Autor článku asi strávil jeho sepisováním pár hodin a já ho přečetl za pár minut. Mám se cítit provinile? 🙂
Ano
Vôbec som nepochopil význam toho článku.To keď je hra blbá, máme s ňou stráviť mesiace z úcty, že niekto odviedol kus blbej roboty? Veď nerobili to zadarmo, ale za peniaze. Peniaze, ktoré dostali.Tiež nik nebude pozerať blbý seriál či film preto, že tam makali desiatky ľudí, príprava trvala roky.Tiež nik nebude nosiť oblečenie 20 rokov len preto, že tam boli desiatky ľudí, precestovalo celý svet.Rovnako ako s webmi. Nik nebude chodiť na web s blbými mentorujúcimi komentármi, a je jedno koľko ľudí stojí za tým webom.Za všetkým sú ľudia, za všetkým je práca. Kto sa bude v metre voziť 15 hodín denne z úcty ku stovkám, tisícom ľudí, ktorí boli za vybudovaním a prevádzkou metra? Len blázon! Kúpiš si lístok, odvedziš sa z bodu A do bodu B a ak si spokojný, kúpiš si ho aj nabudúce. Tvorcovia na tom zarobia. Ak bude produkt odpad za ktorý nebude chcieť nik platiť, skrachujú.
Průměrná délka hry 10 hodin? Ze kterého roku že je tenhle článek?
Délka příběhové hry se různí i dnes 🙂 Takové Call of Duty má proslule krátké kampaně, ale například noví Strážci Galaxie mají opravdu dlouhou kampaň, cca přes 15 hodin. V průměru se ale na těch 10 dostaneme i dnes.
Já bych hry rozdělil na "jednohubky" a pak "opakovaně hratelné".Do jednohubek počítám hry, které mají nějaký lineární příběh, který vám stačí projít jen jednou a s hrou navždy skončit. Přínos takových jednohubek je mizivý.Aby byla hra opakovatelně hratelná a tudíž záživná musí obsahovat něco navíc typicky:1) Nelineární příběh, který závisí na vašich volbách i kdyby pak měla hry jen dva konce (typicky dobrý a zlý), donutí vás to hrát vícekrát.2) Multiplayer - ať už se jedná o mmorpg, sanbox, nebo o strategii, hra s dalšími hráči je to co vás ve hře udrží na velmi dlouhou dobu.3) Originalita, atmosféra s dobrým příběhem - taková Mass Effect série, nebo Assassin creed vás svou atmosférou pohltí natolik, že si je časem klidně zahrajete podruhé, stejně jako se rádi vracíte k oblíbenému filmu.
Úplně stejně by autor článku mohl naříkat nad tím, že průměrný film je výsledkem několik měsíců práce stovek až tisíců lidí a divák u něho stráví pouhých 90 - 120 minut.
Druhá již trochu kontroverzní, a sice stáhnutí hry z internetu.Zajímavé, že takhle kontroverzně se prodává valná většina her.
No tak to asi nemysleli. Mluvili o pirátství
Hraju Skyrim již několik let a rád bych utratil své peníze za něco alespoň stejně kvalitního. Bohužel stále nic, nemohu najít na trhu takový titul. Vývojáři asi mé peníze nechtějí :-/
To tě lituju...
Naopak, úplně mu rozumím. Hry si pečlivě vybírám a když už se rozhodnu trávit čas (který je vzácný) hrou, beru i to hraní "vážně". Prostě i v takovém FarCryi si přečtu poctivě všechny dopisy, dialogy, poznámky, kampaň je to poslední co dohraji - daleko dříve projdu celou mapy, najdu všechna místa, skrýše, vedlejší mise - prostě dohraji na 100%.. Dodnes hraju, i když nepravidelně, (přes 15 let) Everquest II. Naposled jsem takhle dohrál Death Stranding - ještě dlouho po skončení hry (hlavní kampaně) jsem prolézal hory, stavěl ziplajny a všechny mapy prošmejdil do posledního milimetru.Jednak si myslím že o hráčích o kterých je článek to něco vypovídá - nechci je nazvat přímo konzumními nebo povrchními, ale neumí se nadchnout, jít do hloubky a jednak jím podstatná část obsahu každé takto rychle dohrané hry uniká. Z mého pohledu prostě si prostě nemohou odnést pořádný herní zážitek - neodsuzuji to, jenom je to IMHO jako koukat na seriály a konzumovat bez hlubšího zamyšlení - prostě skončí jeden tak honem na binge watchning na další.... já si naopak znovu přečtu knihy, porovnám detaily které mi unikly v seriálu unikly.
Kup si jizdenku na lanofku na ještěd
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.