33 Fotogalerie Grafický mód posouvá Star Wars: Battlefront na úroveň filmu Michal Maliarov 25. listopadu 2015 Diskuze (9) To, že je Frostbite engine špičkou ve svém oboru tak nějak víme. Ale že by až do takové míry? Martin Bergman tvoří velmi povedené grafické modifikace ke hrám a pod taktovkou názvu Toddyhancer již potěšil např. majitele Grand Theft Auto 5. Nyní se vrhá na nejnovější graficky vypiplaný titul - Star Wars: Battlefront a hned první pokus všechny konkurenty prakticky zadupává do země. Star Wars Battlefront: Impérium vrací úder? (recenze) Grafický engine Frostbite je sám o sobě dokonale připraven na kinematografický zážitek a dojem díky skvělé práci se světlem s stínováním a texturami ve vysokém rozlišení. Toddyhancer ve verzi 2.0 přidává do Battlefrontu pár efektů navíc, hraje si s kontrastem a upravuje barevnou hloubku, díky čemuž se nám dostává vizuálu takřka srovnatelného s filmem. Modifikace pravděpodobně neuvěřitelně vyždíme vaše PC, takže se doporučuje velmi výkonný stroj, aby dokázal titul rozhýbat alespoň rychlostí 30-40 snímků za sekundu. Modifikaci si můžete pohlídat zde. Jak se lze přesvědčit níže, opravdu se to vyplatí. Vstoupit do diskuze (9) PCModifikaceTechnologieStar Wars: Battlefront 2Star Wars: Knights of the Old Republic II: The Sith LordsStar Wars: The Force UnleashedBattleStar Wars BattlefrontWarsVýkonný strojDPHÚroveňGrafický módPrvní pokusMódGod of War 2018Star WarsBattlefrontStolní počítače na Heureka.cz