reg
7. 5. 2007 • 18:42

jestli chcete videt kvalitni stranky o H4 a H3 jdete na www.stehlik.wgz.cz

reg
7. 5. 2007 • 18:44

to jo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

fik
25. 9. 2007 • 22:40

Ani tam nechodte nic tam nei:((((((((((((((((((((

ladynka007
5. 5. 2007 • 23:03

moje nejoblíbenější hra

František Michálek
19. 4. 2004 • 14:24

Hej lidi lidi vo co de?? ted je tu heroes a ten to rozjede!!!!

Takže se chci  zeptat jestli nemáte někdo čestinu do této supr trupr hry, nebo alespoň víte kde se dá sehnat!!! kdyz byste nekdo neco videl tak mi napiste na salt@centrum.cz...

WIlly
25. 11. 2002 • 19:48

Zdar nevite o nekom, kdo by mel cestinu do HOMAM 4????

Ondřej Kozina
26. 11. 2002 • 13:03

Není problém si u nás pořídit originální, kompletně lokalizovanou verzi H4. To bude také důvod, proč se u nás nikdo s "lidovým" překladem nenamáhal.

Ondra
29. 6. 2002 • 13:36

Podle me uz nic ... zadny novy heroes nudelaj takovej boom jako 1,2 a 3ka - jen vylepsena 2ka ... myslim ze heroes mam rad kvuli ty jednoduchosti ... a ten izometrickej pohled pri bitvach ted ... no tfuj.Myslim ze 3DO teda NWC se snazi udelat prachy na jmenu 3ky ktera byla skvela ... nejdriv sem si rikal ze ne kvuli grafice ... libila se mi ta komiksova z 2ky ale potom sem se nechal vtahnout do "LADOVSKY  " kresleny grafiky ... a dodnes parim jenom 3ku ... myslim si celkove ze modernizace a snaha vtahnout hrace do deje uchvatnou 3D grafikou anebo nedomyslenou izometrii - a nejen u heroes - je povsechne na ukor jakekoliv pocitacove hry.Vzpomente si na ty hry ktery mely uzasnej napad asice horsi grafiku ... a provedeni ... vzpomente na Goblins nebo PoP - mimoc. ten se taky potopil xtym 3D dilem ... nevim asi mi 3D grafika vadi ... kdyz se ostatni rozplivali nad nadherou izometrie v diablu paril sem na svym nesu bozskou ZELDU a FINAL FANTASY 3 ktery vobcas dam este dodnes ...

mozna by bylo lepci kdyby hry byly hry a na realitu si jenom hraly.Zlatou eru videoher podle me uz zaval prach v nasich sklepech, v zastavarnach na rezavych discich 486ek na dily ...

Ondra

Honza H
1. 6. 2002 • 14:37

Cau delam takovej pruzkum ohledne hlavni ch priser v H4 Vzdy prosim napiste kterou potvoru uprednostnite a proc tohle odeslete ne  Finch.x@seznam.cz   predem dekuji za podileni se na PRUZKUMU

Vladimír Chochola
27. 5. 2002 • 21:22

Je to o ničem! Proč tam moc měnit něco co už bylo fakt dobrý? Úpravy jo ,ale něco je fakt na mě moc!

Tak zdar a těšme se na nove HOMM !!!

DARBRAI

tom
28. 5. 2002 • 20:16

   ja teda nevim, ale kdyz sem poprve videl HoM&M 3, tak se mi taky chtelo...plakat, co mi to s tim udelali, ale jak sem si zvykl!!! Nevim, jestli to tady bude tak, ze me to prestane postupne bavit, ale stejne... Jde jen o zvyk a neni pochyb, ze minimalne vyvoj hrdinu je lepsi a uz kvuli tomu to budu hrat dal a dal

ADAM MODRÝ
25. 5. 2002 • 20:59

Hírousy čtyrky sou samozřejmě lepší než ostatní a to vo hodně! Předtim mě to sotva bralo na nejlechčí, ale teď si naopak přidávam. Tržiště atd. mi nevadí a s hrdinama je to úplně super (až na vijímku vzhledu kterou necham do dalšího). Ale zasek sem se v první kampani! Poslední hrdina, před nim brána a přední zeď! Co mam dělat?!?!?!

Honza H
25. 5. 2002 • 12:39

Tak nevim rozhodl sem se hrat za rad (kouzelnici) ale nevim co je lepsi jestli titani nebo draci golemova co myslite vy??????

 

Rakosníček
26. 2. 2004 • 11:38

Jednoznačně tytáni-střelecká jednotka

Honza H
24. 5. 2002 • 17:06

CAU NEVITE KDE BYCH SEHNAL AJ VERZI

tom
17. 5. 2002 • 15:27

   Tahle recenze je na prd. Ja vim, je sice docela tezky zvyknout si na tu novou grafiku, ale srovnejte si behemoty s behemotama ve trojce... Grafika je proste lepsi, o tom zadna.

   Mesta bez navaznosti...jo, to mozna, ale mesta se stejnyma budovama na stejnych mistech...uz nehledam kde se u tech jesterek vlastne stavi. To mi taky pride vyhodnejsi.

   Min jednotek...tak, at mi sem napise nekdo, kdo vyuzival vsechny jednotky ve trojce. Stejne sem vyzdycky vsechno vymlatil 7 levelem a vsim co strilelo, proste, i ve trojce cokoliv co na jeden tah nepreletelo cely pole nebo nestrilelo nemelo smysl stavet.

   Tak, a ted neco, co mi vrta hlavou. JAK NEKDO MUZE MRAT HEROES MULTIPLAYER??? Jo, uznavam, pocitacovi heroove sou fakt blbi, ale cekat az muj spoluhrac po ctvrthodine to mesto dobyje...to fakt nemusi, kdyz za odpoledne nestihnu odehrat ani celej mesic...znam spoustu lepsich zpusobu jak zabit volny odpoledne. Treba heroes single

   Tak sem se vypsal...podle me proste je ctyrka jasne lepsi...akorat bych ju nekde mohl sehnat v anglictine...

Borg
23. 5. 2002 • 10:18

A ja zase nechapu jak nekoho muze bavit single.V multi,kdyz se sejdou 2 dobri rychli hraci ubiha hra velice rychle.Hlavne diky moznosti QUICK COMBAT,ktera se dobrym hracum naskyta po zhruba 2 tydnech hraniz(podle sily armady),a pak boje trvaji asi 1 sec.To neni zas tak moc. A jestli si nehral multi,proti nekomu zdatnymu,tak mas chlapce peknej skluz.Rekl bych ze nic se ve hrach nevyrovna pocitu,ze porazis dobryho liskyho protihrace.A ne nejakej stupidni komp,kterej ma od zacatku ve hrade 800 titanu.TO JE STUPIDUM.Taky nechapu,proc treba komp nezautoci na muj hrad a neznici me,kdyz ma armadu 3x vetsi nez ja.Komp je v teto hre UPLNEJ MAGOR,vyhrava jen tehdy kdyz  ma odzacatku proste neco dane navic.Jo a co se k diskusi o grafice tyce,tak vam reknu ze na 17"monitoru v rozliseni 1280x1024 je hra opravdu hodne pekna a skube se mi i na 650 Mhz s Tnt2 a 512 RAM.

tom
23. 5. 2002 • 17:13

   Ja sem teda multiplayer cirou nahodou(no dobre, az zas tak velka nahoda to nebyla ) hral, ale proste to na me trva moc dlouho. QUICK COMBAT je sice pekna vec, ale jak jsi spravne rekl - komp je proste neskutecne stupidni a pokud mi v quicku, kde jde nejakych 13 dablu, 35 upiru a dva hrdinove na asi 180 berserkru po bitce pocitac oznami, ze sem prisel o dva upiry... To bylo v singlu, tam to neva, ale v multiplayeru, kde, pokud se sejdou 2 dobri hraci, zalezi na kazdym rolnikovi...

Buuu, ja chci taky english verzi...ikdyz zase neco na obranu. V ceske verzi Heroes 3 complete byli treba lesni elfove (wood elves - to je v poho, proti tomu nic nemam) kteri se vyvijeli na "vysoke" elfy.. (jak nekdo muze z Grand elf udelat vysoky elf...samozrejme, ne ze by nebyli vysoci, ale wood elves jsou trpaslici???)

Heroes 4 rulezzz

Gremlin
23. 5. 2002 • 17:40

nebyli tam "vysoci" elfove, ale "velci" elfove

tom
23. 5. 2002 • 18:06

   Sorry, uz mnoho vod uplynulo co jsem ceskou verzi hral a pamet mi uz patrne neslouzi nejlepe. A stejne, vysoky nebo velky - oboji je blbe(teda ne gramaticky ale co do vyznamu...), ja bych to jako velci teda rozhodne neprekladal, co takhle vzneseny, ne?

Gremlin
23. 5. 2002 • 18:22

jo, to je dobry navrh. Ted uz to menit nebudu, ale do Homm5 si to zapamatuji

tom
23. 5. 2002 • 18:48

   A me ten "gremlin" prisel nejakej povedomej   To bude asi z te diskuse ohledne tech prekladu her...nebo se mylim? Jinak za nejakyho experta pres anglictinu se rozhodne nepovazuju, ale ti elfove me fakt dostali. BTW by me zajimalo jestli v HoM&M5 budou zase Grand elves

Borg
23. 5. 2002 • 10:31

Jinak tome anglickou verzi vlastnim...

Michael
15. 5. 2002 • 19:31

Ten kdo psal tu recenzi buď nerozumí hrám nebo nemá rád Heroes4

Borg
13. 5. 2002 • 9:45

Cau Ondro Kozino.Podle meho soudu a podle toho ze hru casto hraju proti lidskym protivnikum soudime ze nekropololis a tvrz sou jednoznacne nejlepsi hrady.Cernej drak je nejsilnejsi jednotka ve hre,ale jen jako jednotlivec.Dulezita vec je taky jejich pocet.Drak ma prirustek +1/tyden, kdezto Behemot z tvrze ma vklidu i +3.6/tyden.Toho lze dosahnout s nobility na 30% coz neni zadnej problem a s budovou breeding..  ktera dodava 50%jednotek.A ted kdyz zacneme pocitat, tak drak ma 1x400 zivot,Behemot 3.6x240 to je rozhodne vic,drak dela 1x55-110 damage,behemot 3.6x55-85,nevim ty cisla z hlavy uplne presne ale je to rozhodne vic nez cernej drak.drak ma sice vetsi zakladni utok a obranu ale to mu nepomuze proti trinasobne vetsi armade behemotu.Navic s taktikou kryti svych hlavnich hrdinu jednotkama vpredu a s kyklopem muzes sejmout vklidu i 2 hlavni hrdiny nepratele jednou ranou hned nazacatku.A nesouhlasil bych s tim ze hlavni hrdina nema na boj takovy vliv jako v H3. Rekl bych ze pokud ma hrdina maximalne vytrenovanou Taktiku,tak +50% k obrane a utoku pro vsechny jednotky na jeho strane je docela dost velky plus.A dal necropolis...se zkusenosti Grandmaster necromancy ,kdy po kazdem vyteznem boji pribivaji prumerne 2 vampiri,a vzhledem k tomu ze vampir je jednaz nejlepsich jednotek,je to mocna zbran.Zkus si nekdybojovat s 60 vampiry a uvidis co dokazou.Nemyslim boj s pocitacem,ten je uplnej "magor".Myslim tim spis boj s lidskym protihracem,kterej je na trosku vyssi urvoni.

Tak cau.Pokud mas nejake argumenty protiu,rad si je poslechnu a poucim se ku lepsi taktice jak zabit 60 vampiru s jinym hratem nez s tvrzi.

 S pozdravem Borg

Radek
22. 5. 2002 • 18:45

Vidím, že jste tady sami fajnšmekři a odborníci. Můžete mi poradit? Hraju třetí kampaň s tou Emílií a konkrétně druhou misi. Ať se snažím jak chci, mám v jednotce 150 titánů a pak se na mě vyřítí z města modrý a ten má titánů přes 800 i ostaních jednotek daleko více než já. A já jsem totálně v prdeli a nevím jak mám tuto druhou misi této kampaně zahrát. Nevím, kde mohl tolik jednotek posbírat. Vůbec se mi to zdá dost těžké i na nejmenší obtížnost, kromě kampaně s Lysandrem, kterou jsem zvládnul bez nějakých větších problémů. Taky druhá kampaň s barbary mi moc nejde.  

Borg
23. 5. 2002 • 10:24

Cauec.S kampani ti neporadim.Nehraju ji ptze me nebavi.S kompem je to nuda,navic s tak primitivnim kompem.Jo a strategie s barbarem je jednoznacna.Co nejdriv musis postavit breeding,pak budes mit +50%jednotek,jeste kdyz si do party priberes nekoho s Nobility a vyucis ho na maximum,tak to dohromady bude davat +100%vsech jednotek ve hrade a pak uz jde jen o to,jestli mas na takove mnozstvi jednotek penize.Podle me zkusenosti vetsinou do rozhodujicich bitev jdu jen s behemotama a kyklopama,ptze na ostatni jednotky proste nemam prachy.Strejne dycky vyhraju,ptze prvni dva levely jednotek jsou podle me k nicemu.

Milan Czarnowski
10. 5. 2002 • 20:32

Rad bych reagoval na autorem tak kritizovany dabing a lokalizaci. V clanku sice uvedl, ze je to jeho subjektivni dojem, nicmene vzapeti to poprel vetou, ze preklad hry by si zaslouzil profesionalnejsi pristup. Jelikoz jsou tady dohromady michane dve navazujici casti lokalizace - dabing a preklad textu, rad bych to vzal postupne. Nejdrive dabing. Ten delali profesionalove z Barrandova, kteri maji za sebou dlouholete zkusenosti s dabovanim. Rozhodne se neda rici, ze by nebyl profesionalni. Reknu to jinak - nejsme na to proste zvykli. Zkuste si poslechnout nejaky film v anglictine a jeho ceskou verzi. Vzdy to bude o necem jinem. Je pochopitelne, ze anglicky znali hraci to budou povazovat za naprosto hrozne, ale nikdo jim nebrani koupit si anglickou verzi. Naopak to vrele oceni hraci, kteri sice si libovali poslechem temne zbarveneho hlasu, ale nyni konecne rozumeji, co se tam rika. Ten hlas nikdy nebude znit jako anglicky - nicmene kdyby ten dany daber cetl anglicky text, tak si myslim, ze by to velmi dobre sedelo. Je to proste otazka zvyku, prilis dlouho jsme tu nemeli cesky dabing u her, a proto se to zda najednou tak neprirozene.

Co se tyce prekladu - text by mohlo prekladat 10 vybornych prekladatelu a vzdycky se najde nekdo, kdo si bude myslet, ze by danou 1 konkretni vetu prelozil lepe a urcite bude mit pravdu. Jenze ten jeho preklad zase jako naprosto hrozny uzna dalsi clovek atd. dostavame se do bludneho kruhu. O prekladu te jedne kontretni vety se pak muzeme dohadovat mesice, jestli tam nahodou bylo pouzito jedno sluvko, misto ktereho by slo pouzit lepsi. Takto bychom se mohli bavit donekonecna a zadny preklad by nikdy nevznikl. Pokud ma nekdo konkretni chybny pripad (v tech stovkach textu to mohlo opravdu prekladateli a korektorovi uniknout), tak at mi to napise, bude opraveno pri tvorbe patche 1.2. Ale obecne sdeleni, ze se nekomu preklad nelibi vubec neznamena, ze k tomu nebyl profesionalni pristup. To jsou uplne ruzne veci.

Ondřej Kozina
12. 5. 2002 • 14:34

V podstatě s Vámi souhlasím až na jednu maličkost. Pod označením "profesionální přístup" by se podle mne mohlo také skrývat to, že krom lidí z oboru herectví (nebo dabovaní) by se v týmu vyskytl také někdo, kdo se okolo her celý život točí a má cit pro to co bude hráč očekávat. Zkuste se někdy podívat třeba na manuál k modemu, který napsal profesionální překladatel, avšak o modemu a s ním spojené terminologii neví vůbec nic. U Heroes IV to není tak hrozné, ale chybička se stejně vlezla. Podle mne, podobně jako jste napsal Vy, to nikdy nebude ideální a nikdy nebude každý spokojený. U článku kolegy Morkese jsem však zmínil třeba hru Knight & Merchants, která tyto podmínky splňovala lépe než Heroes IV a mám dokonce pocit, že některé hlasy byly totožné s těmi v H4. To by znamenalo, že to jde když se chce. U K&M byl překlad vtipný, s ohledem na styl hry a její atmosféru. Jednoduše podle mne jde odvést lepší práci, avšak nepatřím k oboru, takže zůstane jen u toho, že existují hry, které dokazují, že to jde.

Ondřej K.

Honza H
7. 5. 2002 • 17:36

Co to je vlastne ten gral a jak to postavim

Ondřej Kozina
9. 5. 2002 • 18:25

V některých mapách se dá vykopat jako jeden z pokladů.  Mapa k pokladu se odkrývá pomocí nesmyslu, kterému se ve trojce říkalo Obelisk. Jak se to jmenuje ve čtyřce si nemohu vzpomenout, možná stejně.

Grál zvýší přírustek jednotek o polovinu a přidá každý den nějaký ten drobák. Pak má ještě specialitku, identickou pro každý typ města. Například v Nekropolis zesílí dovednost Nekromancie doufám...

jedisek
6. 5. 2002 • 18:31

Nevim, pripada mi ze si toho moc lidi nevsimlo, ale nechybi Vam tam upgrady jednotek? Mne teda dost. Ale jinak se mi H4 libi moc i kdyz jsou takovi jini (nebo spis divni).

Honza H
5. 5. 2002 • 20:31

Cau hele na obrazcich sem si vsiml budovy na levo od radnice co to je a jak se stavy ja ji tam proste nemam

Ondřej Kozina
6. 5. 2002 • 15:15

Ta budova je grál.

Rostislav Kovářík
2. 5. 2002 • 16:12

...Ale me se ta hra nelibi. Nemuzu si pomoct. Pokud JA to mam vzit od zacatku, tak grafika: Bida, 12xx x 10xx je sice pekny rozliseni, ale ...proste uz to nevypada jako HEROES . Buhvi cim to je.
Za druhy: zmeny ve hre jsou naprosto, ale NAPROSTO katastrofalni. Malo ras, malo jednotek, nutnost rozhodovat se mezi jednotkama, ktery muzu mit...Jeste k tomu cela hra vypada jeste vic jako POHADKA nez HOMAM II, a to je teda dost co rict.... Urcite to co tady pisu je subjektivni nazor, nic jineho, ale ja sem cekal VIC ras VIC potvor, VETSI obtiznost (to tak jediny se mi splnilo). Nevim cim to je, ale novy pohled na boj a styl STRIKE+COUNTERSTRIKE najednou mi prijde trapny. Vubec me boje nebavi. Ani s velkyma armadama.
Cela hra se mi proste VUBEC nelibi. Ale co, nelibi...ona me NEBAVI coz je daleko horsi. To je ono....muzu to rozebirat jak dlouho chci , ale ta hra me nebavi. Ja osobne davam prednost treba i mizerny grafice s vynikajici hratelnosti, a diky tomu se vracim k tretimu dilu teto serie. Ani tam ta grafika neni spatna. A hratelnost? Checht...

Stara dobra trojka

P.S. A to uz se vubec nepozastavuju nad tou....eh...svinarnou (pardooon) od autoru...nepridat k takhle tradicni hre multiplayer ktery ji vzdy dodaval rozmer navic...to nemuzu jinak oznacit.

Panove od 3DO stydte se...

Ondřej Kozina
2. 5. 2002 • 22:23

Zdravím,

Váš názor mi přesně připomíná pocity, které jsem měl po přibližně třech hodinách hraní. Původně jsem chtěl dát Homamům tak 7/10 (i když by to mnoho nezměnilo). Všechno bylo jinak, ubraly staré dobré nápady z H3 (viz. recenze) a celá hra se hraje tak jaksi jinak. Grafika? K té jsem toho řekl docela dost (recenze). Nakonec jsem změnil názor a hra se mi zdá dobrá, ne lepší jak H3 (ty by dostaly 9/10), ale dobrá. Prostě jsem si zvykl a přišel těm novinkám na chuť. Nicméně hraji, jak H4, tak H3.

Multiplayer? Moc jsem toho neřekl, přiznávám, ale jak jsem mohl? Vždyť on tam žádný zatím není. Musíme si počkat na update, v připadě české verze možná o několik týdnů víc, než osstatní (lokalizace). V H4 je pouze hot seat a navíc zhruba jen 20 map, které jdou hrát ve více lidech. Úpřímně: kéž bych si H4 mohl zahrát po netu, možnách bych si konečně ověřil svou verzi o neporazitelnosti Azylu...

Děkuji za názor Ondřej K.

irook
9. 5. 2002 • 14:27

no tak to se mi nezda...grafika je naprosto perfektni (az na ta mesta) a hratelnost rovnez, vzdyt vsechny zmeny k ni jednoznacne prispivaji. to, ze je min ras vubec nevadi, aspon to neni preplacane a neni to o tom "vic ras a mest a vseho=vetsi hratelnost. a vyber mezi jednotkami ve mestech je naprosto senzacni - dava to rozvoj daleko vice strategiim a kazdy hrac si muze casem najit svou osobni cestu jak heroes IV hrat. paradni je taky zapojeni se hrdinu do bitvy a vyvoj jejich povolani. nezbyva mi, nez celou hru hodnotit jako velky krok kupredu oproti trojce.

ale to je pouze muj osobni dojem a nikomu ho nevnucuju.

P.S."opravdove minus je ovsem chybejici multiplayer...to ano.

Martin Radimerský
17. 4. 2004 • 11:39

Také by sis mohl stáhnout update a patch. Nebo si koupit Gamestar s novými mapami a opravami. Jinak jsem stejného názoru jako ty, Heroes III je nejlepší zatim z dílů, které vyšli, ale už se těším na pokračání H.O.M.A.M.  V
postamble();

Jarda G
1. 5. 2002 • 1:03

Hmmmm, tak nevím, ale HMM 3 mi přijdou lepší. Nevím proč přecházet z krásné ručně malované grafiky na ošklivou 3D. Když pak člověk vidí vojáka co se sotva sune s nohama silně do O, tak je to spíše k pláči. Celkově mi to připadá jako snaha vydělat za každou cenu.

Honza H
5. 5. 2002 • 10:28

Ja si myslim ze H4 je to nejlepsi co nas mohlo potkat . Treba uz to ze hrdina muze zemrit to je proste super. Ale jak si tady ctu vase nazory pripada mi to jako kdyby jste byly upnuty na H3 jak se rika zmena je zivot a tohle je urcite zmena k lepsimu.Vim ze muj nazor se lisi od ostatnich ale podle me jsou nove HEROES proste bomba. Honza

Jax.cz
18. 8. 2006 • 21:34

H4 je nejlepsi hra co jsem hral
 

Jax.cz
18. 8. 2006 • 21:30

prosim te mohl bys my poslat heroes 4 na EMAIL Jax.cz@seznam.cz
 

Určitě si přečtěte

Články odjinud