Byly odcizeny zdrojové kódy z Hellgate London. Hru proto čeká odklad a přepracování * Enemy Territory: Quake Wars se dočká kvalitního singleplayeru! Oznámil to přední designér Paul Wedgwood
Upozornění
Tento článek je založen na rozhodně neoficiálních, částečně smyšlených a stoprocentně neověřených informacích. Neberte je proto ani trochu vážně.
Ukradení zdrojových kódů z Hellgate London!
Ano, ano. Opakování známého rčení „opatrnosti není nikdy dost.“ by se dalo přirovnat k mluvení do zdi. Jakoby nestačily dva největší strašáky v historii herního průmyslu, kdy byly odcizeny kódy her Half-Life 2 a Doom3. Jakoby nestačila dechberoucí čísla ukazující finanční ztráty. Lidská hloupost zkrátka nezná mezí, a to se také vymstilo pánům z týmu Flagship Studios.
Již nějaký ten pátek pracují na doslova pekelném titulu. Hellgate London byl krůček po krůčku blíže vydání. Mnozí fanoušci zapalovali svíčky, zavírali okna a s netrpělivostí očekávali famózní příchod zla do londýnských ulic. Jenže ouha! Nějaký šikula z dálného východu zrovna neměl co dělat. Umanul si proto, že se nabourá do sítě společnosti, aby odcizil zdrojové kódy. Na první pohled bláznovství pro něj však nakonec přineslo kýžené ovoce, neboť se mu podařilo ukradnout dobrou třetinu zdrojových kódů.
Následky jsou zejména pro Flagship Studios nedozírné. Datum vydání se posouvá na konec roku 2007, což – jak jsme byli ubezpečeni – je pouze orientační termín. Jinými slovy nikdo nevylučuje, že se hra na pultech obchodů objeví až v roce 2008. Škody si vyžádají zejména přepracování mnohých lokací, postav a příběhu, jehož část byla údajně také odcizena.
Vedení firmy prozatím odmítá poskytovat jakékoliv bližší informace. Zatím není známo, co se bude dále dít. Nicméně osud nechvalně známého počítačového hackera je již zpečetěn – místní policie jej zatkla a v současné době probíhá šetření trestného činu. A jaký že mu hrozí trest? Celých deset let vězení a téměř 50 miliónů pokuty.

Škoda, že se tohoto ambiciózního mixu RPG a FPS střílečky letos nedočkáme
Enemy Territory: Quake Wars v roce 2007... proč? Bude Singleplayer!
Jako by se to nedalo očekávat. Vývoje drtivé většiny her stíhá jeden odklad za druhým, nikdo si s tím neláme hlavu a jsou tací rekordmani, u kterých byste počet odložení nespočítali na prstech dvou rukou. Zabránit tomu ale nelze. „Chceme více času.“, hájí se povětšinou tvůrci. A podobný osud zastihnul i chystanou multiplayerovou pecku Enemy Territory: Quake Wars. O to více překvapující je oznámení, s nímž na všechny netrpělivé hráče přišli. Chystají totiž speciální singleplayerovou část, jejíž propracovanost údajně půjde srovnat s Quake 4 či Doom 3.
Spekulovat, proč tohle náhlé rozhodnutí vylítlo z úst předního designéra Paula Wedgwooda, nemá smysl. Již dlouhou dobu se vědělo, že přítomnost singleplayeru bude buďto zcela opomenuta, nebo jej tvůrci zpracují víceméně symbolicky – to jest v podobě srovnatelné s Battlefieldy. Nikdo nečekal, že se uchýlí k podobnému ambicióznímu kroku.
Dokáži si představit, že jedna část čtenářů se asi nyní chytá za hlavu, zatímco druhá poskakuje radostí. Pokud se ale povede slušně zpracovat singleplayer, Quake Wars bude jedním z kandidátů na hru roku. Nemilou zprávou je ovšem odklad někam do roku 2007, konkrétně se do rozmezí mezi půlí a koncem. Nicméně pověstné přísloví „trpělivost přináší růže“ třeba nakonec opravdu bude stát za to. Nechme se překvapit.
Quake Wars vypadá čím dál tím lépe
Upozornění
Tento článek je založen na rozhodně neoficiálních, částečně smyšlených a stoprocentně neověřených informacích. Neberte je proto ani trochu vážně.