Zezima
11. 5. 2022 • 11:13

Mohou a nemusí. Rozmáhá se totiž nešvar, kdy i hry založené na "historických" událostech bývají zkreslené.
Na druhou stranu ve hrách a simulacích se naučíte věci, které by jste si v reálu vyzkoušeli jen těžko. Například rozborku automatických zbraní. Nikdy jsem neměl v ruce AK47, ale dokázal bych ho jednoduše rozebrat, vyčistit a zase složit. Nebo praktický návod na výrobu útočných granátů z domácích potřeb, za to by vás mohli zavřít, kdyby to u vás v reálu objevili.
V životě jsem třeba neseděl v Cesně, ale věděl bych kam sáhnout abych ji nastartoval a kdyby nebylo zbytí i dostal jí do vzduchu a zase na zem. Obdobně bych si poradil s vojenskou helikoptérou.

Mysel_1
11. 5. 2022 • 14:13

Hodne stesti s tou cessnou a predevsim s tou helikopotvorou.
V realu byste dost narazil i s tim AK.
Tyhle predstavy nekterych hracu jsou usmevne.

Zezima
11. 5. 2022 • 14:53

https://store.steampowered.com/app/1001240/VR_Flight_Sim...
Můžeš si to vyzkoušet, minimálně tu Cessnu. Link na ty zbraně a bojovou helikoptéru dávat nebudu, je to z neveřejných zdrojů armádních nadšenců a nebyly by rádi za volné šíření.

Mysel_1
11. 5. 2022 • 16:44

Ja simulatory znam a pouzivam. Ale z proste znalosti ovladacich prvku neodvozuju schopnost pristat s letadlem, natoz litat s vrtulnikem. :o)

Mysel_1
11. 5. 2022 • 16:46

PS: A uz vubec neberu vazne neco, co se da "naucit" v tehle kategorii simulatoru, kterou tu operujete.

Tonda
13. 5. 2022 • 8:34

Dělal jsem si papíry na ULL (letadla o úroveň níž nez Cessna) a věř mi, že jen na základě simulátoru by si s tím letadlem mnoho neudělal.

petrph
10. 5. 2022 • 6:43

Velice přesně popsáno "..Hry, které umožňují hráči zrychlené postupy v analogii s realitou (např. vydělání peněz, pěstování zeleniny) často vyvolávají nudu a pocit nezajímavosti offline světa hlavně u mladé generace, jelikož jí přijde příliš pomalý."..Jenomže o to právě jde, a nejen v případě výuky s pomocí počítačových her, ale i moderních metod výuky, se učí dovednosti, které pak v tom reálném světě nevyužijí, a naopak. Ostatně jako nejjednodušší příklad,naučené reakce řidiče závodního vozu jim asi nebudou moc platné, když si budou dělat pak v reálitě řidičák, šprtat se dopravní předpisy a značky a pak při zkoušce v padesátce projíždět městem...

Mysel_1
10. 5. 2022 • 13:55

Ten priklad s pilotem zavodniho vozu je mimo. On se totiz potrebuje "jen" naucit predpisy a jezdit podle nich. Na rozdil od typickeho frekventanta autoskoly nebude zapolit se zakladnim ovladanim vozidla. Tudiz setsakra dobre vyuzije spoustu toho, co uz davno umi.

Glen Myler Pytscho
11. 5. 2022 • 8:42

tak tohle, tohle je skutecnej blijak, gratulace

Určitě si přečtěte

Články odjinud