Jaccob
15. 11. 2021 • 13:57

cituji: "Dle mého ale jedna neúspěšná hra nemůže hráči změnit pohled na celé studio. Alespoň ne tak razantně, že by o něj úplně ztratil zájem. Přece když před tím vydalo několik her, které se řadí mezi klasiku a následně se jim to prostě nepovede, nepůjdou hráči s pochodněmi vývojáře lynčovat"...Lol, tady někdo zapoměl co se dělo po vydání Cyberpunku co? 😃

ednatv
15. 11. 2021 • 15:53

No nevím, v podstatě nic zajímavého .. chvíli se o tom psalo, kdo chtěl dostal na PS4 peníze zpět, ostatní (jako já) si to koupili znova na PC a hru na PS si nechali a časem si ji znova zahraji na PS5. A jako u každého AAA titulu se prostě vyplatí tak dva-tři měsíce počkat až se vychytají zásadní chyby - kdo nevydrží a chce hrát v den vydání prostě musí (taková je bohužel realita) počítat s chybama .. vzpomeňte na problémy Kindom Come Deliverance ať nemusíme chodit daleko 😃 😃

KosKarel
15. 11. 2021 • 13:49

Nezáleží ani tak na herním studiu, jako na toxické fanouškovské komunitě. Přitom je jedno jestli je to AAA hra od Ubisoftu, nebo indie hra od jednoho tvůrce.
Jako jeden příklad za vše je indie hra Undertale, nebo její pokračování Deltarune. I kdybych si to chtěli zahrát, tak díky toxické komunitě mám prakticky naspoilerovaný celý děj, včetně důležitých zvratů a všech postav. To pak jednoho hned odradí od hraní.

ednatv
15. 11. 2021 • 15:50

"tak díky toxické komunitě mám prakticky naspoilerovaný celý děj, včetně důležitých zvratů a všech postav."
Tak proč to proboha čtete? Tak si tu hru prostě kupte a nekoukejte na videa/články s ní spojené. Nebo to Vás jako přiváže někdo k židli a s pistolí u hlavy Vám to předčítá/pouští? Já když nechci o něčem něco vědět tak to prostě nevím, dokud si ty informace cíleně nevyhledám, logické...

KosKarel
15. 11. 2021 • 16:55

Zkuste si najet třeba na takový deviant art. Hledejte kolem roku 2015 - 2016 a zjistíte, že v té době fanarty na toto téma kreslila zhruba 1/3 všech aktivních uživatelů. To je něco čemu se prostě nevyhnete. Diskuze jako Reddit toho byly plné a odevšud to na člověka vyskakovalo. A běda jak v té době začal někdo hledat něco o indie hrách.
Další takový adept je třeba hra Hollow Knight, Cuphead,.. a mohl bych pokračovat dál.

Edna Televizní
16. 11. 2021 • 10:46

"Hledejte kolem roku 2015 - 2016 a zjistíte, že v té době fanarty na toto téma kreslila zhruba 1/3 všech aktivních uživatelů."
No a? Znova se ptám, tak proč na ty stránky chodíte?Teď byla uvedená v kinech Duna. Už měsíc dopředu jsem si naordinoval informační detox, odhlásil se z diskuzních fór, nesledoval žádné info na webech které jinak navštěvuji na tohle téma, trailer, který na mě vyskakoval pomalu už i na záchodě jsem si nepustil. Místo toho jsem si znova přečetl knihu, skouknul opět Lynchovu verzi a do kina šel na premiéru absolutně nepolíbený tím, co uvidím. Když nechci, informace se ke mě nedostanou. Pokud lezete na fóra/weby jako je Reddit apod a pak si stěžujete že se tam něco dozvíte - chyba nebude v těch fórech."Další takový adept je třeba hra Hollow Knight, Cuphead,.. a mohl bych pokračovat dál."
Ano, krásné příklady. Viděl jsem info o (obou) hrách, prostě se mi líbil jen ten grafický styl, hry jsem koupil a zahrál si je. Žádné letsplay videa, žádné recenze, žádné čtení hodnocení jestli se hra vyplatí. K tomu abych si zahrál nepotřebuji názor někoho třetího, prostě si to koupím, zahraji a názor si utvořím sám (i s tím rizikem, že hra bude stát za ... a po pěti minutách ji smažu)

honza
15. 11. 2021 • 13:46

Typický článek dnešní doby
Autor nám ukázal jak se používá ctrl C a ctr V
Aniž by jsi článek přečetl
AC rok vydání 2007
Origins už je celé 4 roky vydané
Možná jsem si jen nevšiml že prozkoumáváme historické články jak dobře zestárly ;)

Paulie
15. 11. 2021 • 11:35

ne, prostě jsou všechny hry v poslední době dělané přes kopírák a dost předvídatelné, tohle není chyba hráčů, jak se snaží autor naznačit, ale herních "vývojářů" ...

ednatv
15. 11. 2021 • 10:15

"vývojáři z velkých studií by i možná sami něco nového a neotřelého vyzkoušet chtěli, ale kolikrát jim to hlavouni z představenstva firmy zatrhnou a raději vsadí na některou z již osvědčených metod. Co kdyby se náhodou experiment nepovedl, a to by firmu uvrhlo do špatného světla?"
Tady ale vůbec nejde o nějaké "špatné světlo" ale o tvrdý business - chtějí prodat nejlépe masám, a vydělat. Na pokusy jsou tu a) indie tituly b) sem tam je potřeba utratit nějaký budget a třeba to vyjdeMoc nerozumím proč autorovi vadí, že zná parametry toho, co případně koupí - všude se popisují v podstatě technické aspekty her, vlastní příběh se nikdy dopředu nezveřejňuje do detailů. A i těm technickým aspektům se dá z 99% procent vyhnout, prostě to nesledujte - z titulku který nerozkliknete se fakt nic zásadního neprovaří 😃

Určitě si přečtěte

Články odjinud