God of War Ragnarök

God of War Ragnarök

God of War Ragnarök

God of War Ragnarök

God of War Ragnarök

God of War Ragnarök

God of War Ragnarök
God of War Ragnarök
5
Fotogalerie

God of War Ragnarök zakončí severskou ságu kvůli dlouhému vývoji dalších dílů

Spolu s oznámením nového God of War jsme se mimo jiné dozvěděli, že tady bude zakončena dějová linka z předchozího dílu. Nyní už víme, proč tomu tak je.

Původně se mluvilo o tom, že severská sága série God of War se potáhne přes tři díly. Nakonec bude ale zakončena už v Ragnaröku. O tom, proč to takhle dopadlo, promluvil Cory Barlog spolu s Ericem Williamsem, který vede vývoj pokračování. Hlavním důvodem je prý to, že vývoj jednoho dílu trvá až příliš dlouho a nechtěli tuto příběhovou linku zbytečně natahovat. 

"Je tady několik důvodů; Myslím si, že jeden z těch nejdůležitějších je, že vývoj první hry trval 5 let. Nevím, jak dlouho bude trvat druhá hra, ale řekněme, že to bude stejné. Mysleli byste si tedy - Wow! Třetí na tom bude stejně. - Mluvíme tady o 15 letech pro jediný příběh. Myslím si, že to je až moc natahování," říká Barlog. 

Williams pak mluví o tom, že v Ragnaröku se většího prostoru dočkají Blades of Chaos, ke kterým se Kratos minule dostal až v závěrečné části hry. Budou mít vícero využití a spoustu nových útoků. Také padlo pár slov o tom, proč je v God of War 2018 méně druhů nepřátel. Prý jich chtěli mít ve hře více, ale z důvodu nedostatku času nezakomponovali vše, co měli v plánu. V Ragnaröku by měli být nepřátelé o poznání rozmanitější.

Celý rozhovor s Cory Barlogem a Ericem Williamsem:

Zdroj: MP1st.com

Určitě si přečtěte

Články odjinud