čtenářům?

Tak díky za rozhovor, přeji vám hodně štěstí a úspěchu v dalším vývoji.
Nemáte zač, nashledanou.

Určitě si přečtěte

Články odjinud