Zvratky totalitního Googlu již dosáhly nevídané úrovně. na trh pustilo nefunkční produkt, který se chlubí genderově neutrálním kontrolerem. Nekupovat! Video k této Google deviaci např. zde https://www.youtube.com/watch...
Nechápu co na tom zase kdo nepochopil. Tohle bylo úplně jasné každému, kdo cloud gaming zkusil nebo o něm něco trochu ví. Má to spoustu omezení a podmínek a při jejich nesplnění je z toho více než špatný zážitek.- Je třeba vysoce kvalitní (rychlé) a velice spolehlivé internetové připojení a to na všech prvcích mezí serverem a koncovým zařízením tj. i ve vaší síti!- Input lag je něco co prostě nesnížíte. Není to fyzikálně možné i kdyby Google sliboval modré z nebe tak jsou to jen kecy. Pokud jste jako já co je na input lag alergický, ani cloud gaming nezkoušejte.- I přes spoustu slibů není kvalita obrazu srovnatelná s lokálním hraním. A to se vůbec nebavíme o věcech jako jsou artefakty a ztracené snímky obrazu. Ale prostě ta komprese tam je a je viditelná.- A nakonec je tu cena a celkové cenový model. Pro drtivou většinu hráčů je to nesmysl. Většina hráčů ani náhodou nehraje desítky her měsíčně, ale mají svoje oblíbené hry co si koupí a ty často hrají i několik let takže platit měsíční paušál za to, že můžou hrát stále ty stejné hry a za několik měsíců mnohonásobně cenovku té hry přeplatit se fakt nevyplatí.
Jen bych doplnil, že u Google stadia šitu si musíte hry znovu koupit za přemrštěné ceny, abyste je mohli hrát v nízké kvalitě, resp. spíše hrát nemohli, protože produkt nefunguje. Naštěstí to má alespoň gender neutrální kontroler, kterým se devianti z Googlu chlubí. Barva wasabi green!
Když jsem uplně to samý psal na facebooku tak mě tam "vizionáři" a "průkopníci" kamenovali v komentech, ale já zkoušel před 10 lety OnLive a už v tý době mi bylo jasný že cloudový hraní je hodně ale fakt hodně vzdálená budoucnost. Tenkrát jsem psal před těma 10 lety že jediná možnost jak to může fungovat je mít server v každym většim městě, tenkrát byl nejbližší server myslim v Německu a na tom to celý stojí a padá. Pak samozřejmě komprese obrazu, jo, dneska máme lepší kodeky, ale jak řikáš, srovnávat to s obrazem "bez komprese" (dávam do uvozovek protože i tam ňáká komprese je) co leze z grafiky do monitoru prostě nelze. Ten zážitek je podobnej spíš sledování youtube videa než hraní. Hádam že dneska ta kvalita obrazu bude variabilní a závislá na rychlosti připojení ale stejně ani 4K video na youtubu se nemůže ani z daleka rovnat kvalitě obrazu když si tu hru renderuju u sebe na to už je potřeba sakra rychlej net, pokud google tvrdí že to bude vypadat srovnatelně jako lokální hraní, tak jsou to jenom keci v kleci, to prostě fyzikálně neni možný, můžou mít třeba H896 a HEVC 3.0 a stejně to nebude možný, aspoň ne s běžnym připojením. A to všechno ještě může fungovat jenom za předpokladu že má člověk připojení s dobrou agregací a s nikym ho doma nesdílí, což je prostě absolutní sci-fi. Já mam z toho cloudovýho hraní docela strach protože jestli se to víc rozšíří tak to může znamenat znova zavedení FUPů u pevnejch připojení a nebo razantní zdražení, tohle si operátoři líbit nenechaj.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.