Nevím kde autor přišel na to že indie studio může být i velké, ale to fakt nemůže. Taky jsme s třiceti lidma inhouse zkoušeli tvrdit že jsme indie ale nikdo nám to nežral.
Indie studio může mít klidně 100 lidí. Pojem indie v žádném případě nedefinuje kolik má mít vývojařů, pouze to, že jsou nezávislí na vydavateli.
Tohle nikdo v herní branži nežere.
Ona je vubec otazka, zda ten pojem dneska jeste neco konkretniho znamena a zda se z nej nestal jen dalsi buzzword.
V praxi je to označení malého nezávislého studia. Když potencionálnímu publisherovi na gamedev veletrhu řeknete že máte 30+lidí inhouse tak vám hned opáčí že nejste indie studio.
Ano, rozumim a vim o tom. V branzi to stale konkretni vyznam jiste ma. Ale medialne uz je to, obavam se, fakt uz jen ten buzzword.
Rozhodně AAA tituly než Indie hry. 🙂
co to je opáčí? jako že někdo něvo odpáčí (zámek, hřebík atd?)divný slovo
K indie hrám mne většinou přivádí fanarty (pohybuju se jako drobný artista v prostředí Devianartu a občas i Furaffinity), protože grafika indie her bývá snadno replikovatelná a obvykle se kolem těchto her zvedne takový hipe, že hned třeba 10% artistů na Deviantartu vyprodukuje minimálně jeden fanart ze hry (bohužel si tím i často naspoileruje děj).Třeba mezi r 2015 - 2016 byl takový hipe na Undertale, že v knihovně minimálně třetiny artistů té doby naleznete minimalně jeden fanart.
Určitě oboje. Nicméně moje oblíbené hry jsou např. serie The Elder Scrolls, Borderlands a dost oblíbený mám třeba i Cyberpunk 2077. Z indie světa mě ale osobně nejvíce zasáhla aktuální hit s názvem " Stray " hra na kočku, jak by někdo nazval 🙂 Za mě obrovský hit a perfektní hra 🙂
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.