zogoth
3. 8. 2022 • 11:17

Nevím kde autor přišel na to že indie studio může být i velké, ale to fakt nemůže. Taky jsme s třiceti lidma inhouse zkoušeli tvrdit že jsme indie ale nikdo nám to nežral.

Ashen
3. 8. 2022 • 13:19

Indie studio může mít klidně 100 lidí. Pojem indie v žádném případě nedefinuje kolik má mít vývojařů, pouze to, že jsou nezávislí na vydavateli.

zogoth
3. 8. 2022 • 13:36

Tohle nikdo v herní branži nežere.

Mysel_1
3. 8. 2022 • 15:35

Ona je vubec otazka, zda ten pojem dneska jeste neco konkretniho znamena a zda se z nej nestal jen dalsi buzzword.

zogoth
4. 8. 2022 • 8:17

V praxi je to označení malého nezávislého studia. Když potencionálnímu publisherovi na gamedev veletrhu řeknete že máte 30+lidí inhouse tak vám hned opáčí že nejste indie studio.

Mysel_1
4. 8. 2022 • 14:28

Ano, rozumim a vim o tom. V branzi to stale konkretni vyznam jiste ma. Ale medialne uz je to, obavam se, fakt uz jen ten buzzword.

Tygřice
8. 8. 2022 • 7:22

Rozhodně AAA tituly než Indie hry. 🙂

knedlyk
9. 8. 2022 • 15:23

co to je opáčí? jako že někdo něvo odpáčí (zámek, hřebík atd?)divný slovo

Zezima
3. 8. 2022 • 9:49

K indie hrám mne většinou přivádí fanarty (pohybuju se jako drobný artista v prostředí Devianartu a občas i Furaffinity), protože grafika indie her bývá snadno replikovatelná a obvykle se kolem těchto her zvedne takový hipe, že hned třeba 10% artistů na Deviantartu vyprodukuje minimálně jeden fanart ze hry (bohužel si tím i často naspoileruje děj).
Třeba mezi r 2015 - 2016 byl takový hipe na Undertale, že v knihovně minimálně třetiny artistů té doby naleznete minimalně jeden fanart.

Luboš Zindulka (Cybermannn)
3. 8. 2022 • 6:13

Určitě oboje. Nicméně moje oblíbené hry jsou např. serie The Elder Scrolls, Borderlands a dost oblíbený mám třeba i Cyberpunk 2077. Z indie světa mě ale osobně nejvíce zasáhla aktuální hit s názvem " Stray " hra na kočku, jak by někdo nazval 🙂 Za mě obrovský hit a perfektní hra 🙂

Určitě si přečtěte

Články odjinud