Už před pár lety bylo zobrazování reklam přímo ve hrách žhavým tématem a předpokládalo se, že k podobným praktikám by se mohlo uchýlit třeba EA. Naštěstí se v tomto směru od té doby moc nepokročilo. Minulý týden si ale střihnul menší faux pas Ubisoft, když se vám při otevření mapy v Assassin's Creed Odyssey mohla zobrazit reklama lákající na zlevněný Mirage v rámci Black Friday.
Oficiální reakce přišla docela rychle. Účet Assassin's Creed na X přišel s prohlášením, že se tato zpráva skutečně mohla zobrazit hráčům v některých dílech série a šlo o technickou chybu, která již byla opravena. Původním záměrem mělo být reklamu na Black Friday umístit do hlavního menu.
Hráči ale nezapomínají, a tak po prohlášení přišla připomínka, že tahle "chyba" se v Assassin's Creed Odyssey objevila už před čtyřmi lety, což můžete vidět třeba tady. Sice místo Mirage láká tahle reklama na rozšíření, ale okno je to úplně stejné. Doufáme, že si tak jen Ubisoft neoťukává hráče, jestli si tento styl reklam náhodou nyní už mohou dovolit. Vzhledem k tomu, jak velký poprask to vyvolalo, si snad dají větší pozor.
Zdroj: The Verge