Nové Halo bude po hráčích vyžadovat skill a schopnost plnit výzvy.
Po technickém testu se na vývojáře Halo Infinite snesla vlna otázek ve směru Battle Passu a toho, jak budou hráči postupovat dál a plnit jednotlivé úrovně. Vývojáři se totiž nechali slyšet, že postup nebude záviset na zkušenostech získaných v zápasech (protože jednoduše žádné nebudou), nýbrž vše bude spojené s plněním výzev.
Těch by dle všeho mělo být celá hromada a bude téměř nereálné je splnit denně všechny. To by mělo zaručit, že hráči obyčejným hraním budou plnit jednotlivé výzvy a postupovat tak Battle Passem i přesto, že za samotné zápasy žádné body získávat nebudou.
Postup hrou tak bude v mnohém záviset hlavně na zkušenostech hráčů a jejich schopnosti plnit výzvy, což by dle vývojářů neměl být žádný problém, jelikož bude různorodých výzev ve hře obrovské množství.
Halo Infinite vychází 8. prosince letošního roku pro PC a Xbox Series X/S.