Pokud vám připadalo, že je v Resident Evilech málo zombií a podobných zplozenců temnot, pak vám tyto krvavé orgie jistě přijdou vhod. Hunter se připravuje na svou exkluzivní premiéru na X-boxu a zdá se, že půjde o představitele moderní generace akčních horrorů, který vás zaplaví temnotou, krví a zábavou.
Pokud vám připadalo, že je v Resident Evilech málo zombií a podobných zplozenců temnot, pak vám tyto krvavé orgie jistě přijdou vhod. Hunter se připravuje na svou exkluzivní premiéru na X-boxu a zdá se, že půjde o představitele moderní generace akčních horrorů, který vás zaplaví temnotou, krví a zábavou.Je pravdou, že kromě velkolepých prohlášení a slibů X-box nijak zvlášť nezvířil dění na letošní E3 v Los Angeles, nicméně všichni vývojáři i hráči s rozmanitými pocity hledí vstříc vstupu největší softwarové společnosti na světě do extrémně lukrativní arény videoherních konzolí.
Jak se však nedávno vyjádřil můj oblíbený internetový magazín, jediné na čem bude při boji nové generace konzolí záležet jsou hry a nic jiného. Platforma s nejpřitažlivější knihovnou titulů jednoznačně vyhraje a pokud o tom pochybujete, vzpomeňte si na takového Atari Jaguára (a to bylo v časech, kdy ještě Atari byl celkem pojem), který byl dvakrát výkonnější než ostatní přístroje té doby a přesto si výsluní zájmu veřejnosti dlouho neužil.
Nevím, jak působí prezentace připravovaných exkluzivních titulů pro X-box na vás, avšak osobně mnohem častěji sleduji stránky s připravovanými hrami pro PlayStation 2 a při shlédnutí ukázek z několika her na GameCube jsem málem spadnul z křesla. Přesto však má X-box svoje želízka v ohni a například takové Halo je skutečně extrémně nadprůměrný titul, kterého by se podle mého názoru měl obávat i vytoužený a očekávaný Doom 3.
Jak se nám blíží konec roku, blíží se i vypuknutí světové prodejní horečky okolo X-boxu a vývojáři rychle ohlašují projekty, se kterými doufají využít příležitosti, jakou je začínající nenasycený trh s hrami pro novou supervýkonnou platformu. Jedním z takových čerstvě ohlášených projektů je i Hunter: The Reckoning (dále jen HTR), kterému se nyní podíváme na zoubek.
Hra má vskutku originální zápletku, která vypráví o stvořeních temnoty, jež se plazí naším světem přestrojená za obyčejné smrtelníky a připravují příchod Temnoty na Zemi. Tomuto skutečně propracovanému plánu se postaví čtveřice Lovců, nadaná různými nadpřirozenými schopnostmi, přičemž jednu budou mít společnou: vidí nepřátele i skrz jejich přestrojení.
Díky tomu mohou vzít do rukou meče, sekery, brokovnice nebo plamenomety a vydat se na očistnou křížovou výpravu. Jejich cesta pak povede napříč (pro tento žánr her povinným) hřbitovem zamořeným nemrtvými, strašidelnou vlakovou stanici nebo třeba skrz popravčí místnost ve vězení. Jak je vidět z prvních obrázků, prostředí budou laděna do toho spráně atmosférického gotického stylu, plného působivé architektury a temných rohů.
Kromě oněch čtyř Lovců, ze kterých si budete na začátku vybírat svoji postavu (hra bude podporovat multiplayer až pro čtyři hráče a to včetně kooperativního režimu) bude k vidění asi třicet druhů nepřátel, od krvežíznivých upírů až po oblíbené zástupy nemrtvých. Vedle zbraní se vyplatí dávat ve hře pozor také na Glyfy (pamatujete na Ecco The Dolphin?), což jsou zářící krystaly, které vám po nalezení a sebrání přidají nějakou tu schopnost, podporující vyhlazování služebníků zla.
Za hru je zodpovědný tým Digital Mayhem a měla by se objevit začátkem roku 2002. Nakupte tedy svíčky a těšte se.