V Ready at Dawn se dokonce nezdráhali přerenderovat všechny CGI filmečky.
Jestli bychom mohli God of War Collection něco vytknout, tak určitě nízkou kvalitu CGI filmečků. Na ty se tvůrci jednoduše vykašlali a ponechali je ve standardním rozlišení, což výrazně kontrastovalo s nádherně ostrou grafikou samotné hry. To však nemá být případ druhé kolekce.
"V Chains of Olympus a Ghost of Sparta je něco přes hodinu prerenderovaných scén," napsal na PS blogu Nathan Phail-Liff, art director Ready at Dawn. "Rozdíl mezi rozlišením původního materiálu z PSP a Full HD rozlišením byl tak extrémní, že ať jsme zkoušeli jakékoli upscalovací postupy, vždy byl přechod z videa do hry strašně vidět."

"Uvědomili jsme si, že se prostě budeme muset hecnout a přerenderovat veškeré filmečky do plného 1080p. Abychom toho dosáhli, přetransformovali jsme všechny naše scény do PS3, kde jsme po několik měsíců renderovali každičký snímek do HD rozlišení skrze engine nové kolekce."
Podle Phail-Liffa si obě hry také skvěle rozumí se stereoskopickým obrazem, přestože měl s jeho implementací vývojářský tým nemalé potíže. No, uvidíme v září.